Liman

391 28 89
                                    

Zoro ve Akira, ne olduğunu zerre anlamamıştı fakat böyle uçması gerektiğine göre önemli bir şey olduğuna ikna oldular.

Ama bu onların ya da daha doğrusu Zoro'nun , Sanji'nin dediğini yapacağı anlamına gelmiyor.

Taşıdığı şeyi Akira'ya verip Sanji'nin gittiğini düşündüğü yöne doğru koşmaya başladı ki bu yolda aslında Sanji'nin gittiği yol olmadığını anlamak için orda olmak gerekli değil.

Neyse ki yeşil saçlı kılıç ustasının öyle bir yön duygusu var ki yanlış yöne doğru ilerlemeye çalışırken doğru yere gitmeye başladı.

(Bunu içimden yazarken hem jdndndndndnxn diyodum hemde acaba sabondy'e de mi böyle vardı diyodum)

..................................

Etraf tamamen mide bulandırıcı bir kana bulanmıştı. Kadın, çocuk, adam fark etmez liman da bulunan neredeyse herkes ölmüş bir şekilde yerde yatıyordu.

Sanji'nin kusası gelmişti. Nasıl böyle bir acımasızlık yapılabilinirdi!? Hadi yetişkinleri geçelim, yerde yatan bir sürü çocuk vardı!

Sarışın aşçı, sky walka bir son verip aşağıya indi.

Ağır kan ve et kokusu onun mide bulantısını ikiye katlamış olsa da etrafta koşuşturmaya başladı.

Belki canlı biri vardır umuduyla, " Oi! Yaşayan var mı!? Cevap verin!" Diye bağırıyor, etrafta ki her insana dikkatle bakıyordu.

Her adımıyla ise vahşeti daha çok görüyordu ; Sarılarak ölmüş çiftler, iki çocuğunu korumaya çalışan bir anne...

Sanji gerçekten her adımıyla daha çok sinirleniyordu.

Bilirsin ki bu onun güçlenmesini sağlar.

Etrafta koşuştururken uzaktan gelen bir çığlık sesi duyuldu. Sarışın hızlı bir şekilde çığlık sesine doğru koşmaya başladı.

........................................

Akira, babasının ne kadar sorumsuz biri olduğunu,  aptal ve yön duygusundan mahrum olmak gibi özellikleri hakkında mırıldanmaya başladı.

Yani sonuçta hangi baba / arkadaş/ nakama sana 50 kilo yemek bırakıp koşmaya başlar ki! Bu çok mantıksız.

İç çekerek ve koyun yolunu sorarak yürümeye devam eden Akira en sonunda Sunnye geldiğinde nedense tüyleri diken diken oldu.

Ve anladı ki bir şeyler yanlıştı.

Yemekleri hızla Brook'a iteleyip, " Sanji bunları kilere koyun dedi" diyip koşmaya başladı.

.............................................

Zoro, etrafına bakındı.

" Buradan geçtim mi geçmedim mi?" Diye sordu kendine üçüncü kez aynı yerden geçerken.

Biraz daha orda oyalandıktan sonra koşmaya devam etti.

Bir çığlık duyana kadar.

Sesin geldiği yöne baktı. Hakisini anında aktifleştirip bağıranı bulmaya da çalışarak koştu.

Ancak bulduklarından pek memnun değildi.

Normalde böyle büyük bir şehirin limanında bir sürü insan ve tezgah vardır.

Bu sebeblerle de hakinizi açtığınız zaman oranın kalabalık olduğunu anlarsın.

Ancak bu sefer Zoro oranın liman olduğunu anlasa da, hiç kimse yok gibiydi.

Geçmişi KurtarmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin