5. fejezet Egy lány

15 0 0
                                    

Jungkook:

Egy hosszú hajú, festett szőke lány állt meg az asztalok előtt, barna szeme volt, vékony, model alkatu, szép volt, de valahogy nekem nem jött be. Kicsit olyan mű volt. Nem is tudom, talán a sok smink tette az arcán vagy szolárium által barnított bőre... Nem volt az esetem. Egy farmer nadrágot viselt és egy szük, igen kivágott sárga felsőt, hozzá meg egy fehér magastalpu szandált. Egyenesen Ae - Cha-nra nézett vigyorogva, csipőre emelt kézzel. Az említett felé tekintettem, aki kissé mintha meglepődött volna, hogy kit lát maga előtt. De kis idő múlva felállt és a lány elé sétált. A társai arcán azt láttam, hogy ők is ismerik ezt a lányt és hát nem voltak valami elragadtatva. Sőt, mintha bosszusak lettek volna, fáradtak és dühösek. Bár nem tudom ha tudnak koreaiul, azt biztos, hogy már korábban mesélt róla Ae-Cha nekik vagy találkoztak is vele. Bár meg is értem hisz ez a hangsúly amit használt a lány.

     - Yoong - Soo, hát te is itt vagy? Gratulálok! Nézzünk egy remek 3 hónap elé! - nyújtotta felé Ae-Cha kezét barátisan.

      - Hah... ezt nem gondolod komolyan? - ütötte el a kezét. - Nem hiszem, hogy annyira jó viszonyban vagyunk, hogy kezet fogjunk és egymásnak gratuláljunk.

     - Yoong - Soo, nem kellene már szemet hunynunk a múlton? Nézd milyen remek lehetőséget kaptunk mindketten használjunk ki és hagyjuk ezt az ellenségeskedést. Én nem haragszom rád!

     - Persze, persze! Most csak azért mondod ezeket, mert itt vagyunk mindenki előtt! De én nem bocsájtok meg neked! Soha!

      - De nem tettem anno semmit...

      - Ezt már többször hallottam!

Szőke hajú barátnője állt fel az asztaltól Ae-Channak, Mia és ment hozzájuk, majd szólalt meg spanyolul:

    - Nem unod már ezt? Igazán visszafoghatnád magad! Nem bántottad már eleget Amara-t? - fakadt ki bár nem értettem sokat, biztos, hogy arra kérte vagy inkább rászolt, hogy hagyja békén.

      - Te is ugyan olyan vagy mint ő, mind a hárman ugyanolyanok vagytok! - mutatott a harmadik lánynál, a vörös hajura, aki még az asztalnál ült, de már ő is készült felállni, hogy is hívták? Dia! Tehát ez a lány is tud spanyolul, akkor biztos ismerik egymást. Talán ez a lány is egy spanyol együttesbe énekel? 

      - Yoong - Soo, ez most egyáltalán nem a legmegfelelőbb pillanat, hogy ezt megint eljátszuk . - váltott vissza koreai nyelvre és fogta le barátnőjét Ae - Cha, aki szerintem arra készült, hogy kikaparja ennek a nőnek a szemét. - Társaságba vagyunk, itt mindenki azért jött, hogy...

       - Nem érdekel! Tudja meg mindenkit, hogy milyen nő személy vagy te és a barátnőid! - Yoong - Soo nevezetű lány szemei csak úgy szorták a villámokat. Feszengeni kezdtem a székemen és arra készültem, hogy felállok és megvédem Ae - Chat. Kinek képzeli magát?

    - Yoong - Soo, kérlek szépen. Ez nem az a hely... - továbbra is próbálgatta csititgatni de nem úgy tűnt, hogy a lány hajlandó lenne leállni. Ezt senki nem fogja megállítani? A szervezők, miért nem szólnak közbe?

     - Nem hitted komolyan, hogy ez a 3 hónap, csak úgy elfog telni. Nem lesz könnyű az itt léted, amig én is itt vagyok! Amig egy fedél alatt vagyunk, ne is álmodj róla! - ezzel idegesen az asztalon lévő kancsó vizhez lépett és gondolkodás nélkül arcába öntötte Ae - Cha-nak.

     - Te kigyó! Kikaparom a szemedet! - szólalt meg ismét Mia és most már a másik barátnjük, Dia is felállt és villámokat szorva tekintetével szintén odalépett hozzájuk, készen arra, hogy ő is visszaadjon.

Era la musica!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang