Когато интервюто приключи, Кейтлин реши да се поразходи, защото не й се прибираше в къщи, а и времето беше хубаво. Обиколи няколко магазина и си купи разни неща, които и трябваха. Помисли си, че трябва да напазарува за вкъщи. Но супермаркета, който харесваше, беше малко далеч и реши да походи пеша, а не да взима такси или метрото.
Тръгна надолу по улицата, която бе доста оживена, и зави зад ъгъла. Там уличката беше по спокойна и Кейт реши, че няма за какво да внимава, извади едно тефтерче от чантата си и започна да записва разни неща. И точно тогава се блъсна в някого. Падна на земята и изпусна тефтерчето и химикалката си. Погледна нагоре и видя едно момче, което носеше слънчеви очила и шапка, от шапката се подаваха няколко шоколадови къдрици, а на лицето му имаше усмивка.
- Като вървиш, гледай къде ходиш.- каза хапливо тя.
- О съжалявам, но не аз си бях забил носа в някакъв тефтер - отвърна самодоволно той.
Кейтлин пренебрегна това, което той каза: - Да, но поне, като бутна някого му помагам да стане! - каза и се усмихна фалшиво. Той и подаде ръка, за да й помогне, но тя каза: - Мога и сама да стана! Момчето я погледна объркано, но това не и направи впечатление. Тя събра нещата, които беше изпуснала, огледа за последно момчето и тръгна. След нея се чу само глухо ехо от стъпки, но вместо да продължи Кейтлин се закова на мястото си, защото тя знаеше, че това момче й е познато от някъде, но тя не се сещаше от къде заради очилата и шапката,но когато накрая го огледа по обстойно забеляза татуйровките на гърдите му й светна, та това беше Хари Стайлс.
Кейт се обърна, като смени посоката си, и започна да следи Хари. Това даже и се струваше нереално. А на кой би му се сторило реално? И докато Кейтлин се чудеше как е възможно точно тя да срещне самият Хари Стайлс, a Хари не можеше да избие от ума си онази малка и секси розова рокля, която носеше непознатото за него момиче!
Съжалявам за забавянето, но се надявам главата да ви е харесала!
YOU ARE READING
Stun me / Зашемети ме
RomanceТой ми разкри какво изпитва към мен и че нищо и никой не може да промени тези чувства. Каза, че няма да позволи нищо да застане между нас. И че не знае какво ще да прави ако ме изгуби . Каза, че винаги ще е там за мен... Но хората казват лъжи поняко...