Bölüme iki şeyle giriyim dedim;
1.si yaklaşık bir ayda 300den fazla okunmaya ulaştırdığınız için ve aslında birileri oy vermeden önce öyle birşeyin varlığından haberdar olmasamda oy verdiğiniz için teşekkürler.
(Ama en önemlisi hep yorumdur! Ve bu konuda cidden mutluyum çünkü baya bir yorum geliyor)
2.si bir yorumda gördüğüme göre her araya çizgi çektiğimde bitecek falan sanıyorsunuz ama arada fark var.
Şöyle ki;
....................... Böyle olduğunda bölüm bitmiyor, farklı insanları ve ya geçmişi gösteriyorum.
______________ bu olduğunda da bölüm bitmiş ve yazarın notlarını okuyo olursunuz yada bölümü okuyo olursunuz.
Mesela şimdi öyle olacak
_____________________________________
Limanda kızmış bir Sanji vs Yonji anları olurken o sırada gerçekten büyük bir salyangozun üstünde;
(anlamayan yoktur bilmeyen vardır buyüzden eğer spoiler yemeye hazırsan bu satırın yorumlarına bak)
Etrafında ki yaklaşık 50 adama tıpatıp benzeyen siyah giyinmiş bir asker, mavi temalı ve pelerinli olan prense adadaki olayları anlatıyordu;
" Prens Yonji suikat görevinin kralı ve tanık olanları öldürme kısmını tamamlamış olsa da prensesi öldürmek üzereyken ortaya çıkan sarı saçlı ve kıvırcık kaşlı biri tarafından durduruldu."
" Bu adamın kimliği belli mi?" Diye sordu aldığı istihbaratın liman ve kral kısmından gayet memnun olmuş olmasına rağmen kimin kardeşini durdurabildiğini merak eden 2. Prens.
Asker monoton ve robotumsu sesiyle, "tam emin olunmamakla birlikte kendisinin hasır şapka korsanlarının aşçısı ve monster trio ya dahil olan kuroashi no Sanji olduğunu düşünülüyor" diye cevap verdi.
( Kuroashi= siyah bacak)
Prens küçük kardeşi Yonjinin aksanından çok daha baskın olan aksanıyla, " demek esasında yaşıyormuş ha?" Dedi. " Bahsi İchiji kazanmış gibi görünüyor"
" Ama maalesef o daha bu güzel haberi almadı" diye konuştu 2. Prens yüzünde ki iğrenç gülümseme büyürken.
Ardından arkasında ki klonları bırakıp adaya doğru süzülmeye başladı.
( Kendi yazış stilimden çıktığımı düşünüyorum.)
........................................
Chooper'ın dediği ile şaşıran ve ağzı açık kalanlar arasında ilk toparlanan Usoop, "Nasıl anladın? Ve bu nasıl mümkün olabilir!? Sanji son hatırladığıma göre erkekti!" Diye çığlıklı itirazını dile getirdi.
Pamuk şeker seven tatlılık abidesi, ( hayır asla kelimeleri uzatmak için yapmadım) " Bunun bende farkındayım!" Diye hayal kırıklığı ve başarısızlık dolu sesi ile bağırdı.
" Ancak yaptığım çalışma su götürmez!Tayfa da ki diğer insanlarla bile kıyasladım"
" Luffy, 0.19 Zoro, 87.8 Nami, 2.1 Usoop,1.5 benimle hiçbir bağı yok Robin, 3.9 Franky ve Brook ile de hiçbir bağ yok"
" Ancak Sanji ile dnalarının uyuşumu, 90.3"
Hepsi ikinci şoklarını yaşarken Brook, " B-Bu Zoro-san dan bile daha fazla!" Diye bağırdı.
Chooper başını salladı.
Usoop elini çenesine koyup, " bu bazı şeyleri açıklar." Dedi.
Diğerleri ona şaşkınlıkla baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişi Kurtarmak
FanfictionTayfa yeni dünya da yol alırken bir anda kendini Zoro'nun oğlu olarak tanıtan ve annesini ölümden kurtarmak için geldiğini söyleyen bir çocuk Sunny de ortaya çıkar. Açıklama nedense çok hoşuma gitti ama bir türlü kapak fotoğrafı bulamadım xndndnnd. ...