Herkese merhaba arkadaşlar. Nasılsınız, iyi misiniz? Umarım iyisinizdir. Evet, yeni bir bölümle daha sizlerleyiz (youtube girişi gibi oldu sjsjs) Genellikle haftasonları bölüm atmayı düşünüyorum. Oylamayı unutmayın.
Hikayenin nasıl devam etmesini istersiniz?
Fikirlerinizi bekliyorum... İyi okumalar 📑🌸
⭐KUMPAS⭐
O bana ben ona bakıyorum uzunca bir süre. Saatlerce böyle durabilirim. Her şeyi unuttum, hayatımdaki tüm kargaşayı, kaosu, hüznü silip attı. İyi ki tekrar girdi hayatıma, iyi ki bulmuş beni. Yine de içimde bir hüzün, bir korku var. Sanki her an tekrar kaybedebilirmişim gibi.
Kapının hızla açılmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım ve omzuna yasladığım başımı usulca kaldırdım. Mavi gözleriyle bana bakıyordu. Bende ona son kez baktım ve endişeyle kapıdan bize bakan, babamı gördüm. Babamın beni bulacağını biliyordum. Her yerde aradığını ve bulamazsa dünyayı yakacağını tahmin ediyordum. Ama bu kadar çabuk bulması şart mıydı gerçekten?
"Seni ne kadar aradım biliyor musun Hazel!"
"B-baba, açıklamama izin ver. Ben-"
"Açıklamanı istemiyorum! Şimdi benimle geliyorsun ve bunlar hiç olmamış gibi davranıyoruz. Bir daha buraya gelmeni istemiyorum!"
"Neden böyle davranıyorsun! Jack hiç bir şey yapmadı. O gün olanlar onun suçu değildi. Biri bize kumpas kurdu, benim ve Jack'in canını yakmak istedi. Ama her kimse onu bulacağım. Jack'i bir kere kaybettim bir daha kaybedemem!" Gururla bana bakan gözlerine baktım, sessizce hararetli tartışmamızı izliyordu.
Babam birden kolumu tuttu ve çekiştirmeye başladı."Yürü gidiyoruz"
Jack öbür kolumdan tuttu " Bunu yapmayın, efendim. Biliyorum korkuyorsunuz ama kızınıza asla zarar vermem. Merak etmeyin o gün balodaki kumpas olayını araştırıyorum ve bu olayın derinine ineceğim. Benden kaçamazlar, piyasada benim dedektif olduğumu bilen kimse yok bir tek iş ortaklarım ve siz varsınız. Halledeceğim. Ama lütfen Hazel'ı bırakın." Bence mantıklı bir açıklama yaptı, babam inatçılık yapmazsa belki bir şansımız olur.
Umutsuz ve kızgın bir şekilde burnundan soludu. Yine de ikna olmuş gibiydi." Madem öyle... tamam istediğiniz gibi olsun. Ama kızıma zarar gelirse...! "
" Hiç endişeniz olmasın. Burada onu bulamazlar, otelin her yerinde kameralar ve korumalar var. İçeri giren çıkan belli, eğer biri Hazel'a zarar verecek olursa onlardan önce ben onlara zarar veririm." Bu korumacı tavrı nedense çok hoşuma gitti. Bir an kendimi kralın kızı prenses gibi hissettim. Jack de benim prensim(korumacı ve güvenli).
Babam son kez bana baktı ve" Söyleyeceklerim bu kadar, eğer dediğin gibi olmazsa sana dünyayı dar ederim Dedektif Jack! "dedi, lafını bitirip alaycı ve sinirli bir tavırla odadan çıktı. Jack de bende derin bir nefes almıştık.
" Şimdi daha önemli sorunlarımız var " onaylar gibi başımı salladım.
" Kumpas işini çözmemiz gerek,bir daha başımıza böyle bir olay gelirse baban küplere biner. Ve haklı olur çünkü seni kaybetmeyi ben de göze alamam. Gerekirse senin için silahın önüne atlarım. Ama bu işi halletmemiz gerek, anlıyor musun Hazel?"
"Evet ama tek sorunumuz bu değil. Bu otele yerleşmemin bir sebebi vardı, biliyorsun. Etrafta babamın düşmanları ve seninde gördüğün gibi kafayı yemiş bazı manyaklar var."
"Babanın düşmanı olduğundan emin misin?"
"Galiba, emin değilim ama büyük ihtimalle babamın düşmanıdır. Lise yıllarından bilirsin, senin babanla bile sorunu vardı. Piyasa geniş olduğu için düşman çok oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Ajan H| (Düzenleniyor)
AzioneHazel'in en büyük hayali gerçek bir ajan olmaktır. Babasının düşmanları tarafından takip edilince, ailesi tarafından yurtdışına gönderilir. Ama meraklı ajanımız bu işin peşini bırakmayacaktır. Ortağı Alexa ile girdiği görevler dışında hayatında pek...