3 χρόνια μετά…
Τα παιδιά ήταν πλέον στην πρώτη λυκείου. Η Ελπίδα αρίστευε σε όλα τα μαθήματα και ο Νικηφόρος με τον καιρό βελτιωνόταν. Είχαν βρει τα πατήματά τους και η ζωή τους κυλούσε πλέον ήρεμα.
Η Βασιλική ακόμη κρατούσε τη σχέση της με τον Μαθιό μυστική από τον Νικηφόρο. Ο Μαθιός βέβαια της είχε πει πως η Ελπίδα γνώριζε για τη σχέση τους. Και για το τότε. Δεν της είχε πει όμως πως ήξερε ότι αυτός είναι ο πατέρας των παιδιών. Δεν ήθελε να την πιέσει. Ούτε να την κάνει να φοβηθεί πως τώρα που αυτός το ήξερε θα μαθευόταν. Θα γινόταν όλα στην ώρα τους.
Η Ελπίδα δεν είχε συζητήσει καθόλου με τη μαμά της για τον Μαθιό. Η Βασιλική θα ένιωθε άβολα και άσχημα που το συζητάει με την Ελπίδα ενώ στον Νικηφόρο δεν έχει πει τίποτα. Ούτε η Ελπίδα δεν ήθελε να ανοίξει ένα τέτοιο θέμα.
Η Ελπίδα κι ο Μαθιός ήρθαν ακόμη πιο κοντά και με κάθε ευκαιρία περνούσαν χρόνο μαζί. Ο Μαθιός ακόμη δεν μπορούσε να το πιστέψει. Η κόρη μου. Πολλές φορές όταν ήταν μόνοι τους η Ελπίδα τον έβλεπε που δάκρυζε από συγκίνηση. Έχω τον καλύτερο μπαμπά του κόσμου. Σκεφτόταν. Μία φορά του το είπε κι όλας. Του το ψιθύρισε στο αφτί του. "Είσαι ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου". Μόλις ο Μαθιός άκουσε αυτά τα λόγια την έσφιξε στην αγκαλιά του λες και ζούσε ένα όνειρο και φοβόταν πως αν την άφηνε θα ξυπνούσε και θα την έχανε.
Η Βασιλική συνήθως συναντούσε τον Μαθιό την ώρα που τα παιδιά ήταν στο σχολείο. Αυτός πάντα έβρισκε μια δικαιολογία για να πάει σπίτι της. Μετά από τόσο καιρό όμως, δεν άντεχαν άλλο να συναντιούνται στα κρυφά. Ο Μαθιός της είχε πει πολλές φορές πως ήρθε η ώρα να το πουν, τουλάχιστον στον Νικηφόρο. Όμως η Βασιλική φοβόταν την αντίδρασή του και δεν τολμούσε να το κάνει.
Μια μέρα όμως ο Νικηφόρος βαρέθηκε στο σχολείο και τις δύο τελευταίες ώρες έκανε κοπάνα και γύρισε σπίτι του. Θα πω στη μάνα μου ότι δεν αισθανόμουν πολύ καλά και έφυγα. Βέβαια ήξερε πως αυτή μπορεί να καταλάβαινε πως δεν είχε τίποτα αλλά θα έκανε μια προσπάθεια. Όταν μπήκε στο σπίτι άκουσε ομιλίες από την κουζίνα. Η μαμά δεν είναι μόνη της. Προχώρισε μέχρι έξω από την κουζίνα και οι ομιλίες σταμάτησαν. Όταν κοίταξε κρυφά μέσα είδε τη μάνα του και τον Μαθιό τόσο κοντά που τα στόματά τους απείχαν ελάχιστα εκατοστά και οι δυό τους κοιτάζονταν στα μάτια. Δύο δευτερόλεπτα αργότερα τα χείλη τους ενώθηκαν. Ο Νικηφός έμεινε με το στόμα ανοιχτό.
BINABASA MO ANG
Τόσα χρόνια μακριά σου...
RandomΟ Μαθιός και η Βασιλική χώρισαν πριν από πολλά χρόνια. Η Βασιλική είναι παντρεμένη με το Στεφανή. Ο Νικηφόρος και η Ελπίδα είναι δίδυμα αδέρφια, παιδιά της Βασιλικής. Η Ελπίδα έρχεται αντιμέτωπη με μια σκληρή αλήθεια. Θα καταφέρει να την αντιμετωπί...