Haiiii ben geldiiim. Yeni bir fic ve yeni bir macera. :) Kemerlerinizi sıkı bağlayın, sizlerle bir yolculuğa çıkıyoruz! ^^ Buraya fice başladığınız tarihi alabilirim! Xx
Bu fic karakterlerin gerçek hayatlarından bağımsız, tamamen hayal ürünü olmakla birlikte; BDSM+şiddet+psikolojik şiddet+kan vahşet+cinsellik ve yaş farkı içerecektir. Rahatsız olanlar başlamadan sayfayı terk edebilir!
BDSM hakkında ufak bir bilgilendirme bırakıyorum, BDSM NEDİR? : BDSM, rızaya bağlı olarak fiziksel güç ve baskı kullanılarak duygusal uyarımın sağlandığı ve fantezi olarak baskın rolün oynandığı bir cinsel tercih ve yaşam tarzıdır. "BDSM açılımı nedir?" : BDSM, dört farklı kelimenin baş harflerinden oluşur. BDSM'nin ilk harfi olan B, bondage (bağlama) kavramını simgeliyor. İkinci harf olan D, discipline (disiplin) ve dominance (hakimiyet) kelimelerini anlatıyor. Üçüncü harf olan S, submission (teslim, boyun eğme) ve sadizm anlamlarını taşıyor. Dördüncü harf olan M ise mazoşizm anlamına geliyor.
Anlayacağınız üzere, 'Acı vermekten ve acı çekmekten zevk alma hikayesi bu.' Bir tarafın acı çektirerek yoğun haz duymasını, bir tarafın ise vücuduna çektirilen acıyı zevkle kabul edip bundan hoşnut olması durumu söz konusu.
Uzun lafın kısası zarar vermekten mutlu olan bir sadist karakter ile, zarar görerek iyi hisseden, kanamaktan hoşlanan mazoşist bir karakter içeren bir kurgu işleyeceğim. Hassas olanların hiç başlamamasını tavsiye ediyorum!
Bdsm efendi-köle ilişkisi içeriyor olsa dahi, fazlasıyla haşin ve doyumsuz bir uke işleyeceğimi de belirtmek istiyorum.
Şimdilik bu kadar, sizi tanıtım bölümüyle baş başa bırakıyorum:') Xx
++++++
Kim Taehyung, 36 yaşında Güney Kore Namgil cezaevinin disiplinli ve despot baş gardiyanı. Otoriter yapısı ve sert mizacı gereğince en problemli psikopat katil mahkûmları bile dize getirmeyi başarmasıyla birlikte cezaevinden sorumlu genel müdür görevine de layık görülmüştür. Diğer gardiyanlar, cezaevinin en yetkilisi baş gardiyan Kim Taehyung'un işlerine karışamaz ve sorgulayamaz.
Bunun dışında Kim Taehyung, yıllardır içinde her geçen gün baskılamakta zorlandığı sadist yönüyle savaşıyor.
+
Jeon Jungkook, 25 yaşında. Lisedeyken insanlara onu kanatmaları adına para ödemesi üzerine okuldan atılmıştır ve okul hayatı bu şekilde sonlanmıştır. Serseri gibi sürdürdüğü hayatında defalarca karakolluk olmuş, pis işlere bulaşmıştır. Vahşi bir sevgiye muhtaç olan Jungkook, hayatı boyunca mahrum kaldığı bu açlıkla yaşamıştır.
Kendine uygun bir efendi isteyen fakat bir türlü bulamayan Jeon Jungkook kanamaktan, acıdan zevk duyan bir mazoşisttir.
+
"Ruhumu en özgür kılan şey kanamak. Kanatın beni Efendi Taehyung, hak ettiğimi verin bana. Çünkü kanadıkça güzelleşiyorum."
Suçlu bir katil olan mazoşist Jeon Jungkook ile, hapishanenin baş gardiyanı, sadist Kim Taehyung'un hikayesi.
BDSM, yaş farkı içerir!
*
Tanıtımın sonuna geldik:') Bu ficte pek naiflik yok. Bu fic tamamen hırçınlıktan doğan, olağanüstü derecede çılgınlıklarla gerçekleşen vahşi ilişki içerecektir. Yani kurguda nahif, kırılgan, masum karakterler olmayacak arkadaşlar. Ne uke ne seme böyle hassas karakter değil, her ikisi de vahşi, çılgın, sınır tanımayan türde doyumsuz, haşin ve hırçın.
Biri kanamak için çıldıran, diğeri ise kanatmaya doyamayan psikolojisi bu şekilde işleyen karakterler. Sadizm ve mazoşizmin ön planda tutulduğu bir kurgu. Kurgu bunun üzerine kurulu denilebilir. Baştaki notumda da belirttiğim gibi: 'Acı vermekten ve acı çekmekten zevk alma hikayesi bu.' Bir tarafın acı çektirerek yoğun haz duymasını, bir tarafın ise vücuduna çektirilen acıyı zevkle kabul edip bundan hoşnut olması durumu söz konusu. Onu bilerek okuyun!
Gerekli tüm açıklamalarımı, uyarılarımı ziyadesiyle yaptığım kanısındayım. Şimdilik bu kadar, ilk bölümde görüşmek üzere, sağlıcakla kalın. :')
Instagram & Tiktok: Sevvyniz / Sevvy97 & Twitter: Sevvyniz
-Şevval
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEAST IN SOUL • TAEKOOK +18 ✓
أدب الهواة"Ruhumu en özgür kılan şey kanamak. Kanatın beni Efendi Taehyung, hak ettiğimi verin bana. Çünkü kanadıkça güzelleşiyorum." Suçlu bir katil olan mazoşist Jeon Jungkook ile, hapishanenin baş gardiyanı, sadist Kim Taehyung'un hikayesi. BDSM, yaş farkı...