Plany ucieczki cz.1

33 3 0
                                    

Nadszedł grudzień - czas świąteczny już zaczął się na naszym oddziale.
W każdym pokoju na oddziale stoi choinka. Stwierdziliśmy że dzielimy się lampkami i bombkami - ja i Willow wzięliśmy fioletowe, Tristan i Nick wzięli zielono niebieskie, Emma i Kate wzięły czerwone, Emily i Vanessa wzięły czarne i podkradły nam trochę fioletowych, Agata i Ben wzięli pomarańczowe i podkradli Emmie i Kate trochę czerwonych, Rafael i Natalie wzięli też czarne,ale żeby nie było pogrzebowo, wzięło trochę białych. Eleanor i Edmund też podkradli nam fioletowe i dowiesili jeszcze żółte, natomiast Anastazja i Dominik też podkradli Emily i Vanessie część czerwonych i powiesili jeszcze białe. Choinki postawiliśmy koło okien (tak żeby patroni widzieli to którego pokoju mają wejść).
Ustaliliśmy datę ucieczki - przed Wigilią cały personel będzie latał po szpitalu,jest też w tym czasie kilkanaście operacji. Nasz oddział będzie pusty. Uciekamy więc 23 grudnia. Tristan porwał się z motyką na słońce, i schodząc po ścianie zauważył go jeden z lekarzy. Wsadzili go do izolatki,ale na nasze szczęście wychodzi z niej 22 grudnia.

***********
- Uważam że 23 grudnia to najlepsza data. Wszyscy będą zajęci świętami - stwierdził Michael.
- Nie lepiej w wigilię?-zapytał William.
- Will chociaż raz daj Michaelowi wolną rękę i się zgódź na jego propozycję - powiedziała Clara.
- W takim razie ustalone. 23 grudnia przychodzimy po dzieciaki - ustalił William.

Szpital Specjalny, oddział Five Nights at Freddy's z oddziałem Rodziny AftonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz