Jeremy P.O.V
De cand cand am vandut-o pe Kate, viata mea a devenit inutila. Am vrut doar sa o protejez. Nu pot risca, mai ales acum. Daca era mama sigur ma ajuta sa ies din situația asta de rahat. Imi e asa dord de ea... stiu ca este langa mine mereu. Ii simt mereu prezenta. OF mama, nu vreau sa ma vezi asa un beziv si un drogat. Dar...nu mai am pe nimeni, absolut pe nimeni.
Telefonul imi vibrează, semn ca am primit un mesaje.
Numar necunoscut?《"Ne vedem in fata la depozitul vechi la ora 00:00 fix. Nu intarzia!"》
Mi-a stârnit interesul. E deja 23:37 deci ar trebui sa plec. Iau repede cheile de pe tejghia si ies afara. Trantesc portiera masini si pornesc cu cea mai mare viteza.
In doar cateva minute ajung acolo. Este 23:58. Vad o masina neagra sport parcata in fata. Stai! Masina asta...dar cum? Cand ma inorc inghet instantaneu.
"Buna fiule..............
Kate P.O.V
"Sa inceapa distractia" Spun zambind victorios. Il mai sarut inca o data, si din sarutul pasional devine unul sălbatic. Un sunet ne distrage atentia. Era telefonul lui Harry. Il ia repede si raspunde.
- Da!
....
-Ce?
...
- D-dar nu are cum!
...
- Oh doamne...
...
-Bine. Vin acum.Pare foarte ingrijorat. Se uita in ochii mei cu regret. Oare ce s-a intamplat?
"Kate...eu trebuie sa plec. Imi pare rau." Spun si incepe sa se imbrace foarte repede.
"Dar ce s-a intamplat?" Ezita sa-mi raspunda. Isi da de doua ori cu mana prin par. Si pleaca.
"Ce imi ascunzi?" Spun cu vocea tremurata. Se intoarce si singurul lucru care ii iese pe gura este in oftat.
Nu are incredere in mine? Eram pe punctul sa fac ceva care acum regret. Cum am putu sa-l cred ca ma iubeste dupa doar 3 zile. Sunt asa o fraiera. De ce imi ascunde lucruri? Ma imbrac si intru repede in casa. Intru in camera mea si ma imbrac in pijamalele mele pufoase. Nu trebuie sa plang dupa el nu merita...Of...maine scoala. Nu vreau. Si mai ales ca avem si un nou profesor.
Ma intorc ba pe partea stanga ba pe partea dreapta. Nu imi gasesc locul. Ma tot gandesc la Harry, as vrea ca acum sa fii fost langa mine...
DIMINEAȚĂ
Uh, aseara chiar am dormit rau. Ma intorc pe partea cea lanta si il vad pe Harry lângă mine. Cand a venit aseara? De ce nu ma trezit? Imi alung gandurile si ma dau jos din pat. Ma duc sa-mi fac un dus lung si sa ma imbrac de scoala.
Ies din baie cu prosopul in jurul taliei. Se pare ca printul inca doarme. Imi dau ochii peste cap si ma indrept spre dulap. Imi aleg o pereche de blugi negri si un tricou tot negru. Ma imbrac repede si imi prind parul intr-o coada de cal. Mai trag cu ochiul la Harry si il vad agitanduse. M-am dus repede lanaga el sa-l linistesc.
Se agita din ce in ce mai tare. Incepea sa transpire si sa tipe. A inceput sa ma sperie. Ce fac acum? Trag de el sa-l trezesc si nimic.
"KATE!!" Imi tipa numele si se trezeste. Resprie greoi. Se uita la mine si ma strange in brate.
"Esti aici." Spune zambind. Okay...asta e super ciudat.
"Normal ca sunt aici. Unde as putea fii?" Ma uit in ochii lui de jad. Ma saruta usor pe frunte si imi zambeste.
"Am crezut ca...de ce esti imbracata?" Ma bufneste rasul cand ii vad fata confuza. Ii arata ghizdanul si se incrunta. Ii scot limba si dau sa ma ridic dar el ma prinde de mana.
"Te duc eu la scoala." Fara vrun alt comentariu se ridica din pat si se duce fix spre dulap. Se imbraca in doar doua miscari si iese afara din camera.
Cateodata chiar ma sperie la cat de repede se misca. Imi iau geanta si es si eu pe usa. Alerg pe scari sa ajung mai repede si era sa-mi rup capul. Aplauze pentru mine. Ma urc in masina si il vad pe Harry razand ma incrunt si el isi ridica mainile in semn de predare.Drumul a fost super tacut. Dau sa ies din masina dar Harry ma apuca din nou de incheietura.
"Nu uitu ceva pisoi?" Spune zambind. Stau sa ma gandesc,dar ca sa-l enervez dezaprob din cap."Nu te juca cu mine..." imi dau ochii peste cap si il sarut. Imi face cu ochiul si contiuna.
"Fata buna,vin sa te iau dupa." Si cu asta pleaca. Oftea si intru in liceu.
Merg pe hol linistita cand cineva incepe sa ma strige in disperare. Ma inorc si dau de Luke. Oh,am uitat complet de el. Fuge spre mine din ce in ce mai tare,ma ia in brate si ma saruta. Ma dau repede jos si plec,dar el ma prinde de mana. De ce toti fac asta?"Kate esti bine? Unde ai fost tot timpul asta?" Spune ingrijorat. Daca ai stii unde am foat si ce am facut... trebuie sa ies din asta cu ceva.
"Luke, a-ar trebuii sa ne despartin. Nu am timp de asta. Imi pare asa rau." Spun lasand capul in jos.
"Oh..inteleg." spune cu o voce stinsa. "Ne mai vedem Kate..." se intoarce si pleaca. Imi pare rau ca-i fac asta. Dar nu pot sa-mi bat joc de el. Imi alung toate gândurile si ma indrept spre clasa de engleza. Prof nou. Urasc sa am prof nou. Da cum dragul nostru prof de engleza si-a dat demisia in mod misterios trebuie sa avem altul.
O vad pe Amber in aceias banca. Ii fac cu mana si ii zambesc. Ii salut si pe ceilanti colegi si ma pun in banca. Usa se deschide larg si pe ea intra nou profesor. Ridic capul sa-l vad dar raman complet socata. Dar el...nu are cum sa fie el............
Scuzați greselile. Nu e asa de lung, dar merge. Si dinou multumesc ca imi cititi cartea.
P.s ii Mulțumesc lui LonelyRaven pentru coperta uimitoare.
CITEȘTI
*Daddy* (H.S)
Fiksi Penggemar"Sunt trei lucruri pe care le vreau: •sa te ating, sa te gust si sa fiu inauntrul tau.•" Viata ei este una obisnuita si frumoasa. Pana apare noul profesor de engleza si ii da lumea peste cap. Se vor indragosti unul de altu, dar iubirea lor nu va f...