Haiiii, ben geldiiim. Yılbaşına özel bir bölüm salacağım sözünü vermiştim. Sınır aşılsa da aşılmasa da paylaşacağımı söylemiştim ve o sözümü şimdi tutuyorum ^^ Mutlu, huzurlu, sağlıklı, bol kazanç ve başarılı yıllar hepinize. 2022'nin son BIS bölümü olsun bu o zaman:')
Bölüm sınırı: +650 oy.
Yazım yanlışlarım varsa affoluna, keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
+++++
Gözlerimin önüne puslu bir perde çökmüştü. Göz kapaklarımdan süzülen ter damlaları kirpiklerimin arasından firar ederek tenimde ahenkle ilerliyordu. Aman Tanrım, üzerimden sağlam bir dozer geçmiş gibi hissediyordum, muazzam bir orgazm yaşatmıştı bana...
Taehyung, penisimden göğsüme sıçrayan menilerimi dilini dudakları üstünde gezdirerek seyretti. Tenimdeki buz küplerinin eriyerek sızdırdığı sulara karışan menilerimi hunharca yalayarak temizledi.
Keskin bıçaklarla eş değer sayılan dilini sivrilterek hırçın hamleler vuruş yaparak kasıklarımdan penisime doğru yöneldi. Penisimin başına kadar ulaştığı evrede dudaklarına bulaşan yapışkan öz sıvım eşliğinde geri çekildi.
Az önce tenimde manevralar çizen dili ıslak dudakları arasında turladı.
Orgazm beni bu kez derinden sarsmıştı. Kontrolsüzleşen soluklarımı düzene sokabilmek için o kadar hızlı ve hırçın nefesler alıp veriyordum ki, kalbim yerinden çıkacak gibi basınç vardı.
Kısık bakışlarım ve aldığım nefeslerin yetersiz gelmesinden kaynaklı olarak kapanmayan ağzım eşliğinde onu izlerken bakışları tenimden süzülen su damlalarına kaydı. Terimle karışan çözünen buzları da temizlemek yerine geri çekildi.
Duruşunu dikleştirip o gergin ve geniş omuzlarını bana göstere göstere kapının olduğu yöne doğru ilerledi.
Taehyung, sol köşede, kapının hemen çaprazında kalan krom rengi, paslanmaya yüz tutmuş olan demir kapılı dolabı çekerek araladı.
Gıcırdayarak aralanan dolaptan ne aldığını kestirmeye çalışsam da, iri cüssesiyle dolabı kaplayışı ve bulunduğum noktadaki açı yüzünden görebilmem mümkün olmadı.
Kısa süre sonrasında bana doğru döndüğünde elinde tuttuğu ilk yardım için gerekli olan malzemeleri görebildim. Alev alev yanan tenimi, ısı açısından kontrol altında tutan, tenimde eriyen buz küpleriydi.
Vahşi arzularımla ilk kez dolu dolu doyum yaşamamı sağlamıştı. Hiç bir zaman mazoşist yönümü saklamak, benliğimi gizlemek isteyen biri olmamıştım. Fakat sırf bu çılgın yönüm, vahşi dürtülerim yüzünden zevki doruklarında yaşatmayı başaracak biriyle karşılaşamıştım. Ta ki, buraya gelene ve spesifik disipline sahip içimdeki mazoşisti kamçılayarak besleyen dominantım, Kim Taehyung ile tanışana dek...
Ben de onun içindeki karanlığıyla beslenen sadist yönünün ışıklarını yakıp, onu uyandırmıştım. Bana ceza verirken hissettiğim o zevkin aynısını, onda da görmüştüm. Bana tüm bunları yaşatırken gözlerine akın eden o açlığın, doyumsuzluğun azgınlığın vahşiliğini görmüştüm.
Göz bebeklerinde bizzat izlemiştim beni kanatırken, beni kırbaçlarken yaşadığı o hazzı. İçini çepeçevre sarmalayan, dur durak bilmeyen isteğini... En az benim kadar ihtiras doluydu.
Ruhundaki canavar zihnindeki o zili çalmıştı, artık tamamen özgürlüğü kucaklamıştı. Benimle birlikte baskıladığı tüm sınırları aşmış, zincirleri kırmıştı. İşte denge buydu. Birbirimize tamamen entegre olmuştuk. Çünkü ikimizde aynıydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEAST IN SOUL • TAEKOOK +18 ✓
Фанфик"Ruhumu en özgür kılan şey kanamak. Kanatın beni Efendi Taehyung, hak ettiğimi verin bana. Çünkü kanadıkça güzelleşiyorum." Suçlu bir katil olan mazoşist Jeon Jungkook ile, hapishanenin baş gardiyanı, sadist Kim Taehyung'un hikayesi. BDSM, yaş farkı...