3#

19 1 0
                                    

George nie miał nic lepsze do roboty niż słuchanie muzyki. Puścił ją na słuchawkach i pierwsze co włączył to było ,,Here With Me". Nie wiedział czemu ale wtedy pomyślał o Clay'u. Znali się bardzo krótko ale i tak czuł jakby znał go dłużej. Próbował o czymś innym myśleć. Nie udawało mu się to. Ciągle w głowie miał obraz jego twarzy. Z tego stresu postanowił zaprosić Wilbur'a i też przy okazji obejrzeć serial. Ale wtedy też pomyślał o Dream'ie. Dosłownie ciągle miał w myślach jego. W końcu pomyślał że może on z nim obejrzy. Lepiej się poznają.
- Hej Clay-
- O hej George- gdy usłyszał jego głos uśmiechnął się.
-Chciałbyś ze mną obejrzeć serial?-
- Pewnie!- W głosie blondyna było słuchać wyraźną radość.
- To przyjdź do mnie za 5 minut-
- Dobra, pa!-
-pa!-

Dream co minutę sprawdzał czy już nie minęło te 5 minut. Nie chciało mu się schodzić po schodach ale musiał.

Ubrał buty, zamknął mieszkanie na klucz i zaczął schodzić po schodach. Ciekawił się jaki to będzie serial. Miał nadzieje że to nie będzie ,,Strange Things". Przez trend na ten serial odechciało mu się to oglądać. Gdy już był przed drzwiami do mieszkania brunet złapał go jakiś mały stres. Wziął głęboki oddech i zapukał.

Anglik słysząc pukanie odrazu wstał z kanapy i otworzył drzwi. W drzwiach ujrzał uśmiechniętego blondyna.
-Hej- chłopacy na powitanie przytulili się. Potem usiedli na kanapie.
- Chcesz coś do picia albo do jedzenia?-
- Nie dziękuje. A jaki to serial?- zapytał zaciekawiony zielonooki.
- Dahmer. Mój przyjaciel mi go poleciał.- odpowiedział z uśmiechem George. Włączył i zaczęli oglądać. Dream czasami mówił mu jakieś ciekawostki o tym. Interesował się kryminalistką. Było widać że chłopacy się dogadywali. Na przed ostatnim odcinku zasnęli. Najpierw George zasnął opierając swoją głowę o ramie Clay'a. Potem Clay zasnął. Oparł swoją głowę o głowę bruneta. Wyglądali razem bardzo ładnie.

Śnieżny pocałunek//DreamNotFound Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz