Chapter 3

3.2K 140 3
                                    

"Lui daddy nu il plac fetitele neascultatoare " spune si iese din clasa. Ok...asta a fost ciudat. Imi aranjez hainele si ies din clasa. Pe hol o vad pe Toni. Cred ca mai bine nu spun la nimeni ce sa intamplat mai devreme.

"Hei Toni. Eu nu ma simt prea bine. Ma duc acasa" ea aproba,  ma ia in brate si pleaca in clasa.

Ajung acasa si nu era nimeni. Ma duc la mine in camera si ma trantesc in pat. Ma gandesc la ce sa intamplat azi la scoala. Omu ala nu e intreg la minte. Cum a putut sa ma atinga in felul ala?  Usa se deschide si pe ea intra Jeremy. Oh,  am uitat sa va spun ca am un frate mai mare. Da,  e mai mare decat mine cu doi ani,  si mereu ma enerveaza.

"Ce face surioara mea preferata?" Intreaba si se tranteste pe pat langa mine. Imi dau ochii peste cap si il lovesc cu perna. "Esti proasta. Am venit sa discutam ca intre frati...si tu?  Dai cu perna in mine." Se ratoieste la mine.
"Hai spune ce vrei." Se uita ma mine si im zambeste. Ce as vrea sa-i sterg zambetul ala de le fata.

"Hai cu mine la o petrecere. Pot veni si prieteni tai." Asta suna bine.Aprob si imi iau telefonul de pe noptiera. Ii dau un mesaj lui Luke sa-l intreb daca merge. Dupa lui Toni,  Amber si Melissa. Toti imi raspund ca da. Imi aleg hainele si ma duc aa imi fac un dus.
Dupa ceva timp ies si eu din baie. Iau pe mine o pereche de pantaloni scurti si un maieu larg. Cobor in sufragerie si ma pun pe canapea. Incep sa butonez telecomanda pana vad ca a inceput Ton&Jerry. Nu ma judecati,  imi place sa ma uit la desene animate.
"Esti mai rau ca un copil mic" spune dragul meu frate si se pune langa mine. Imi dau ochii peste cap si ma uit in continoare la desene.
"Unde e mama, apropo" spun si el da din umeri in semn ca nu stie.
"Mai bine ai merge sa te pregatesti e 19:39" ma ridic de pe canapea si ma duc la mine in camera. Imi iau o rochie neagra foarte scurta, foloseac rimel tusi si un ruj rosu. Parul il las pe spate, imi iau tocurile telefonul si cobor jos.

"Hei scumpo,  unde te duci? "  se pare ca mama a ajuns acasa. Vreau sa ii raspund dar atunci coboara Jeremy.
"Merge cu mine la petrecere. " mama aproba si iese din sufragerie.
Iesim afara si ne urcam un masina.

In 10 minute ajungem. Stam in fata unei case enorme. Intram inauntru,casa e plina. Ma uit in stanga si in dreapta dupa prietenii mei,dar nu-i vad. Ma duc la bar si comand o tequila. Langa mind se pune cineva. Ma uit si ce sa vezi. Domnul Harry. Ce cauta el aici. Imi zambeste si imi face cu ochiul. Dau paharul pe gat si ma intrept spre ringul de dans. Cineva ma prinde de incheietura  si ma trage spre el.

"Dansezi?" Ma intreaba Harry. Aprob si imi zambeste. Mergem spre ringul de dans, dar muzica se opreste. Se aude doua bubuituri. Ma uit in jur si incep sa vad in ceata. Simt o durere ingrozitoare in piept. Incetul cu incetul incep sa vad negru...negru...negru....

A durat cam mult sa scriu acest capitol
.... (-_-)

*Daddy* (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum