15 χρόνια πριν…
Ο Μαθιός και η Βασιλική είχαν σχέση για αρκετό καιρό αλλά την κρατούσαν κρυφή. Ο Μαθιός θα έφευγε για το στρατό και είχε σκοπό να τη ζητήσει από τους θείους της όταν θα γυρνούσε. Όσο ήταν στο στρατό, έλειπε πολύ ο ένας στον άλλον και ανυπομονούσαν για τη στιγμή που όλο αυτό το κρυφτό θα τελείωνε και ο Μαθιός θα τη ζητούσε. Είχαν αγαπηθεί τόσο πολύ που δεν μπορούσαν να φανταστούν τη ζωή τους χωριστά.
Η Βασιλική δεν το πίστευε αυτό που ένιωθε. Αγαπούσε τον Μαθιό με όλη της την καρδιά. Και αυτό που την έκανε να λιώνει ακόμη περισσότερο είναι πως κι αυτός την αγαπούσε και θα έκανε τα πάντα γι' αυτήν. Αισθάνονταν σαν την πρωταγωνίστρια σε μια ρομαντική ταινία. Ήταν ο πρώτος της έρωτας, αλλά ήταν σίγουρη πως θα ήταν και ο τελευταίος. Και ήθελε τόσο πολύ να είναι μαζί του για πάντα.
Ο Μαθιός από την άλλη ήταν ένας εντελώς διαφορετικός άνθρωπος όταν ήταν μαζί της. Μπορούσε να είναι ο εαυτός του. Να της λέει τις πιο κρυφές του σκέψεις που δεν έλεγε σε κανέναν άλλον. Όλοι γύρω του τον είχαν για απόμακρο και σκληρό. Μόνο αυτή είχε την ευκαιρία να δει τον ευαίσθητο και τρυφερό Μαθιό που έκρυβε μέσα του.
Δύο μήνες πριν απολυθεί ο Μαθιός από τον Στρατό, οι θείοι της Βασιλικής της ετοίμαζαν μια έκπληξη. Μια καθόλου ευχάριστη έκπληξη. Είχαν δώσει λόγο κρυφά από εκείνη, για να την παντρέψουν. Της προξένεψαν τον Στεφανή τον Σταματάκη. Τον ξάδερφο του Μαθιού. Όταν το έμαθε όλος ο κόσμος της διαλύθηκε. Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά που δεν μπόρεσε να κάνει κάτι. Δεν μπόρεσε να αντιδράσει. Επιπλέον, δεν μπορούσε να πάει κόντρα στους θείους της, ειδικά τώρα που είχαν ήδη δώσει λόγο. Τους χρωστάω. Αυτοί με μεγάλωσαν. Δεν μπορώ να τους το κάνω αυτό. Αυτά σκεφτόταν και τις τελευταίες μέρες, όποτε δεν την έβλεπε κανείς, είχε πλαντάξει στο κλάμα.
Ο Μαθιός μόλις το έμαθε τρελάθηκε. Έφυγε κρυφά από τον στρατό και πήγε να τη βρει. Την είδε πλάι στον Στεφανή. Τα πόδια του με το ζόρι τον κρατούσαν. Δεν είναι αλήθεια αυτό. Όχι. Δεν μπορεί να είναι αλήθεια.
Η Βασιλική τον αισθάνθηκε ότι ήταν εκεί. Γύρισε την πλάτη της και τον είδε λίγα μέτρα πιο πέρα, μισοκρυμμένο για να μην τον δει κανείς άλλος, να της κάνει νόημα. Αυτή τρομαγμένη σκαρφίστηκε μια δικαιολογία για να φύγει και πήγε κοντά του.
-Ώστε είναι αλήθεια λοιπόν. Παντρεύεσαι.
Της είπε μη μπορώντας να συγκρατήσει τα δάκρυα που πλημμύρισαν τα μάτια του.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Τόσα χρόνια μακριά σου...
РазноеΟ Μαθιός και η Βασιλική χώρισαν πριν από πολλά χρόνια. Η Βασιλική είναι παντρεμένη με το Στεφανή. Ο Νικηφόρος και η Ελπίδα είναι δίδυμα αδέρφια, παιδιά της Βασιλικής. Η Ελπίδα έρχεται αντιμέτωπη με μια σκληρή αλήθεια. Θα καταφέρει να την αντιμετωπί...