Capitolul XIII "Avem nevoie de tine"

206 19 1
                                    

"Lumină", gândi blondul, trezindu-se încet din leșin, se ridică în capul oaselor, aflându-se în casa lui Hyunjin, era singur in camera, se uită în jur confuz, nimic nu părea schimbat, nu înțelegea dacă ce trăise a fusese un vis, sau dacă chiar s-au întâlnit din nou cu Wooyoung...ah...nenorocitul se Wooyoung. Încercă să se de-a jos din pat, însă o senzație arzătoare îl cumprise brusc, respirația sa începu să devină din ce în ce mai grea, abia fiind în stare să își stăpânească inima, care mai avea câteva bătăi și îi ieșea complet din piept...nu înțelegea ce se întâmplă, sau de ce toate acele simptome se începuse, însă un lucru era clar...îl dorea pe Hyunjin...îl dorea pe Hyunjin grav. Abia fu în stare să se târască până la ușă, când aceasta fu deschisă de către nimeni altul decât omul ce îi provocase o sete cronică băiatului.
-Felix?!
Hyunjin se așeză lângă blond, mangaindu-i părul.
-Felix, nu trebuia să te dai jos din pat, corpul tău e mult prea slab pentru asta in momentul ăsta...
-Hyunjin?...ce mi se întâmplă?...
Murmură blondul printre respirațiile adânci, capul său invartindu-se încet.
-Vampirii pot să producă o substanță numită feromoni, îi folosesc pentru seducție când vânează, feromoni afectează oameni ca drogurile, însă nimfele reacționează mult mai rău decât oameni, uneori pot fi fatali, vampirilor le este interzis să îi folosească pe nimfe...
-Hyunjin...îmi e cald...atât de cald...
Felix își puse mâinile în jurul gatului lui Hyunjin.
-Felix...ai răbdare... în câteva ore va trece efectul...
-Nu...Hyunjin...eu...vreau...
In momentul ăla Felix profita de neatenția lui Hyunjin, lipinsu-si buzele de ale sale, surprins, Hyunjin îl apucă se obraz, trăgându-i fața mai departe de a sa.
-Felix...nu ești în cele mai clare minți acum...nu mai vreau sa profit de slăbiciunea ta...te rog...nu vreau sa fugi din nou de mine...eu chiar te iubesc...
Felix nînțelegea ce spune...însă doream sa plângă, lacrimile sale curând începând să își facă apariția.
-Felix?! Ah la naiba...nu plânge...nu te refuz...uite...
Spune Hyunjin sarutandu-l pe frunte.
-Vino cu mine...Chan ar trebui să știe un mod de a te trata mai rapid.
Hyunjin îl luă pe băiat în brațe, ducandu-l la bucătăria, unde la masa stătea deja un om cunoscut prea bine de Felix, care strivea niste ierburi. La auzul zgomotelor, acesta se întoarse spre sursa lor, vazandu-si prietenul în brațele cuiva.
-Hyunjin? De ce Chan este în bucătărie?
Întreabă Felix confuz, uitandu-se lung la el, asigurandu-se că bărbatul nu este o iluzie. Chan puse ierburile într-o punguța, apoi își întoarse privirea spre Felix, un zambet aparandu-i pe față.
-Felix...Mă bucur să te văd...
Băiatul se dădu jos din brațele ce îl țineau, mergând încet spre blond, imbratisandu-l strâns.
-La naiba, nu puteai veni când eram în toate mințile?
-Felix, curând vei fi mai bine. Avem planuri...
-Planuri?
Spune Felix, Chan doar ii înmânează un pahar cu un lichid roșu, Felix îl bea fără a pune vreo altă întrebare, în câteva clipe a căzut din nou în brațele lui Hyunjin.
-La naiba, Felix?! De ce a leșinat din nou?!
Spune Hyunjin panicat, începând să lovească fața blondului încet.
-Termină, vei lăsa vreo vânătaie, nu te teme, se va trezi până mâine, problema este că nu mai avem timp, Hyunjin, luna plină se apropie, iar casa Jung își vor începe și ei pregătirile curând, trebuie să îl ducem pe Felix la conac, și orice ar fi, Jung Wooyoung nu trebuie să se apropie de el.
Hyunjin nu mai spusese nimic, până la urmă, totul mergea conform planului, însă ceva nu se simțea cum ar trebui, brunetul ar fi trebuit să fie fericit acum, îl are pe Yongbok în brațe, iar curând, familia sa va fi reîntregită, de ce simțea acel gol în inimă atunci? Ignoră din nou acea goliciune, ce îl apasă de câteva zile, ducandu-l pe Felix în camera sa.
În câteva ore erau gata, Niki era extrem de furios, insistând să rămână mereu lângă Felix, nu îl lăsa pe Hyunjin nici măcar să se uite la el, spunandu-i că nu a fost în stare să îl apere. Pe drum spre conac Chan insistă să îi ia pe Han și Changbin, chiar dacă nici unul nu aveau vreo idee despre planul lor, el îi asigură pe cei trei vampiri că cei doi vor fi de folos.
-Chan...ce dracu facem aici?
Îl întrebă Jisung nervos, urcandu-se în dubița în care se aflau Minho, Chan și Hyunjin, în mașină de langa ei fiind Jeongin, Felix, Niki și Changbin.
-Îți explic pe drum, până atunci...
Însă vorbele lui Chan fusese întrerupte de vocea uimită a lui Minho.
-Tu?! Tu ești tipul din seara aia...
Spuse Minho arătând cu degetul spre Jisung, Jisung uitându-se la fel de uimit la el.
-Tu ești ăla care mi se tot băga în gât și insista să mergem la hotelul de lângă?! Ce naiba cauți și tu aici?
-De unde vă cunoașteți?
Întreabă Hyunjin, puțin curios, văzând la ce tensiune era între cei doi.
-Lucram la un club de noapte și ăsta își luase doza și tot se băga în gâtul meu și insista că am fost făcuți să fim împreună, și flutura un card spunând ca să mergem la hotelul de lângă sa ne oficializăm relația.
Spune Jisung frustrat, refuzând să se uite la brunetul care îl împușcă din ochi.
-Ai uitat de partea când m-ai folosit împreună cu cardul meu și mi-ai mâncat câteva sute de dolari la un magazin de chitare, și după mai lăsat în subsolul la club sa dorm pe o saltea gonflabilă.
-Minho, nu cred că ai vreun drept să te plângi, tu primul ai căutat-o.
Spune Chan, uitându-se întruna la mașină din spatele lor. Rămânând ușurat când îl văzu pe Felix treaz.
-Chan, opreștei odată, am impresia că se vor omorî aia foi din spate până ajungem la conac.
Spune Hyunjin, uitându-se și el la mașină din spate. Minho stătea în spate, bagandu-si un deget in obrazul lui Jisung .
-Ascunzi alune in astia? Vrei sa te ajut sa le îngropi?
-Dacă îmi bag mâinile în parul tău rămâi fără rădăcini în cap.

Monster {BoyxBoy}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum