Sunt trezita de lumina soarelui. Urasc soarele imi intra fix in ochii. Caut telefonul, sa ma uit la ceas. Cand in sfarsit il gasesc, ceasul este sapte si eu incep scoala de la opt. Da, azi incepem scoala... ma ridic lenesa din pat si ma indrept spre baie. Imi fac rutina, si imi aleg hainele. Aleg o pereche de blugi negri rupti in genuchi, un maieu pana la jumatea abdomenului. Foloseac putin timel si un ruj in nuanta nude. Parul il las pe spate si cobor jos.
"Neata scumpo." Iese mama din bucatarie si imi da un mic sarut pe crestetul capului. "Te duc eu la scoala? " spune si eu dau negativ din cap.
"Ma duc singura" spun si ies afara din casa. Ii fac cu mana mamei si ii zambesc. Ma urc in masina si pornesc.
In doar cateva minute ajung la scoala.
Imi gasesc grupul si ma indrept spre ei.
"Gata pentru prima zi de clasa a doisprezecea?" Le spun eu si toti dau afirmativ din cap.
Intram in scoala, toti se intorc cu fata la noi. Eram sigura. Imi dau ochii peste cap si ma indrept spre dulapul meu."Hei Kate. Ce ai prima ora? " ma intreaba Luke vesel. Ma uit in orar si ii spun ca am engleza. "Si eu am la fel." Colpotelul incepe sa sune. Oftez si imi iau cartile din dulap.
"Hai sa meregm." Spune si ma trage dupa el. Intram in clasa si ne punem in ultima banca. Se pare ca si Amber are aceiasi ora ca noi. Ii fac cu mana si o imbratisez."Hei Kate, avem cu profu ala nou" imi face cu ochiul si eu incep sa rad. Dar ma opresc cand usa se deschide. Pe ea intra un baiat inalt, cu par cret. Nu are cum sa fie el profesor, e asa.....nu am cuvinte. Se aseaza la catedra si incepe sa vorbeasca.
"Dupa cum stiti, eu sunt noul vostru progesor si diriginte in acelasi timp. Ma numesc Harry Styles si am 22 de ani. Sper sa ne intelegem bine." Spune si se uita la toata clasa. "O sa fac prezenta si in acelasi timp cand va numesc sa imi spuneti ceva despre voi."
"Amber, ai vazut ce bun este domnu?" Spun si amandoua chicotim. Vreau sa mai spun ceva dar sunt intrerupta de profesor.
"Te rog sa te ridici , si sa imi spui cine esti." Se ridica de pe scaun si se pune in fata catedrei, se rezeama de ea si isi incruciseaza mainile la piept. Ma ridic in doua picioare si toata atentia este spre mine.
"Eu sunt Katrina Black, am 18 ani. Sunt majoreta sefa si imi place sa sug." In clasa incep sa se auda niste "oooo"-uri si domnul Styles se inroseste la fata. Imi dau ochii peste cap si imi continui propozitia.
"Acadele..." cand spun asta parca domnul profesor se mai relaxeaza. Ma pun inapoi in banca si domnu incepe sa vorbeasca dar eu nu eram atenta."Domnisoara Black. Imi puteti spune la ce va ganditi asa important de nu sunteti atenta la ora?" Imi distrage atentia profu perfectiune.
"Ma gandesc la ma-ta." Spun si incep sa rad . Se ridica furios de la catedra si vine spre mine. Imi pun picioarele pe banca fara sa-l bag in seama.
"Ai grija cum vorbesti!" Imi dau ochii peste cap si ma ridc si eu din banca.
"Daca nu ce? Ma veti trimite la detentie? Oh vai. Deja mie frica" spun sarcastica si imi dah ochii peste cap.
"Chiar asta o sa fac. Ai doua ore de detentie." Ma uit urat la el si ii arat degetul din mijloc. "Trei ore. O mai lungim? " spune cu un zambet arogant pe fata. Ma pun inapoi in banca si ii vad pe toti cum se uita la mine.
"Daca va mai holbati mult am sa va pocnesc!" Tip si ei insfarsit se intorc. Ora se termina, imi strang lucruri si dau sa ies din clasa, dar cineva ma striga ."Domnisoara Black, mai ramaneti un pic." Dinou colegi enervanti încep sa faca "ooo"-uri. Ma indrept spre catreda, domnu se ridica si inchide usa. Se aproprie de mine din ce in ce mai mult si ma tranteste le catedra. Se pune pese mine si incepe sa ma sarute pe gat.
"Ce dracu tea apucat? Date jos!" Incerc sa il lovesc dar mai rau il provoc. Incepe sa chicoteasca si imi sopteste la ureche " lui daddy nu il plac fetitele neascultatoare" se da jos de pe mine si iese afara din clasa.
Ok...asta a fost foarte ciudat. Imi asez hainele si ies si eu din clasa.
Scuzați-mă daca am mai facut greseli de ortografie.....
CITEȘTI
*Daddy* (H.S)
Hayran Kurgu"Sunt trei lucruri pe care le vreau: •sa te ating, sa te gust si sa fiu inauntrul tau.•" Viata ei este una obisnuita si frumoasa. Pana apare noul profesor de engleza si ii da lumea peste cap. Se vor indragosti unul de altu, dar iubirea lor nu va f...