Capitolul X "Deja Vu"

253 18 9
                                    

Hyunjin îl ținea pe blond în brațe, anxietatea cuprinzandu-l imediat. Știa că Felix se va trezi curând, și va fi extrem de furios. Nu îl condamna pentru sentimentele sale, după ce îl pierduse a realizat cât de oribile au fost acțiunile sale, iar daca cineva i-ar fi făcut asta lui Yongbok, nu ar mai fi văzut următoarea zi. Niki era și el lângă el, ținandu-i mâna în a sa, uitându-se lung la bărbatul care cu sute de ani in urmă, îl mângâia și îi spunea că v-or fi împreună pentru eternitate, doarea să plângă, pentru doua sute de ani a crezut că și-a pierdut celălalt părinte pentru vecie. Felix făcea câteva mișcări mici, în semn că era pe aproape să se trezească.
-Niki, pleacă puțin din cameră.
Spune Hyunjin autoritar, Niki iese fără să mai adauge vreun cuvânt. În momentul când ușa s-au închis, ochii blondului s-au făcut brusc mari, uitându-se în jur pentru câteva secunde, apoi la Hyunjin.
-Am un deja vu.
Spuse el, ridicându-se în capul oaselor. Hyunjin se îndepărtează puțin de el.
-Ciudat, data trecută mi te-ai băgat în față, acum fugi de mine. 
Spune Felix, râzând, însă râsul sau este rapid stopat de privirea lui Hyunjin.
-Felix, știu că ce fac acum e o greșeală, dar nu există alta cale. Știu că ce am făcut atunci a fost extrem de oribil din partea mea, faptul că te-am ținut cu forța, și mi-am folosit manipularea pentru a te ține acolo.
-Cum naiba ți-ai dat seama?
-Felix...eram disperat, eram disperat să te am!
Țipă Hyunjin, apropiindu-se de blond.
-Deci acum nu ești disperat?
-Inca sunt disperat! Încă te iubesc! Te iubesc pe tine, Felix... Deci stai aici, cu mine în siguranță...
O lacrimă era vizibilă pe fața sa, Felix vazand asta i se făcu milă de bărbat.
-L-am văzut pe Yongbok...
Spune el, Hyunjin se uită speriat la el.
-Ce...Cum?
-Mi-a apărut în vis, când eram inconștient, mi-a spus despre dinastia Jung, și faptul că nu sunt om, și de Niki mi-a spus, deci voi avea încredere de data asta, dar mă lași să îmi sun prietenii.
Hyunjin acceptă, după ce ia spus lui Chan despre locația sa, a trebuit și să îl convingă să nu se pornească în clipa aia după el. Apoi el și Hyunjin au mers în camera de zi, unde Jeongin și Minho stăteau cu Niki. Niki și-a îmbrățișat celălalt tată, incerca din greu sa nu plângă, știa că Hyunjin urăște sa îl vadă plângând.
-Deci...puteți să îmi explicați și mie ce înseamnă toată treaba cu Nimfele, și Jung, și dinastiile?
Spune Felix, luând o înghițitură din cafeaua dată de Jeongin.
-Să incepem cu începutul, vampirii sunt creațiile lui Hades, la început, Hades a creat câte o dinastie de vampiri pentru fiecare popor, în Corea era familia Hwang, iar dinastia Jung era că un îndrumător, tu, ești creat de Perseona, zeița mama a Iadului, pentru a putea duce mai departe dinastia vampirilor, doar cu puterea unei nimfe poți omorî, învia, și naște alți vampiri. Dinastia Hwang a ținut Corea în echilibru și în pace, până când dinastia Jung a complotat împotriva regelui, ucigandu-i întreaga familie, apoi dinastia Jung după ani in care a dus Corea de râpă, a fost ucisă de o familie secretă, nimeni nu știe cine sunt sau de unde au venit, însă în ea erau și supraviețuitori ai dinastiei Hwang.
-Deci...Hyunjin...De ce sunt eu , acum, in pericol?
-Nu ești doar acum, ești de când te-ai născut, dinastia Jung, la fel că familia mea, au avut supraviețuitori, acum, ei te caută, peste câteva luni va fi festivalul sângelui, luna va fi plină și complet roșie pentru întreaga noapte, atunci puterile nimeflor se manifestă, daca te pot avea până atunci, îți vor folosi puterea pentru a ii reînvia pe ceilalți, atunci, nu doar Corea va fi in pericol, de asta ai fost omorât în viața ta trecută, pentru ca odată ce părinți mei au fost omorâți, să nu pot să îi readuc înapoi la viață.
-Îmi vine atât de greu sa cred toate astea...Mai există și alți vampiri în lumea asta?
Întreabă Felix, strângând în mâini paharul.
-Desigur, nu sunt pur sânge, dar sunt vampiri, ei trăiesc printre oameni și se hrănesc cu sânge, sau energia lor.

Monster {BoyxBoy}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum