Vântul scutura încet crengile de afară, sunetele pădurii părând din ce în ce mai puternic, rămas doar el și Hyunjin în conac, Felix se simțea sub presiune. Pe lângă tensiunea care o simțea pentru faptul că el va trebui să se culce cu Hyunjin în ziua asta, va trebui să o facă fără niciun fel de substanță în corp, deci nici măcar să își de-a puțin curaj nu putea . Apa caldă în care era cufundat părea a fi singurul sălaș unde mai era liniștit. Însă trebuia să facă asta, pentru Chan...și că Wooyoung să nu ajungă să își îndeplinească planul. În plus, nu era că și cum blondul nu își dorea să ajungă la așa ceva cu unul din cei mai frumoși oameni care i-a văzut vreodată. Devenind puțin excitat la imaginea lui Hyunjin deasupra sa. Ieși din cadă, începând pregătirile. Știa ca Hyunjin va trebui să revină acasă din clipă în clipă, el fiind cel ce i-a dus pe prietenii săi până în sătuc, Chan vrând să le arate casa unde a crescut. Auzind mașina parcându-se, Felix ieși din baie, cu pași mici spre ușă, purtând doar un halat negru, care deabia îi acoperea picioarele albe. Ajuns în fața ușii, se așeză pe o măsuță, așteptându-l pe cel ce trebuia să îi fie jumătate pentru o seară. Dând mai jos unul din umerii halatului, astfel încât o bucată bună din pieptul său să fie la vedere. Își mușcă buza de jos, așteptând beunetul. În momentul în care ușa se deschise, iar fața familiara ii întâlni ochii, ceva fusese scăpat pe jos, Hyunjin aproape într-o secundă fiind la un centimetru de fața sa.
-Felix... O facem acum?
Spune brunetul printre răsuflările greoaie. Felix aprobă, apucandu-l de gât, unindu-și buzele. Hyunjin fără a rupe conexiunea îl luă în brațe, pornind spre cel mai apropiat dormitor. Blondul fu imediat trântit pe materialul moale, deasupra sa brunetul dezbracandu-se de fiecare haină, uitandu-se flamand la halatul ce încă ii acoperea corpul, ajuns în boxeri se pune în genunchi deasupra blondului, aplecându-se, luă în gură panglica ce îl mai ținea închis, limitandu-I privirea, încet trage de ea, blondul tremurând de la briza ce se formase prin casa uriașă. Apucându-l de umeri, brunetul îl ridică, lipindu-și fata de pieptul său, luând unul din "punctele sale slabe" în gură, mângâindu-i întreg spatele, Felix tremurând sub fiecare atingere.
-Hyunjin...mai încet...
Spuse acesta, deja devenind un dezastru din cauza gemenelor constante.
-Felix...nu mai pot...te vreau atât de mult...
Hyunjin îi dadu drumul sfârcului său, acum uitandu-se la el, despărțindu-și buzele, așteptându-l, Felix înțelese semnalul, apropiindu-se de buzele sale, un alt sărut pasional începând, dacă ar fi fost după propria lor conștiință, ar fi făcut-o toată noaptea, însă timpul era limitat. Hyunjin nu îi lasă nicio secundă limba lui Felix, alintand-o în felul său, Felix putea să îi simtă ascutisul colților. Hyunjin rupse sărutul pentru câteva secunde, luând o sticlă din noptieră, punând o cantitate generoasă în mână, acoperindu-și degetele în substanță gelatinoasă. Îl împinse pe Felix pe pat, fiind din nou deasupra sa.
-Ești gata?
Felix dădu din cap, uitându-se la el. Hyunjin inițial un nou sărut, însă de asta data nu doar limba lui era singurul intrus din corpul lui Felix, degetele sale lungi și subțiri mișcându-se în interiorul său. Felix gemând în sărutul ce îl ținea sub control, după câteva minute Hyunjin rupse sărutul, scoțându-și degetele, își dădu jos boxerii, Felix uitandu-se la bărbatul de deasupra sa, înghițind nodul ce i se formă în gât.
-Crezi că pot...
Începu Hyunjin, fiind urmat de mișcările afirmative ale blondului. Mai luă odată sticla de pe noptieră, turnând peste membrul său erect. Se poziționă la întrare, începând încet, sâsâind la senzația de strâmtoare din Felix. Felix scosese un geamăt pe care nici nu știa că il poate crea, după minute bune de mișcări senzuale, Hyunjin se eliberă în interiorul său, Felix făcând-o peste stomacul său. După ce se calmaseră ambii, Hyunjin îl luă pe Felix în brațele sale, strangandu-l la pieptul său.
-Cum a fost?
Întreabă acesta mangaindu-i parul blondului.
-Prea rapid...
Spune blondul, uitându-se cu o expresie tristă spre brunet.
-Nu te îngrijora, odată ce toate astea se termină, v-om avea mult mai mult timp.
Spuse Hyunjin, sarutandu-I creștetul capului.
-Putem fii un cuplu oficial acum?
Întreba Felix, bagandu-și fața în pieptul lui Hyunjin pentru a se ascunde. Hyunjin se uită șocat la el, urmând un zâmbet pe care nu îl mai avuse de ce a timp.
-Sigur, dacă asta este ce vrei, eu te v-oi iubi chiar și dacă nu vei fi al meu...Însă de azi...esti al meu...și doar al meu...
CITEȘTI
Monster {BoyxBoy}
Romance-Nu mă atinge! țipă terifiat blondul. -Ești al meu... Felix... acceptă, chiar dacă pleci, chiar dacă fugi... te voi găsi! în câteva secunde un sărut fu plasat pe gâtul băiatului, ce încă stătea paralizat. -Ești un monstru... unul nebun... -Tu eșt...