Vreau sa va mulțumesc pentru voturi. Sunteti cei mai tari. Si va mulțumesc ca imi cititi cartea. Va iubesc.
"O sa ce? Eu nu ma mut!" Tip cat de tare pot. Jeremy se aproprie mai mult de mine si se uita urat.
"Nu imi pasa ce vrei. Harry a platit mult pe tine. Deci o sa mergi cu el." Lacrimile isi fac aparitia. Propiul meu frate? Este exact ca mama.
"Mai vandut! Esti fratele meu!" Spun printre lacrimi.
"Da, si? E vro problema? Exact nu este. Nu imi pasa ca esti sora mea. Poti pleca." Se intoarce si urca scarile. Viata e o curva! Il vad pe Harry cu imi ia bagajele si imi face semn sa-l urmez. Nu incerc sa ma opun. Alta varianta nu am. Si dintr-o data viata mea a devenit un iad.Drumul pana la casa lui Harry a fost tacut. In masina ma auzeam doar eu. Ma dau jos din masina, in urma mea Harry si bagajele mele. Imi deschide usa si eu intru prima.
"Vrei sa mănânci ceva? " dau din cap in semn ca nu.
"Vrei sa bei ceva? Sau nu stiu. Ce vrei tu." Okay...deja incepe sa ma enerveze.
"Nu mai face pe baiatul bun. Fix cand viata mea era mai frumoasa vi tu sa o strici! Stii ca e interzisa relatia elev-profesor? " el doar rade. Haha ce frumos este sa razi.
"Stiu scumpo. Si de acea miam dat demisia." Spune inca razand. Fuck! Ma pun pe canapea si ma holbez in gol. Cum le voi spune prietenilor mei? Dar lui Luke? Nu vreau sa-l ranesc. Visele imi sunt spulberate cand cineva imi pune mana pe coapsa. Si acel cineva find Harry. Incepe sa duca mana tot mai sus. Cand vad ce vrea sa faca ma ridic in piciare."Am iubit boulet!" Se ridica si el si ma apuca de brat , incepe sa stranga foarte tare. "Esti a mea bitch! Doar a mea!" Imi da drumul la mana si pleaca. Tranteste usa de la intrare si aud motorul masini. Dinou lacrimile isi fac aparitia. "Imi urasc viata!" Cad jos si incep sa plang si mai tare. Aud usa de la intrare deschizanduse. A venit? Ma intorc cu fata si vad o fata. Ma ridic in piciare si imi sterg lacrimile.
"Tu cine esti si de ce plângi?" Spune si se aproprie de mine. "Eu sunt Katrina." Spun balbainduma doarece am plans. "Scumpo, nu mai plange. Eu sunt Gemma. Sora mai mare a lui Harry." Spune mimand un zambet.
"Ce cauti aici? " incep sa-i povestesc tot si dinou plang. Urasc sa fiu slaba in fata cuiva. "Oh imi pare asa......" dar nu apaca sa termine ca usa se deschide cu putere. Ne ridicam amandoua si nu imi vine sa cred ca vad. Harry mort de beat."Ce cauti la mine in casa?" Spune razand. E prima data cand il vad asa. Ma sperie.
"Harry! Esti un bou! Se repeta istoria? Mai ti minte ce sa intamplat cu Jane?" Jane? Cine-i Jane? Vad ca lui Harry nu prea ii convine. "Nu o compara cu ea! Kate nu e ca ea. Si Kate e fata pe care o iubesc! Nu pe curva de Jane!" Ma iubeste? El ma iubeste? Situatia devine din ce in ce mai complicata......
CITEȘTI
*Daddy* (H.S)
Fanfic"Sunt trei lucruri pe care le vreau: •sa te ating, sa te gust si sa fiu inauntrul tau.•" Viata ei este una obisnuita si frumoasa. Pana apare noul profesor de engleza si ii da lumea peste cap. Se vor indragosti unul de altu, dar iubirea lor nu va f...