26

14.8K 1.3K 1.2K
                                    

Haiii, ben geldiiim. Arayı açmamaya çalışacağımı söylemiştim ve sözümü tuttum :')

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

"Sence seni burada siksem bu tavanı dökülen göt içi kadar küçük hücreyi yıkar mıyız?"

Ağız dolusu kahkaha atmak istesemde, kendimi bastırıp kaşlarımı havalandırdım. "Amacımız hücreyi yıkmaksa, denemeliyiz Efendi Taehyung." dediğimde gözlerinden geçen karaltıyı net bir şekilde gördüm. Yanıtım hoşuna gitmişti.

Kalçama şaplak atarak kucağından kalkmamı sağlarken omuzlarımdan iterek bacaklarının arasına girmemi sağladı.

Kucağına tırmanmadan önce olduğum gibi iki bacağı arasında zemine diz çöktüğümde uzun parmakları boğazıma dolandı.

Enseme kadar uzanan parmaklarıyla baskı uygulayarak yüzümü mahkum pantolonunun üstünden bacakları arasına yasladığında benden istediğini anladım.

Ellerim pantolonuna uzanacağı sırada benden önce davrandı ve tek eliyle boynumu tutmaya devam ederken diğer eli pantolonunun fermuarına kaydı.

Fermuarını indirip düğmesini açtı ve eli pantolonunun açtığı bölümden iç çamaşırının içine girdi.

Kıyafetlerini sıyırma ihtiyacı duymadan penisini sıvazlayıp kumaş engellerinden kurtararak dışarıya çıkarttı.

Çöktüğüm zeminden gözlerinin içine bakarak onun boynumdaki parmaklarının tutuşu eşliğinde dilimi dudaklarımın üstünde gezdirdim.

Penisine eğilerek dilimin ucuyla penisinin başını yaladığımda, hırlayarak ensemden iterek onu tamamen ağzıma almam için sabırsızca bana kendini bastırdı. Bu hamlesi beni deli gibi heyecanlandırdı, sabırsızlığı deli gibi hoşuma gitti.

Dudaklarımla penisinin etrafını iyice sararak onu ağzımın içine alıp boğazıma kadar çarptırdım. Dudaklarımla penisinin etrafını sımsıkı sarmalayıp gel-git yapmaya başlamadan önce başımı hafifçe geriletip onu ağzımda sürükledim.

Penisinin başını sıkıca emdiğimde hırlayarak enseme asılıp köküne kadar almamı sağladı.

Dudaklarımı sıkıca aletine sarıp istediği gibi hareket etmeye başladığımda, henüz ritmimi oturtmaya çalıştığım için dilim ve damağım arasında kayan penisi dişlerime ufak ufak sürtünmekten kurtulamadı.

İki eliyle ensemden kavrayıp beni yönlendirmeye çalışarak gel-gitlerimi hızlandırmama yardımcı olsa bile, bir anlık sekteye uğradığım anda penisinin başı yanağıma çarptı.

Yanağıma çarpan penisini ağzımı hafifçe çevirerek damağıma doğru kaydırıp yeniden gel-gitlerime kaldığım yerden devam ederken hareketlerimi onun da istediği şekilde hızlandırdım.

Boğazıma kadar çarptırdığı büyük penisi, ağzımın içinde irileşiyor ve dilim ile damağım arasında nabız gibi atıyordu.

Ona verebileceğimin en iyisini vermeye çalışarak penisinin başını yiyip bitirmek istercesine sıkıca emdiğimde, "Ah sikeyim!" diye hırıltılı bir sesle homurdandı.

O sırada dizleriyle başımı iki yandan prangalar gibi kıstırdı.

Kısa bir süre penisinin başını hafifçe dişleyerek vakumlarcasına emdikten sonra ağız işime ileri-geri hareket edecek şekilde devam ettim.

Ona sakso çekerken, başımı kaldırmadan, gözlerimi ona yükselterek alttan yüzüne baktım. 

Başını geriye yatırmış bir şekilde duruyor, aralık olan dudaklarından zevkle hırıltılar çıkıyordu. 

BEAST IN SOUL • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin