16

122 24 12
                                    

"Ne açayım?"

San arkadaşına sorduğu sorudan sonra telefonundan müzik uygulamasına girdi. Sonunda dönem arasına girmişlerdi. Yeonjun ile beraber çoktan almış oldukları biletlerle ailesinin yanına gidiyorlardı. Oraya Yeonjun ile gideceği için oldukça heyecanlıydı. Yeonjun onun her şeyiydi, onu doğup büyüdüğü yere getirecek olmak San için çok büyük bir şeydi.

"Sakin bir şeyler aç bebeğim, uyuyalım."

"Tamam o zaman, bir bakalım."

Aslında cam kenarında oturmak istemişti ama Yeonjun'un çok istekli olduğunu görünce bir şey dememiş oraya geçmesine izin vermişti. Son zamanlarda sürekli dinlediği müzik listesini açtı. Konuştuğu kişinin önerdiği bütün şarkıları içinde bulunduran müzik listesi.

Onunla konuşmak San'a iyi geliyordu. Sevildiğini hissediyordu. Yüzünü ve ismini bilmediği biriyle uzun zamandır konuşuyordu ve San bundan rahatsız olmuyordu. Aksine bundan keyif alıyordu. Aklına yine o düştüğünde her zaman konuştukları uygulamaya girdi.

Bazen gerçekten kim olduğunu merak ediyordu. Hesabında hiç fotoğraf yoktu, kimseyi takip etmiyordu, takipçisi de yoktu. Sahte bir hesap gibi duruyordu ama San onunla konuşurken bu detaylar onu garip bir şekilde rahatsız etmiyordu.

"Bahsettiğin kişi mi bu?"

Yeonjun'un kendisine seslendiğini duyana kadar dalmış olduğunu bilmiyordu.

"Evet."

"İsmi ne? Wooseok? Woojin? Wooyoung? Eunwoo?"

San kaşlarını çatıp yanında oturan pembe saçlı çocuğa döndü.

"Ne alaka şimdi bu isimler?"

"Woo hecesi olup aklıma gelen isimleri saydım. Okul sana hiç iyi gelmiyor farkında mısın canım?"

San düşünür gibi yaptı. Bu isimlerde tanıdığı iki kişi vardı aslında.

"Var mı tanıdığın bizim okuldan bu isimlerle?"

San sorduğunda Yeonjun pencereden bakmakla meşguldü. Sabahın körüydü ama o dışarıyı izliyordu.

"Wooseok var bizim bölümden acayip yakışıklı, başka bilmiyorum."

"Onu bilmeyen mi var, parlıyor resmen çocuk. Ya oysa?"

Yeonjun kendini tutamayıp biraz sesli güldüğünde San etrafına bakındı. Başkalarını rahatsız etmekten çok çekiniyordu.

"Niye güldün ki bakmaz mı bana?"

"Ondan değil be, sevgilisi var onun. Yani aldatmıyorsa sanmıyorum."

San mantıklı olduğunu düşünüp kafasını salladı. Kendi bölümünde Eunwoo diye biri vardı ama kelimenin tam anlamıyla bir kere bile konuşmamışlardı.

"Şu senin gittiğin kafede vardı bir çocuk sanki onun ismi de böyle bir şeydi."

"Wooyoung mu?"

Yeonjun ona dönüp başına salladığında San düşünmeye başladı. O çocuk hakkında hiçbir şey bilmiyordu, çıkarım yapmaya çalışsa bile yapamazdı.

"Sadece ismini biliyorum ayrıca zannetmiyorum o olduğunu."

"Nereden biliyorsun?"

San omuz silkti. Bilmiyordu. Üzerinde fazla düşünmemişti. Sakince yaşayan tatlı birine benziyordu, konuştuğu kişiyle çok uyduramamıştı.

"Neyse ya kim olursa olsun çok da bir önemi yok bulmaya çalışmak istemiyorum. Sen niye uyumadın ayrıca?"

"Sakin bir şeyler aç dedim, üzücü şeyler açtın ağlamak istediğim bir ortam değil burası."

my wonderwall || woosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin