2 Vinsmoke vs 2 Roronoa

375 26 137
                                    

Öncelikle bu bölüm için baya bir uğraştığımı söylemeliyim. Her ne kadar muhtemelen bok gibi olacak olsa da...

________________________

Sanji, yeşil saçlı kardeşinin kafasına sert bir tekme atmak için bacağını kaldırdı.

Ancak Yonji, eli ile sarışını bloklayıp ardından bacağını tuttu ve onu yere attı.

Yere amale sümüğü gibi yapışmak yerine iki ayak üstüne düşen Sanji, "diaple jambe!" (Doğru mu yazdım?) Diye bağırarak şuanda gökyüzünde ayakkabıları sayesinde kalan kardeşine doğru yöneldi.

Yonji ise kibirli bir gülümseme ile Sanji'nin ona attığı tekmeden kaçındı ve hemen arkasına geçip "Uinchi Danton(?)" Dedi bir eliyle Sanji'nin kafasının arkasını tutarken.

Sarışını tuttuğu gibi aşağıya, yere doğru tekrar çarpmaya çalıştı ancak Sanji arkasına döndü ve Yonji'nin tam mide boşluğuna tekme attı.

Her ne kadar dış iskeleti sağlam olsa da Sanji'nin tekmesini yiyen Yeşil saçlı suikastçı, Sarışını bırakmak zorunda kaldı.

Fırsattan istifade Sarışın, kardeşine oldukça hızlı bir şekilde yaklaştı ve yüzüne, göğsüne, koluna gelecek kombo saldırı yapmaya başladı.

Kombo saldırı yüzünden biraz sersemlemiş olan Yonji, abisinin ona hunharca vuran ayağını tuttu ve ona neden "vinç yeşili" denildiğini hatırlatacak şekilde ezmeye çalıştı.

Sanji'nin ağzından küçük bir inilti çıksa da dişlerini sıktı ve diğer ayağı ile kafası açıkta kalmış olan kardeşine vurdu ve ikisi de yere düştü.

İkisi de biraz soluklanmak için çok az durmuşlar iken Yonji, " O hatırladığım zayıf ve başarısızlıktan biraz evrilmiş gibisin." Dedi.

(Yonji'nin ve özellikle Niji'nin ağır bir aksanı olduğu aklınızda bulundurursanız sözler daha iyi geliyor. Cmnfnf)

Sanji bu yoruma bir cevap vermedi ve kaşlarını çatmaya devam ederek tamamen nefret ve de travma dolu tekmesini Yonji'ye yöneltti.

Ancak tam o anda o etkileyici tekmeyi durdurmak için Mavi temalı birisi geldi.

"Uzun zaman oldu, Sanji."

...............................

Onların dövüşleri devam ederken bizim zosan veledi hala doğru düzgün yol bulamamıştı. Sadece limanın yakınlarında dolaşıyor adam akıllı bir yerden dönemiyordu.

Akira artık çıldırmak üzereyken hakisi sonunda birşeyi algıladı.

Bir kavga.

Haki olduğu için doğru yolu bulabilen Akira, o herkesin geçtiği dramatik köşeden döndü.

Sanji'nin ki gibi kıvrık kaşlara sahip olan biri yeşil biri mavi kafalı iki adam Sanji'ye saldırıyordu.

Yeşil kafa ve Sanji yorulmuş gibi görünüyor olsalar da , mavi hala iyi görünüyordu.

"Oi Sanji! Yardıma ihityacın var mı?"

Sanji sanki onun varlığını yeni fark etmiş gibi bir saniye yeşil saçlı kılıç ustasına baktı.

Bu kısa boşluktan yararlana Niji, Sanji'ye voltaj yüklü bir tekme attı ve onu yere, Akira'nın yanına yolladı.

Düştüğü yerden bitkin bir şekilde kalkan Sanji, "Evet iyi olurdu." Dedi.

Akira dövüş pozisyonuna geçti ve kılıcını çıkardı. Ancak sonra problemi fark etti.

"Onları aşağıya indirmen lazım ben uçamam."

Sanji sadece yorgun başını salladı ve gökyüzüne doğru "sky walk" ile koştu.

Yukarıda onu ilk karşılayan mavi kafa oldu.

Niji, Sanji'ye elinde ki mavi kıvılcımlar ile vurmak için aşırı hızlı gelirken, sarışın gelişmiş haki sayesinde hemen yana kaydı.

Hamleyi yapamamanın etkisiyle dengesi bozulan Niji aşağıya doğru düşmeye başladı.

"O şimdilik sende olsun mosshead 2! Yonji'yi de az sonra getiriyorum."

'demek planları aşağıda savaşmak ha?' diye düşünen Niji bir son an manevrası ile yere düşmekten kurtuldu.

Ancak düşmemiş olması Akira'yı o kadar engellememiş olacak ki, bir uçan kılıç darbesi ile Niji'nin direk kafasına doğru bir saldırı gerçekleştirdi.

Niji kısa bir lanet serisi tükürdükten sonra, (evet biliyorum garip cümle) Akira'ya döndü.

"Madem bu kadar ölmek istiyordun, neden başta söylemedin?"

Akira kendini beğenmiş bir sırıtış ile, "Iıı aslında birilerinin kıçını pataklamak istiyordum." Dedi.

Sanji, Akira'nın babası ile neredeyse aynı cümleyi söylediği için yüzüne büyük bir gülümseme geldi.

Yeni bulduğu dövüş arkadaşı ile tam bir takım olmak için, Yonji'yi var gücüyle kardeşinin yanına yolladı ve Yeşil saçlı kılıç ustasının yanına indi.

"Hadi şu işi bitirelim o zaman."

__________________________

Akira ile Sanji vs Yonji ile Niji. Ve de muhtemelen seni baya bir zortlatan başlık.

(Ama ne yapayım ki yani ilerde Sanji Zoro'nun karısı olacak belli. Ncnccncncn)

Bölümü yazmak zor değildi ama ondan önce ki hazırlıklar beni öldürdü.

Sırf vinsmoke ailesinin davranışlarını ve tekniklerini öğrenmek için whole cake arkını tekrar izledim ve fandomda ki bilgileri sömürdüm.

Ama yinede tatmin olamadım ve bir daha full bölüm fight yazmak istemiyorum ama işte naparsın fanficini yazdığım şey One Piece.

Okuduğunuz için teşekkürler! Ve bu aralar bir iki kişi beni takip etmeye başladı onlara da teşekkür ederim.

Bu resim için Pinterestte yeni bir pano açmıştım ve keşke Zoro gözünü açsada şu yakışıklılığı görsek cncnnc

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu resim için Pinterestte yeni bir pano açmıştım ve keşke Zoro gözünü açsada şu yakışıklılığı görsek cncnnc.

Bu resim için Pinterestte yeni bir pano açmıştım ve keşke Zoro gözünü açsada şu yakışıklılığı görsek cncnnc

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ölümlü fanartlar banzai!

700 kelime

Geçmişi KurtarmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin