Geçmiş biraz daha aydınlanıyor

476 28 125
                                    

Chooper Akira'nın saç telinden vazgeçip tükürüğünü aldıktan sonra Luffy bağırarak

" PARTİİİİİ"

Diye bağırdı. Tayfa buna neşeli evet sesleri ile cevap verirken Sanji çoktan yemek yapmaya başlamıştı.

Herkes yemek hazır olana kadar dağıldı. Akira boş boş etrafına bakıyor ne yapsam diye düşünüyordu.

Tam belki biraz kestirebilirim derken Luffy, Chooper ve Usoop Akira'yı kapıp onu zorla oyunlarına dahil etti.

Oyunun ortalarında Luffy cıvıttı ve buruna çubuk ve elinde sepet tuttuğu garip dansı küçük doktor ile yapmaya başladı.

Bilirsiniz Zoro bunlara genelde gülmez ya da eşlik etmez. Ama Akira bundan gayet mutlu ve eğleniyor gibi görünüyordu. Ki bu da Robin gibi zeki olanları şaşırttı.

Nami, " on yıl boyunca Zoro gibi bir duygusuz ile yaşamana rağmen baya mutlu görünüyorsun" dedi.

arkadan Zoro bu dediklerini yalanlamaya çalışırken Akira, " bazen bizi ziyarete gelirdiniz. O zamanlar da parti yapardık ancak sadece sake olurdu. Aslına bakarsanız sizin sayenizde biraz daha sosyalim" dedi.

Tayfa hem iltifattan dolayı mutlu, hem de Zoro'nun Akira'yı bu kadar hayattan soyutlaması yüzünden kızgınlardı. Nami daha sonra bu konu hakkında Zoro ile konuşmaya karar verdi.

Mutfaktan " yemek hazır!" sesi duyulana kadar herkes işini yapmaya dönmüştü. Bu süre içinde Luffy baya bir " Sanji! yemek!" diye bağırmıştı.

Yemeğin hazır olduğunu duyan Luffy gomu gomu no roket ile mutfağın kapısını kırarak içeri girdi. Masasına yerleşti ve hızla yemeklerin çeyreğini bitirmek üzere önüne geleni ağzına tıkmaya başladı.

Belki Luffy direk içeri daldığından dolayı görmemiş olabilirdi ancak yemek baya güzeldi ve Sanji kendini aşmıştı. Muhtemelen yeni gelen misafire aşçılarının olduğunu ve daha önemlisi çok güzel yemekler yapabildiğini göstermek istemişti.

Tayfanın geri kalanı içeri girerken bir sürü övgü aldı ancak Akira o kadar da etkilenmiş gözükmüyordu. sadece Franky'nin onun için yaptığı yenş sandalyeye oturup yemeğini yemeye başladı.

Yemekler hava da uçuştu. Şakalar yapıldı. Hikayeler uyduruldu ( Usoop) ancak en sonunda yemek bittiğinde garip bir şekilde antremana gide Zoro hariç hiç kimse yerinden kalkmamıştı.

 Akira babasından kaptığı odunluğu sayesinde onun ile konuşumak tanışmak ve ya Zoro'nun onlar hakkında ne dediğini bilmek istediklerini anlamamış olacak ki tam kalkıp kapıya gidecek iken vücudundan çıkan bir kaç el onu geri yerine oturturdu.

Şaşırmış bir şekilde Robine bakan oğlan Nami konuşmaya başlayınca ne olduğunu anladı, 

" Ee bize biraz Zoro'nun tayfa hakkında ne dediğinden bahset" 

Akira bir saniye durdu. Şuanda babası burada değildi. O zaman bahsedebilirdi değil mi?

"Sırayla gidecek olursam... Luffy hakkında salak ama güçlü. Nami hakkında hırsız ve cadı dedi ki buna katılmıyorum. Usoop hakkında yalancı ve korkak ama cesur dedi ama ben pek bir şey anlamadım. Chooper tatlı. Robin karamsar ve zeki. Franky sapık . Brook iskelet."

Herkes bir iki saniye bahsedilenleri düşünürken Sanji, " gerçekten benim hakkımda hiçbir şey söylemedi mi?" diye sordu.

Akira baya bir süre durakladı.

...

Sessizlikten rahatsız olan Sanji " bir şey söyle!" dedi.

"O kişi sen misin bilmem ama babam uzun zaman önce parti sırasında gerçekten çok içmişti. Yaşlandığı için sanırım alkole toleransı düştü ve Tayfa hakkında bir şeyler mırıldanmaya başladı. En sonunda gazeteyi gördü. Onu yerden aldı ve bana Manşeti gösterdi."

"  Stealth Black şehiri yok etti." Sanji dondu. Çünkü bu isim Germa hakkında ki çizgi romanlarda onun kod adıydı.

" Babam gazetede ki adamı gösterip " bu eskiden bizim tayfamızdandı" gibi birşey söyledi ancak daha sonra yaptığı şeyin farkkına varıp gazeteyi hemen benden sakladı. Zaten bir dahada bir şey söylemedi."

herkes sessiz sessiz dururken Luffy bir anda kahkayı patlattı.

 " Sanji hiçkimseyi sebebsiz yere öldürmez. O muhtemelen Zoro'nun sarhoş olmasından kaynaklı" 

Diğerleri de buna ikna olmuş görünüyordu ancak Sanji kesinlikle iyi değildi. Sessiz bir şekilde ordan çıktı.

Az sonra içeriden gülme sesleri gelmeye başladı. Anlaşılan Akira ile iyi anlaşıyorlardı. Sanji bir sigara yaktı ve geminin en ucuna gidip denize bakmaya başladı.

Kardeşleri ve geçmişi hakkında düşünmeye o kadar dalmıştı ki Zoro'nun yanına gelidiğini fark etmemişti.

" Oi aho Cook. Neden burdasın? İçeride oğlum ile benim dedikodumu yapman gerekmez miydi?"

Sanji ani sesle sıçradı. Arkasına döndü ve Zoro'yu gördü. Sigarsından bir nefes daha alıp, "ona benden hiç bahsetmemişsin" dedi.

Zoro sadece sessizce orda durdu. Çünkü ne diyeceğini bilmiyordu.

Sanji biraz daha sessiz durduktan sonra kısık bir ses ile " acaba ilerdide ben yok muyum?" dedi.

" Ne demek istiyorsun ero-Cook? Diğerleri bile yaşıyor. Elbette sen de yaşarsın."

" o anlamda değil."

Ve böylece derin mevzular hakkında ki aşırı kısa konuşmalara bitti. Ancak ikisi de içeriye girmek istemedi.

Birisi karanlık geçmişini hatırlattığından dolayı.

Diğeri sevdiği kişi ile asla bir olamayacağını sandığından dolayı.

İşte bu sayede de yazar bir kıyak yapıp bu iki gerizekalıyı baya bir konuşturdu. Kahkaha attılar, kavga ettiler, yeni lakaplar buldular.

Ama eğlendiler...

İçeriden gelen seslerin kesildiğini ve herkesin çıkıp onların beraber eğlendiğini görmek için çıktıklarını fark etmediler.

Tayfa bu anın değerli olduğunu bildiği için onların arasına dalmadı, az daha onları çağırıp bu güzel atmosferi bozacak olan Luffy'e sağlam yumruklar geçirdi.

Gece bittiğinde tüm tayfa yorulmuş ve dinlenme ihtiyaçları vardı. Buna rağmen kimseyi çiftimiz sanki nöbet tutuyorlarmış gibi uyanık kaldılar.

En sonunda uyuduklarında Sanji'nin yemek yapmak için kalkmasına 2 saat kalmıştı.

---------------------------------------------------------

Telefonum alındığı için bilgisayarda hızlı yazma yeteneklerimi kunlanmak zorunda kaldım. Ama olsun Zosan kısmının ilk kısımlarını yaptım ya o da bana yeter.

Okuduğunuz için teşekkürler!

Telefonum dediğim gibi alındığı için elimde sadece discordan çaldığım bu şey var;

Neden böyle birşey var diye soranlar için; Manga da bunun ile alakalı bir şey vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neden böyle birşey var diye soranlar için; Manga da bunun ile alakalı bir şey vardı. Spoiler yedim diye kızmayın çünkü önemli bir olay olsa da sonuçları pek fazla olmadı. Yani abartmayın zaten herkes bir sürü spoiler yiyip duruyo.

863 kelime


Geçmişi KurtarmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin