Η Ελπίδα κατευθυνόταν προς το σπιτάκι του Άγγλου. Στου Άγγλου τώρα. Της είχε στείλει ο Υάκινθος. Παραξενεύτηκε. Πάντα έκλειναν ραντεβού μία-δύο ημέρες πριν. Πρώτη φορά ήταν τόσο βιαστικός. Τι ήταν τόσο επείγον;
Στο δρόμο πέτυχε τον Μανώλη.
-Καλημέρα Μανώλη.
-Οπ. Καλημέρα Ελπίδα. Πώς είσαι;
-Εγώ καλά είμαι. Εσύ τι έπαθες χθες και έφυγες σαν κυνηγημένος από το σπίτι μας.
-Τίποτα σου είπα… βιαζόμουν γιατί αν αργούσα θα άρχιζαν το κήρυγμα και δεν είχα καμία όρεξη.
-Και το θυμήθηκες αυτό μόλις είδες τον Μαθιό; ούτε ένα γεια δεν του πες.
-Τι σχέση έχει τώρα ο Μαθιός;
Αυτή την ερώτηση την έκανε ανεβάζοντας ασυναίσθητα τον τόνο της φωνής του δείχνοντας τον εκνευρισμό του.
-Παιδάκι μου τι έχεις πάθει; μια ερώτηση σου έκανα πώς κάνεις έτσι;
-Ελπίδα… ξέχνα το. Είπαμε βιαζόμουν να πάω σπίτι γι' αυτό έφυγα έτσι. Και δεν μπορώ να καταλάβω και γιατί σου φαίνεται τόσο περίεργο.
-Εντάξει εντάξει το κόβω. Αλλά κι εσύ δε χρειάζεται να φωνάζεις.
-Έχεις δίκιο. Συγνώμη.
-Συγχωρεμένος.
-Άντε τα λέμε. Γεια.
-Γεια σου Μανώλη.
Καλά αυτός το 'χει χάσει τελείως. Σκέφτηκε η Ελπίδα. Συνέχισε να κατευθύνεται προς το σπίτι του Άγγλου. Όταν έφτασε ο Υάκινθος ήταν ήδη εκεί.
-Καλημέρα Υάκινθε.
Είπε και τον αγκάλιασε.
-Καλημέρα Ελπίδα.
-Τι ήταν τόσο επείγον που ήθελες να συναντηθούμε αμέσως;
-Κοίτα… επείγον δεν το λες… αλλά αν δεν στο έλεγα θα έσκαγα.
-Αλήθεια τώρα; Είναι καλό ή κακό;
-Εξαρτάται ποιον θα ρωτήσεις.
-Για μένα είναι καλό ή κακό;
-Για σένα είναι σίγουρα καλό. Γι' αυτό και δεν άντεχα να μη σου το πω.
-Ωραία άντε. Να ακούσουμε και λίγο καλά νέα. Αν και αυτό το εξαρτάται ποιον θα ρωτήσεις δε μου άρεσε και πολύ. Τέλος πάντων πες μου.
-Πήγα σε εκείνον τον γνωστό μου που σου έλεγα τις προάλλες για να δω αν το γενετικό υλικό που πήραν από το Στεφανή ταυτίζονταν με αυτό που βρήκαν στην κοπέλα.
YOU ARE READING
Τόσα χρόνια μακριά σου...
RandomΟ Μαθιός και η Βασιλική χώρισαν πριν από πολλά χρόνια. Η Βασιλική είναι παντρεμένη με το Στεφανή. Ο Νικηφόρος και η Ελπίδα είναι δίδυμα αδέρφια, παιδιά της Βασιλικής. Η Ελπίδα έρχεται αντιμέτωπη με μια σκληρή αλήθεια. Θα καταφέρει να την αντιμετωπί...