Chapter 10

2.4K 92 3
                                    


_____________________

Seara asta putea fii mai perfecta de ata. Baiatul pe care il iubesc ma iubeste.

"Vezi steau acea?" Arata cu degetul spre cea mai frumoasa stea. E asa de...perfecta?

"Seamănă cu tine. La fel de radianta si frumoasa." Rosesc?  Eu chiar rosesc.
In doar 2 miscari a ajuns peste mine. Ma staruta pe maxilar,si incet asjunge pe gat. Ma musca. Oh. Asta o sa lase semn.

"Te vreau acum, babe girl." Spune gemand in sarut.

"Te rog tati." Harry rupe sarutul si eu gem in semn de protest.

"Ce ma rogi babe girl? Spune-i lui tati." Spune coborand cu saruturile pana la marginea sutienului.

"Fa dragoste cu mine."   De ce am spus asta? Oare sunt pregatita pentru asta?

"Hm...ce-mi faci tu mie." Spune rupându-mi bluza. "Nu prea ai fost fetita ascultatoare. Asa ca...trebuie sa fii pedepsita." Spune ranjind diavoleste.

Imi da sutienul jos in doar doua miscari. "Asta e al meu. Si asta e tot al meu." Spune sarutandu-mi ambii sani. Isi da tricoul jos si isi lasa la vedere abdomenul bine lucrat. Debea acum ii pot admira tatoajele.

Imi saruta abdomrnul pana ajunge la pantaloni. Ii dsechide usor numai sa ma cuinuie pe mine. Nu iti va merge Styles.

"Daddy...esti cam imbracat fata de mine. Trebuie sa facem ceva in privinta asta." Spun zambid. Se lasa pe spate,acum eu find deasupra lui.

"Nu te ajut." Imi face cu ochiul si chicoteste.
Ii sarut gatul,coborand din ce in ce mai jos. Ii dau blugi jos,atat de incet exact cum a facut si el.

"Daddy,esti asa de....fierbinte." spun lingându-mi buza de jos. Ii ling membrul erect prin materialul boxerilor. 

"Babe girl, nu imi face asta."  Sune gemand. Ce imi place cand il vad asa. Imi continui actiunea scotand mai multe gemete din partea lui.

"Sa inceapa distractia!"

*Daddy* (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum