10

24.3K 1.7K 1.4K
                                    

Haii, ben geldiim.

Bölüm sınırını aynı bırakıyorum.650 oy, bol bol yorum isteriim, fakat yorum kasmak için boş yorumlar yapmayın lütfen. Keyifli okumalar! Xx

+++++

Kıkırdayarak, oyalanmadan onun istediği gibi yanına vardım.

Hiç beklemeden Taehyung'un kucağına tırmanırken elleri kalçalarımı kavrayarak sabırsız bir şekilde beni kendine bastırdı.

Duvarlarıma sürtünerek içime haşin dolu bir açlıkla dalış yaparken ağzım kocaman açıldı. İhtiyaçla uzanıp dudaklarımı sıkıca kaptı.

Beni gözü dönmüş bir azgınlıkla sömürürcesine öperken, kalçalarımdan kaldırıp indirerek kucağında sektirmeye başladı.

Onun hamlelerine karşılık vererek hamlelerimizi hızlandırıp kucağında zıplayacak raddeye ulaştırdığımda, kalçalarımı koparmak istercesine sıktı.

Ağzının içine derin bir inilti bıraktığımda, kalçama şaplaklar vura vura kendini bana iterek içime köklediğinde dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırdı ve başını eğip bu kez boynuma yapıştı.

Dişleriyle etimi öyle sıkı kıstırdı ki, başımı geriye kaydırarak zevk dolu bir çığlık attım.

Tenimi vakumlarken, kucağındaki hoplayışlarımı daha da hızlandıracak şekilde kontrolü tamamen eline aldı.

Beynimi sızlatacak kadar yoğun bir baskıyla içime köklendi ve bacakları kaskatı kesildi. Hem beni kendine doğru alenen bastırırırken, kasıklarını da bana doğru iterek saniyeler boyunca içimde köklenmiş bir şekilde kalmayı sürdürdü.

Ta ki, içime sızmaya başlayan ılık menisini hissedene dek. İçime boşalırken, beni kucağında hız kesmeden sektirmeye kaldığı yerden devam ederken kan oturttuğuna emin olduğum tenimi dişlemeyi kesip dudaklarımı yakaladı.

"Ohhh." Soluk soluğa inleyerek öptü beni. Son damlasına dek içime salsa bile, bulunduğumuz konumdan ötürü duvarlarıma sızan orgazm sıvısı süzülerek onun testislerine geri indi.

Dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırıp alnını alnımda dinlendirirken zifiri karanlığa bürünen gözlerini gözlerime dikti. "Sikim üstünde saatlerce hoplatacağım seni. Saatlerce. Ah saatlerce." Kontrolü ilk kez kaybettiğini fark ettiğim için bu deli gibi hoşuma gitti.

"Çıkmak istemiyorsunuz içimden, değil mi?" diye soluk soluğa fısıldadığımda, "İçinden çıkmamı istemiyorsun değil mi?" Soruma soruyla karşılık verdi. Ellerimi boynuna sıkıca dolayarak dudaklarına ıslak bir öpücük kondurdum.

Alt dudağımı ağzının içine çekip emdi, fakat bu sadece bir kaç saniye sürdü. Başını geriye çekip dudaklarımızın temasını kopardı.

"Yeniden sikimi kaldırırsan ceza veririm. Kalk şimdi." diyerek kalçama, bana çığlık attıracak raddede güçlü ve haz dolu bir şaplak indirdi. "Size doyamıyorum Efendi Taehyung."

"Seni sikmekten ayağa kalkamayacak hale getirene kadar doyuracağım." diyerek beni kucağından kaldırdığında bakışlarım bir kez daha erekte olan aletime kaydı.

"Yarın devriyeden sonra alacağım seni, gece yarısı." dedi ve üniformasının armasının hemen altında kalan cebinden siyah bir mendil çıkartıp penisini ve testislerini silip temizledi.

"Ben dilimle temizle-"

"Sikimi yeniden kaldırmayı göze alamam. Hadi toparlan çabuk!" diye tısladığında dudaklarımı büzdüm. "Ama ben..." Benim uslanmaz bir şekilde yeniden erekte olan penisim ne olacak?

BEAST IN SOUL • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin