3. fejezet Újralátás

14 1 0
                                    

Ae - Cha:

    - Biztos, hogy ezt akarod? - ült le édesanyám az ágyamra, miközben pakolásztam az utra.

     - Remek lehetőségnek gondoljuk a többiekkel, mindenképp megkell próbáljuk. De minden rendben lesz, ne aggódj! - ültem le mellé és átöleltem.

     -  Jól van, csak még sosem voltál ilyen távol a családtól. - simogatta meg az arcomat.

      - Tudom, de mindennap beszélni fogunk és meglátod, hogy ripp-ropp elfog szállni a 3 hónap. - mosolyogtam felé. Családom mindig is támogatott, bármiről is legyen szó, meghallgattak, elmondták véleményüket. Számíthattam rájuk mindig. Amikor 4 évvel ezelőtt eldöntöttünk, hogy együttest alapítunk, akkor is ott álltak mögöttem, debütálásunk pillanatáig és jelenig, majd meg tovább. Mint ahogy a bátyámat is támogassuk.

       - Légyszi ne vegyél majd fel semmilyen makacs sztár stilusát! - támaszkodott az ajtóba a bátyám, Shou Celestino Song.  Igen, mint nekem is, neki is van egy spanyol és egy koreai neve. A szüleink mindenképp akartak mindkettőből, hogy részesei legyünk mindkét kultúrának így is.

Feltekintettem rá és mosolyogva csak égnek emeltem a szemeimet.

      - Te meg ne válltogasd folyamatosan a csajaidat. - léptem mellé és ököllel vállba ütöttem. - Celest rendes lány.

       - Szerinted nem tudom?! - kerekedtek el a szemei, mintha megsértődne. - És ne mondd, úgy, mintha hetente cseréltem volna a barátnőimet. - csapott vállon, persze nem erőből.

     - Aucs! - fogtam meg a vállamat. - Nem mintha már nem lett volna vagy 50 barátnőd! - léptem vissz a böröndömhöz.

       - Nem volt! Anya, szólj már rá a lányodra!

      - Jól van, jól van gyerekek, nyugodjatok meg! - állt fel anyám. Természetesen nem volt már 50 barátnője, viszont volt egy időszaka, amikor "ereszd el a hajamat" váltogatta.  Lázadozot, dehogy éppenséggel miért azóta sem mondta el. Viszont mindezekután megismerte Celest a jelenlegi barátnőjét is, aki ezt megváltoztatta benne, megállította ezt a folyamatot. És valóban remek lány, nagyon rendes és kedves, tök jól kijövök vele.

      - Kupak tanács van itt és nem is szóltok? - lépett be nagy mosollyal édesapám is.

     - Csak a gyerekek piszkálják egymást. 

      - Ejnye, ejnye, hát szabad ilyent? - nézett ránk dorgálosan apánk, de szemei vidám csillogtak. - Mi lenne ha társasjátékoznánk egyet vacsora után?

     - Nem lehet drágám, hiszen Amara reggel korán kell. 

      - Ne na... - nézett rá kutyus szemekkel.

     - Nincs semmi gond anya, egy- két játék belefér. - tettem kezemet vállára.

Elindultunk vacsorázni, majd a nappaliba társasozni. Az elmúlt napokba 1000-el készültünk a srácokkal erre a táborra. Izgatottak voltunk és nagyon vártuk ezt az új kalandot. Volt néhány interjunk is, ahol rá kérdeztek erre, illetve próbák és némi ügyintézés is. A családom kikisért a reptérre, ahol még rajongók is köszöntöttek. Hálások voltunk érte és integettünk nekik. Az előző nap reggelén kaptunk egy levelet, ha nem tartanánk egy fellépést első nap a táborba. Meglepődtünk, erre nem számítottunk, annyi volt a kérés, hogy az "Era la musica" számmal kezdjük, azon felül még 2 dal. Nem volt kérdés, hogy elfogadjuk. Ugye a tábor neve is ez volt, hogy "Era of Music", szóval gondolom valahogy ezért esett a választás erre. A repülön mindenki a gondolataiba volt meredve, szerintem a táboron gondolkoztak, ahogy én is. Mi vár ránk? Kivel találkozunk? Kiket fogunk megismerni esetleg jobban? Kikkel fogunk esetleg mélyebb barátsági kapcsolatot kialakitani? Megannyi kérdés, melyet izgalommal vártuk.

Era la musica!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin