Chapter 4

3K 127 6
                                    

HARRY P.O.V

Aud o bubuitura, ma intorc cu fata spre Katrina si o vad cum cade jos. Avea un glont fix in zona inimi. Nu se poate intampla asa ceva. O apuc si incep sa o zgudui si nimic.

"Suna dracu la salvare"! Tip catre fratele ei. Nu pot s- o pierd. Nu o cunosc, dar de cand am vazut-o prima data am simtit ceva special, trebuie sa o fac a mea. Nu stiu cine a incercat sa-i faca rau, dar jur ca ma voi razbuna.

"A venit salvarea." Tipa una din prietenele Katrinei.

*

Suntem aici de o ora si nimeni nu a spus nimic. Fratele Katrinei mai are putin si lesina, prietenii ei plang in continuu iar eu nu stiu....ma gandesc la cine ar fi putut face asta. Sper doar ca ea sa fie bine.

JEREMY P.O.V

Ce am facut ? Cum am putut sa-l las pe nemernicu ala sa-mi impuste sora? Sper sa fie bine, nu stiu ce am sa fac daca pateste ceva.

"Ma scuzati, care este ruda cu domnisoara Black? Spune doctorul intrand in sala. "Ma ridic de pe scaun si fug in fata lui. " Eu sunt! Cum este? Se simte bine?" Toata lumea se strange in jurul nostru.

"Pai,este chiar foarte bine. Puteti sa intrați sa o vedeti. Dar pe rand." Aprob si intru primul cu Melissa.
Doarme ca un inger. Ma apropii de ea si ii iau mana in a mea. Incepe sa isi miste mana si incet incet isi deschide ochii.

Kate P.O.V

Simt o durere ingrozitoare de cap. Deachid incet ochii si tot ce vad e o lumina puternica. Simt un miros de medicamente, deschid ochii de tot si il vad pe Jeremy si Melissa.

"Ce s-a intamplat?" Incerc sa ma ridic mai sus dar nu pot. Tot corpul imi este amortit.

"Nu te misca. Nu s.a intamplat nimic. Ai avut un accident." Accident? Imi aduc aminte. Am fost la acea petrecere si dintr-o data sa auzit niste zgomote iar mai departe nu mai stiu. Nu imi aduc aminte....

*Dupa o saptamana*

O saptamana afurisita de cand stau in spital. Azi au spus ca ma externeaza. Toata saptamana prietenii mei m-au vizitat. Luke a devenit si mai apropriat de mine. Chiar merita sa-i dau o sansa. Sunt trezita din gandurile mele de Jeremy si o doamna asistenta care pare foarte tanara...infine.

"Domnisoara Black,puteti sa plecati acasa." Spune ea zambind. Ma dau repede jos , ma imbrac si il astept pe fratele meu sa semneze actele. "Sunteti foarte rapida" spune si eu chicotesc.

Afara ma astepta Luke cu un buchet de trandafiri. Awww ce dragut. Ma ia in brate si ma saruta protector pe frunte, ii zambesc si ii iau buchetul din mana.

"Esti draguta cand rosesti." Ii scot limba si ma urc in masina. Se pare ca fratele meu va conduce.

Drumul spre casa a fost foarte plictisitor. Ma dau jos din masina si ma duc in casa. Ceva lipseste aici...

"Jeremy, unde este mama? La spital nu a venit deloc." Asta e ciudat pentru mama. Este foarte protectoare de obicei.

"Pai, mama... sa mutat. A spus ca ea nu vrea sa mai stea cu noi. A gasit pe altcineva. Se va casatorii luna viitoare." Spune trist. Imi da o scrisoare si o deschid.

"Scumpo,imi pare foarte rau ca am plecat asa. Dar eu nu pot avea grija de tine si fratele tau. Sper sa te faci repede bine. Am auzit ca esti in spital...as fii vrut sa vin dar...eu am plecat. Am gasit un om cu care ma inteleg de minune. Imi pare rau cu nu am putut sa-ti spun toate astea in fata... imi pare rau.
Cu dragoste mama."

Lacrimile isi fac aparitia. Ce mama poate face asa ceva? O urasc. Tot nu înțeleg cum a putut sa isi lase copii pentru un barbat. Arunc scrisoarea imi sterg lacrimile si ma duc in bucatarie. Nu merita sa plang pentru o femeia ca ea. Imi scot inghetata din congelator si ma pun pe scaun.

"Imi pare ra...." vrea Luke sa spuna ceva dar il intrerup. "Nu.i nimic. Nu merita. O sa imi traiesc viata asa cum vreau. O sa fiu cine vreau eu sa fiu. Si nimeni nu ma poate opri!"

Heiiiii, imi pare rau ca nu am mai postat de ceva timp. Dar chiar nu am avut timp... Am decis sa postez o data pe saptamana. Asa am mai mult timp sa scriu. Imi pare rau....
P.s : daca vreti puteti sa imi mai dati ideei cum sa fie urmatorul capitol.

*Daddy* (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum