Διάθεση για εκδίκηση

55 6 0
                                    

Η Ελπίδα είχε μπερδευτεί. Την προηγούμενη ημέρα ο Νικηφόρος άργησε να γυρίσει και μόλις γύρισε έτρεξε στο δωμάτιό του. Κουβέντα δεν είπε στη μάνα του. Όταν η Ελπίδα πήγε να τον ρωτήσει τι είχε γίνει αυτός της απάντησε: "Ρώτα τον αγαπημένο σου θείο" και της έκλεισε την πόρτα στα μούτρα. Έτσι, πήγε στο "σπιτάκι της γιαγιάς" να τον βρει. Ήταν εκεί. Χτύπησε την πόρτα και τον φώναξε. Όταν άνοιξε την πόρτα η Ελπίδα τον βρήκε στην ίδια κατάσταση που είχε βρει και τη μαμά της την προηγούμενη μέρα.

-Ελπίδα;
-Καλησπέρα Μαθιό.
Είπε και μπήκε μέσα.

-Λοιπόν, θα μου πεις τι έχει γίνει και είστε όλοι έτσι; Γιατί αυτή τη φορά νομίζω πως είμαι η μόνη που δεν ξέρω. Γιατί είναι ο Νικηφόρος θυμωμένος και η μαμά κι εσύ είστε σαν να πενθείτε;
-Ελπίδα μου…
Της είπε και της έπιασε το χέρι βουρκωμένος.

-Με τη μάνα σου χωρίσαμε.
-Τι; Γιατί; Τι εννοείς χωρίσατε; Πώς…
-Δε γίνεται να είμαστε μαζί Ελπίδα.
-Δε γίνεται; Αλήθεια τώρα; Μετά από τόσα χρόνια που χωρίσατε τόσο άδικα μου λες ότι δε γίνεται; Άκου… σου το έχω ξαναπεί. Για το τι κάνετε με τη μαμά δε μου πέφτει λόγος. Αλλά αυτό που λες δε βγάζει νόημα. Τι έγινε θα μου πεις;
-Ο Νικηφόρος τα έμαθε όλα.
-Όταν λες όλα;
-Για τη σχέση μου με τη μάνα σου. Μας είδε.
-Ε και; Καιρός δεν ήταν; Από καιρό σου είχα πει πως κάποια στιγμή θα το μάθαινε.
-Δεν αντέδρασε ήρεμα Ελπίδα. Άρχισε να φωνάζει στη μάνα σου. Έφυγε άρον άρον μόλις μας είδε. Η μαμά σου φοβάται πως αν συνεχίσουμε να έχουμε σχέση θα χάσει τον Νικηφόρο…
-Να. Κάτι τέτοιες στιγμές θέλω τόσο πολύ να τον βρίσω τον αδερφό μου. Συγνώμη αυτουνού τι λόγος του πέφτει; Και καλά κι αυτή η μαμά μου πρέπει να του κάνει όλα τα χατίρια; Μαθιό δεν μπορεί ο Νικηφόρος να καθορίζει τη ζωή σας. Στο κάτω κάτω γιος σου είναι. Βάλ' τον στη θέση του.
-Πρόσεξε κακομοίρα μου μη σου ξεφύγει κάτι τέτοιο μπροστά του… δεν είναι αστεία πράγματα αυτά.
-Μαθιό… ο Νικηφόρος πρέπει να συμμαζευτεί. Θα του μιλήσω κι εγώ.
-Δε θα καταφέρεις τίποτα. Δεν το είδες πώς έκανε. Ελπίδα, όσο ο Νικηφόρος κουβαλάει τα ίδια μυαλά δε θα ξανα είμαστε μαζί με τη μάνα σου. Ούτε αυτή θα το αντέξει ούτε κι εγώ όμως θα έκανα ποτέ κάτι για να χαλάσει η σχέση της με τον γιο της.
-Καλά… μη με πιστεύεις. Εγώ πάντως είναι να μη βάλω κάτι στο μυαλό μου. Ο Νικηφόρος θα αλλάξει μυαλά. Πάρ' το αυτό σαν υπόσχεση. Θα πάω τώρα κιόλας να του μιλήσω.
-Πρόσεξε μη σου ξεφύγει τίποτα που δεν πρέπει.
-Μην ανησυχείς.
Του είπε κι έφυγε βιαστικά. Ούτε που τον χαιρέτησε.

Τόσα χρόνια μακριά σου...Where stories live. Discover now