Sanji tabi kide bağırışları duymuştu. Ancak bunlara ve içerdikleri saçmalıklara aldırış etmemeyi de öğrenmişti.İşte tam da bu yüzden mutfağına Zoro'nun başka versiyonu gibi duran biri girdiğinde ne olduğunu anlamamıştı.
İçeri giren adama dikkatle bakıp saldırı pozisyonuna geçti ve " sen kimsin!" Dedi.
Normalde sarışın aşçımızın ve bizimde bekleyeceğimiz gibi adamın ismini söylemesi sonra onun adını sorması ya da " sen Sanji'sin değil mi?" Tarzı şeyler söylemesi gerekirdi.
Ancak beklenmeyen bir şekilde çocuk kılıcını ışık hızında çekip Sanji ile savaşmaya başladı.
İçeriden gelen kavga seslerini duyan ekip hızla oraya gitmiş olsa da kavga ciddileşmeye başlamıştı bile.
Adam sanki canı buna bağlıymış gibi Sanji ile dövüşür iken Sanji hiçbir şeyi bilmeden sadece kendine saldıran kişiyi engelliyordu.
Ve bu durum Nami'nin gelip iki malı tüm gücüyle vurana kadar devam etti.
"Nami-swan~ beni neden durdurdun? Adam bana saldırdı!" Diye isyan etti Sanji gözleri kalp halinde iken.
Akira afallamış bir halde " bu adamı tanıyormusunuz!?" Dedi.
Tayfa ona tuhaf tuhaf baktı ve en sonunda Nami, " Ne demek onu tanıyormuyuz? O bizim aşçımız." Dedi.
Akira'nın yüzünden şaşkınlık okunmuyor akıyordu, " ama nasıl olur!" Dedi sesi biraz kırılmış bir şekilde.
" Babamın anlattığı hiçbir hikaye de bir aşçı yoktu! Hatta yemekleri genelde sıra ile yaptıklarını falan bile söylemişti!"
Ekip Zoro'nun hikaye anlattığı olayını görmezden gelerek yeşil saçlı kılıç ustasına pis pis baktı.
Ne olduğunu anlamayan Sanji " Burda ne haltlar döndüğünü biri açıklayabilir mi!?" Dedi.
Akira bulunduğu şaşkınlık halinden ayrılıp " ah, evet size hikayemi anlatmam lazımdı" diyip bir sandalyeye oturdu.
Tayfaya oturmalarını işaret ederken söze başladı,
" En baştan başlayalım. Dediğim gibi adım Roronoa V. Akira 19 yaşındayım ve 20 yıl gelecekten geliyorum."
Sözünü kesecek gibi duran heyecanlı ve salak üçlüye Zoro'yu andıran bir bakış attı.
" Buraya gelme sebebim ise annemi kurtarmak..."
"Biliyorum daha doğmadan annemi kurtarmaya neden geliyim değil mi?"
Bu cümleyi anlayan 4 kişi ( Nami, Robin, Sanji, Usoop) başını salladı.
" Ancak babamın dediğine göre annemin ölümüne sebeb olan olaylar örgüsü fishman adasında başlıyormuş. Yani burası sanırım."
Tayfa suspus oldu. Usoop sessizce birşeyler mırıldandı.
Onun dediğini duymayan Akira, " ne dedin?" Diye sordu.
" Balık adam adasını geçtik. Daha yeni oradan çıktık."
Akira bembeyaz oldu.
" Big moma çoktan savaş açtınız mı yani!" Diye bağırdı.
Ekip pişmanlıkla başlarını salladı.
Akira bir süre daha panik halde saçlarını çekiştirir iken ( ki bu garipti çünkü bunu gergin olduğunda Sanji de yapardı) bir aydınlanma geldi ve tekrar masaya oturdu.
" Pekala onunla sonra ilgileniriz şimdi hikayemi bitirmem lazım"
Yeşil-sarı saçlı kılıç ustası boğazını temizledi ve anlatıcı sesi ile anlatmaya gerçekten başladı;
" Balık adam adasında siz ona savaş açtıktan sonra Big mom Annemin ailesi ile buluşmaya başlamış."
" Normalde big mom ile olan ittifaklar evlilik ile olur ancak bu sefer Big Mom Annemin bu tayfa ile bir ilgisi olduğunu öğrenince dedeme, " eğer ittifak istiyorsan çocuğunu öldür. Böylece sadakatin ispatlanmış olur" tarzı birşeyler söylemiş."
" Dedem bu sözlere inanıp Annemi kaçırmış ve Big Mom'un evine/adasına götürmüş"
" Neden bekldiklerini ve neden çabucak öldür mediklerini bilmiyorum ancak tayfa gelene kadar annem öldürülmemiş."
"Ama babamın zar zor bahsettiklerinden çıkardığım kadarı ile annem geri döndüğünde aynı değilmiş."
" Daha sert, daha duygusuz ve daha sadakatsizmiş."
" Bu kısımdan sonrasında babam bana birşeyler anlatmayı bıraktı. Ancak ben herzaman hikayeler anlatmayı seven Usoopu buldum ve onun anlattıklarını dinledim."
" Evet biliyorum yalan atmayı seviyor" (Usoop burda "Oi, Oi" dedi) " ama anlattığı herşeyde küçük bir gerçeklik payı vardır."
" Bende onlara dayanarak teori mi öne sunacağım.."
" Annem bir yolunu bulup gemiden kaçmış ve ailesine geri gitmiş. Daha sonra ondan kimse haber alamasa da ben doğduğuma ve ruhsuz gibiyken hamile olduğu fazla belli değilse orda en az 6-7 ay yaşamış."
" İşte annemin kaçışından ve Usoopun anlatığına göre babamın sigara içmeye başladığı bu zamandan 7 ay sonra bir kadın çıka gelmiş ve beni gemiye vermiş."
" Tayfa da ki herkes bana çok iyi baktı. Ancak bir yerden sonra babam ıssız sayılabilenecek bir adaya ben 7 yaşındayken gitmemiz gerektiğine karar verdi ve orda beni eğitmeye başladı."
" 17 yaşıma gelene kadar hergün sıkı bir antremandan geçtim ve en son 17 yaşıma girdiğimde annem hakkında birşeyler öğrenmek için adadan kaçtım."
" Ben kaçarken arkamdan gelen öfkeli haki patlamasını asla unutmayacağım." Dedi akira biraz titrerken.
" Herneyse dediğim gibi adadan kaçtıktan sonra 2 yıl boyunca annem hakkında bilgi bulmaya çalıştım ancak tek elde ettiğim 1 yıllık kaybolma ve Gizli siyah adlı birinin etrafı kasıp kavurduğu haberi oldu."
" Ancak 2 yılın sonunda bir barda kendini zaman yolculusu ilan eden biraz sarhoş biri ile tanıştım."
" Ona inanmadığım için " hadi beni 20 yıl geçmişe gönderde bakıyim" tarzı saçma sapan birşey söyledim"
" Adam yavaş yavaş kalkıp " 20 yıl öncesi, tamam. Peki tam olarak nereye?" Diye sordu."
" O an 20 yıl öncesinde yer olarak aklıma ilk gelen yeri yani Sunny'nin ismini verdim"
" Adam omzuma dokundu ve " iyi yolculuklar." Dedi."
" Ve işte buradayım!" Diye bitirdi sözlerini Akira.
Tayfa susmuş ve tüm bunların ne anlama geldiğini düşünüyordu.
Gerçekten tüm bunlar neydi?
________________________
Eveet bir günde 2 bölümmm!
Bunu sadece sevdiğim hikayelerime yaparım. Ve bence bunu gerçekten beğeniceğim.
Ayrıca bu sanırım baya bir bölüm olacak. Neden mi? Söyleyemem çünkü spoiler olur ama kısaca aklımda birsürü şey olduğu için diyim.
Yazarken baş parmağım ağrıdı. Belkide bu kadar hızlı göndermeyi bırakmalıyım. Acaba haftada bir bölüm falan mı atsam?
Neyse Okuduğunuz için teşekkürler!
Zoro kesin alır. Sanji'nin kolu güçsüz.850 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişi Kurtarmak
FanfictionTayfa yeni dünya da yol alırken bir anda kendini Zoro'nun oğlu olarak tanıtan ve annesini ölümden kurtarmak için geldiğini söyleyen bir çocuk Sunny de ortaya çıkar. Açıklama nedense çok hoşuma gitti ama bir türlü kapak fotoğrafı bulamadım xndndnnd. ...