Chapter 6

2.4K 110 2
                                    

"Cu asta" spune si ma apuca de talie si ma ridica. Din instinct imi pun picioarele in jurul taliei sale. Imi saruta apasat buzele , coboară usor pana ajunge la gat. Musca usor si dupa saruta locul.
"Acum toată lumea va stii ca imi apartii". Ce? Nu e bine ce facem ma dau jos din bratele lui, era putin surprins.

"Nu pot. Chiar nu pot. In plus eu deja am iubit." De ce am spus asta? Eu nu am iubit...
Isi mareste ochii si isi trece mana prin par. "Cine este acest iubit?" Ce o sa-i spun acum? Bravo Kate esti chiar desteapta...
"Pai...Luke. Da asa este. Luke e iubitul meu." Spun zambind fals. Se incrunta putin si da din cap. Se pune pe scaun si isi pregateste niste carti.

"Hai sa incepem meditatia." Spune calm. Iti bati joc de mine? Acum ceteva minute a sarit pe mine si acum? Nu il mai inteleg. Ma pun pe scaun si imi scot si eu cartile. Telefonul lui Harry incepe sa sune. Se incrunta cand vede cine il deranjează si raspunde repede.

"Ce vrei? ....Chiar acum? ...... Bine, bine....vin." asta e tot ce am inteles se intoarce cu fata la mine si ofteaza
"Eu trebuie sa plec. Am ceva treaba. Cheama pe cineva sa te ia." Aprob si imi scot telefonul. O sun pe Amber. Stiu ca parinti ei sunt plecati in vacanta. Imi raspunde imediat si ii spun unde sunt si accepta sa vina.

"Pai...am vorbit cu Amber. O sa vina sa ma ia." Nu imi spune nimic si se urca sus la etaj.
Dupa 10 minute coboara dinou. Si aud si un clanson de masina. Imi iau lucrurile si ies afara. Ii fac cu mana lui Harry si el imi raspunde la gest.

"Heeeei amica. Ce faci?" Imi dau ochii peste cap si dau drumul la radio. Sincer, Amber dintre toti, ea e cea mai vesela si plina de viata. Adica, ea mereu e fericita. Chiar si cand trebuie sa fie trista ea zambeste. Si asta imi place, ma inteleg foarte bine cu ea.

Parcheaza masina in fata casei si ne dam jos. Ne ducem in camera ei si ne punem in pat.
"Am o idee!" Tipa Amber. Se ridica din pat si iese din camera. Se intoarce inapoi cu câteva lumânări.
"Ce ai de gand?" O intreb mai cu gumate de gura. Fata asta ma sperie cateodata.
"Hai sa facem spiritism....

Da...e foarte scurt. Dar l-am postat mai repede, asa ca nu mai conteaza cat de lung este.

*Daddy* (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum