Chapter 5

3.2K 125 8
                                    

Razele soarelui ma trezesc, dinou. Azi la scoala. Nu vreau la scoala! Ma ridic din pat si ma duc spre baie. Imi fac rutina zilnica si cobor jos. In bucatarie era Jeremy. Ce matinal este...

"Neata" spune fratele meu cu un zambet urias. As vrea sa-l intreb de ce e asa fericit, dar mai bine o las moarta.
Imi mananc micul de jun si incep sa ma imbrac. Am ales o pereche de blugi scurti un maieu mai larg. Ca machiaj folosesc putin rimel si un ruj roz. Imi iau tenisi si ies din camera.

"Sunt gata!" Tip in timp ce ies pe usa casei. "Bine, așteaptă in masina." Nu ii mai răspund si ma urc direct in masina.

Dupa 5 minute apare si el. Se urca in masina si in sfarsit porneste. Nu durează mult si ajungem la liceu. Il sarut pe obraz si plec.

Imi caut gasca cu privirea, si cand ii vad fig mai rau ca la sport. Defapt eu nu fug la sport, nici macar nu fac sportu...

"Kate! Ce dord mia fost de tine." Imi spune Toni si toti ceilanti. Dar lipseste cineva....
"Dar, unde este Luke?" Toti incep sa se uite unul la altul. "Astept" cand ceilalți vor sa mai spuna ceva cineva imi sare in spate.

"Katee" cand ma intorc cu fata ii vad pe Luke si Jack. "Sa nu mai faceti asta niciodată!" Pe amandoi ii bufnește rasul. "Da da cum sa nu." Cand vreau sa le mai apun vro doua cineva ma intrerupe.

"Sa sunat! De ce... Kate? Adica domnisoara Black, vati intors?" Aprob si trec pe langa Harry. Ma uit pe orar, si ce sa vezi am prima ora cu el.
Ma duc in clasa ai deja erau toti. Luke si Amber ca de obicei au engleza cu mine. Ii salut si ma pun in banca.

"Deci...se pare ca colega voastra a iesit din spital." Le zambesc fals si imi pun picioarele pe banca. "Va rog sa dati picioarele jos de pe banca!"
Spune Harry ridicanduse de la catedra si venind spre mine.

"Si cine zice?" Il vad facanduse rosu. Toti au incepu sa rada. Da...mam întors. Ma ridic din banca sa ajung la acelasi nivel cu el dar e prea inalt.
"Nu ma duci al directoare?" Se incrunta la mine si ma drage de mana pana afara.

"Se lare ca tu chiar frei sa-l superi pe daddy. Fetita rea,mai bine fi ascultatoare". Ma tranteste de perete si isi ma saruta. Am raspuns la sarut, stiu ca nu e bine ce fac. Trebuie sa ma oresc. Imi intorc capul si el ma sarute pe obraz. Vad ca asta cam il supara. Pleca de langa mine ai se duce...nu stiu unde.

Omul asta e foarte ciudat. Stie ca e impotrica legi relatia elev-profesor. Dar nu poti sa-i rezisti. Acel par, acel ochi verzi ca smaraldele, buzele lui, si in special el. Domane ce tot zic aici. Nu imi place de el. Nu pot sa ma imdragostesc de el. Intru inapoi in clasa si ma pun in banca.

"Unde e profu?" Ma intreaba Luke. Dau din umeri si imediat usa se deschide si in clasa intra Harry si Jeremy?

"Kate! Vino imediat!" Imi ordona fratele meu. Ma ridic din banca si dinou totinse holbeaza.
"Suntetu atat de enervanti! Nu va mai holbati! Nu aveti televizor acasa?" Tip la ei. Ies din clasa si Jeremy e suparat
, foarte suparat.

"Ai note proate la aceasta materie, te pui in gura cu profesorii. Tu nu esti intreaga la minte?" Imi dau ochii peste cap si il las sa cotinue. "Vei face pregatire cu domnul Styles." Nu, nu nu!

"Ce? Dar eu nu vreau. Te urasc Styles!"
Spun si plec. Ies afară din scoala si ma indrept spre parc. Ma plimb ce ma plimb si ma duc acasa.
Sper ca fratele meu sa nu fie acasa , dupa faza de azi nu mai am ce vorbi cu el.

"Ai ajuns. Urca in masina si te duc sirect la domnul Styles. In seara asta eu nu sunt casa asa ca vei dormi la el. Fara comentari." Ma uit si mai urat la el. Nu vreau sa dorm la el acasa, am 18 ani. Ce frate mai am si eu....

Parcam in fata unei case enorme. Are o casa foarte frumoasa ce-i drept. Dar eu nu vreau sa merg al el. Il urasc.
"Sa nu fac vro prostie." Nu ii raspund si ies din masina. Sun la sonerie si imediat cineva imi deschide. Era chiar el. Are un stil mai diferit ca la scoala. Poarta un tricou alb prin care se poate vedea abdomenul bine lucrat si cateva tatoaje, o pereche de blugi negri foarte stramti.

"Iti place ce vezi?" Ma uit urat la el ai intru in casa.
"Deci..." spun eu in tim ce imi las geanta pe scaun.
"Cu ce incepem?" El se aproprie mai mult de mine pana ma lipeste de perete.
"Cu asta.......

Dinou scuzati greselile.

*Daddy* (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum