Yazdıklarım tamamen hayal ürünü ve kurgudan ibarettir.
11.Bölüm ⭐⭐Bu kız beni tutar ve kendine çeker...
Belli ki bir sır vardı onun sesinde, her düşündüğümde onu beyaz elbisesinde.
Bela bulur...
Birlikte bir yolculuğa çıktık, yaklaşık 4 saat önce. Ve şu an bizi o maceraya götüren karavanın içindeyiz. Alexa başını dizlerime koymuş uyuyor. Sürücü koltuğundaki Çapkın Steve arada bir hız yapıyor. Bense müziğin güzelliği karşısında mest olurken camdan dışarı bakıyorum. Planımız işe yaramış ve amacımıza ulaşmış vaziyette Jack'in yanına gidiyoruz. Bu tehlikeli görevde birlikteyiz.
Saatler sonra, Jack'in görev yerine geldik.
Şu an İtalyadaydık.
Her şeyin Jack için burada başladığı, benimse amatör ajanlığımın burada sonlanacağı yere...
Buraya Jack'e yardım etmek ve en hasarsız şekilde görevini bitirmesini sağlamak için gelmiştik. Ayrıca bunu yaparken Alexa ve ben ajanlık sözleşmemizde yazan kurala karşı çıkıyorduk.
Ajanlık Sözleşmesi 117.madde der ki:
117- Her ajan yapacağı şeylerden sorumludur. Bunun yanında, hangi ajan olursa olsun, arkadaşının ya da bir başkasının görevine gidilmesine izin verildiği ya da bununla ilgili yazılı bir bildiri sunulmadığı müddetçe o göreve birlikte katılmaları yasaktır. Eğer böyle bir şey olursa ve ortaya çıkarsa, işten atılma ya da rütbe düşürülme gibi cezalar verilmektedir.
Ne var ki Steve de bizimle geliyordu. Yani kovulma tehlikesi yaşayan tek kişi değildim. Üçümüzde kendimizi ve işimizi riske atıp korkusuzca bu yolculuğa çıkmıştık. Azıcık bir macera tutkunluğumuz da vardı tabii, öyle olmasa ajan olmayı istemezdik diye tahmin ediyorum.
Gerçi, bu gruptaki tam anlamıyla ajan olan tek kişi de bendim sanırım.
Alexa; benim destekçim aynı zamanda başarılı bir hacker.
Steve; Jack'in destekçisi ve eli kolu geniş şu ana kadar bildiğim tüm özellikleri bunlar.
Jack; dedektif, ceo ve kılık değiştirme uzmanı...
Tabii, birinde bu kadar özellik bir arada olunca etkilenmemek zor oluyor. Aslında mümkün bile olmuyor, her neyse. Buraya Jack'e yardım etmek için geldik. Dikkatini topla Hazel!
Ellerimle kızaran yanaklarıma vurdum ve üstüme giyebileceğim rahat bir şeyler aradım. Göreve gideceksek rahat giyinmeliydim.
Büyük ve geniş bir karavan almıştık. Gezi otobüsleri gibi iki katlıydı. Yani herkesin kendine özel küçük bir odası vardı. Açıkçası, burayı evimden daha çok sevmeye başlamıştım. Hayatımın sonuna kadar burada yaşayabilir ve kurduğumuz bu küçük birlikle vakit geçirebilirdim. Yine de bu karavanı alırken babamın başına kitlediğim reklam az da olsa beni tedirgin ediyordu. Fark ettiğinde eminim bana kızacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Ajan H| (Düzenleniyor)
ActionHazel'in en büyük hayali gerçek bir ajan olmaktır. Babasının düşmanları tarafından takip edilince, ailesi tarafından yurtdışına gönderilir. Ama meraklı ajanımız bu işin peşini bırakmayacaktır. Ortağı Alexa ile girdiği görevler dışında hayatında pek...