Annesi Kim?

485 33 98
                                    

Tayfa sessiz bir şekilde - ki bu oldukça garip- otururken Chooper bir soru sordu;

" Eğer annenin kim olduğunu bilmiyorsan, onu nasıl kurtaracaksın?"

Akira bir süre durdu. Dışarıdan çok ciddi bir şekilde düşündüğü belli oluyordu.

Uzun aradan sonra, " Bunun iki üç yolu var" dedi.

" 1.si babama ya da daha doğrusu sizin Zoro'nuza kimden hoşlandığını sormak. Muhtemelen şuanda çoktan o kişiden hoşlanıyordur. Çünkü eğer babamı tanıyorsam onun birisine aşık olması için zaman gerektiğini biliyorum."

"2.si adımda ki V. Nin ne olduğunu çözmek. Ancak bu çok zor olur bu yüzden 2. Şık bence elendi."

" 3. Yol bence annemi bulmak için en kesin yol. Ancak yapabilirmiyiz bilmem..."

Luffy bağırmaya yakın bir sesle ( çocuk heyecanlanmıştı) " sen söyle biz gerekeni yapabiliriz." Dedi.

Akira başını onay anlamında salladıktan sonra

"3. Yol daha benim çağımda bile yeni yeni gelişen bir teknoloji yani DNA testi. Ancak Chooper burda olduğu için bir şekilde çözebiliriz diye düşünüyorum"

Tayfa Akira'ya ne diyo bu bakışları atarken Chooper hem yeni şeyler öğrenmenin heyecanlıyla hemde arkadaşlarına yardım etme isteği sordu;

" DNA testi nedir? İsmine bakılırsa DNA ile alakalı olduğu belli ancak tam olarak ne?"

" Bende tam bilmiyorum çünkü zamanımda sadece zenginlerin bunu yaptıracak parası vardı."

" Ancak sanırım tükürüğünü ya da saç telini alıyorlar ve bundan bir şekilde DNAnı bulup aileni tespit ediyorlar."

Chooper bilgileri dinlerken başını onaylar şekilde sertce sallıyordu. Herkes onun az sonra bunun üzerinde çalışacağını biliyordu.

Ancak Luffy böyle konuşmalar geçerken - o kadar zeka dolu bir konuşma bile geçmemişken - biraz başı dönüyor gibi görünüyordu.

Başından beri susan Brook bir anda öne çıkıp Zoro'ya " Zoro-san kime aşıksın?" Diye sordu.

Tüm tayfa anında Zoro'ya döndü. Nami'nin gözünden bundan haz aldığı belli oluyordu. Kadın hep başkalarının işlerine burnunu sokuyor zaten.

Zoro içinden Brook'a lanetler okuyordu. 'şimdi bunu sormanın zamanı mı!? Çocuğum olduysa bir erkek ile birlikteliğim olmadığı kesin'

' demek oluyor ki gelecekte başkasını seveceğim. O zaman şimdi yalan söylememek için bir nedenim yok'

Diye düşünen Zoro, keşke doğru cevabı verseydin yakarışlarımla " kimse den hoşlanmıyorum" dedi.

Tayfa boyu üzüntü yayılmış olsa da garip bir şekilde Sanji biraz mutlu görünüyordu.

Akira babasına / Zoro'ya dikkatle baktı ve acaba yalan mı söylüyor tarzı düşünceler ile baş başa kaldı.

Ancak düşüncelerini Saçından bir tel koparmaya çalışan Chooper kesti.

Chooper Akira'nın saç teline her ne kadar tutunmuş olsa da onu çekemiyordu.

Sadece garip bir şekilde Akira'nın saçlarına tutunmuş ve yerden 1 metre yükseklikte sallanıyordu.

Tüm tayfa "Nee!?" Dedi.

Chooper insan formuna geçti ve saçı yine çekmeye çalıştı. Ama yine başarısız oldu.

En sonunda Akiradan uzaklaşıp nedenini sorduğunda Yeşil-sarı saçlı kılıç ustası wadoyu kınından çıkardı.

Ve daha kimse dur diyemeden kılıcı ile hızlı bir şekilde derisine vurdu. ( Ben vurdu diyorum siz çizik attı anlayın )

Bir süre sessizlik oldu. Herkes şok olmuş görünüyordu. Robin dahil.

Bu sessizliği bölen Sanji oldu. Geçmişte ki kardeşlerini hatırlayarak " Haki kunlanmadın ama neden hiç sıyrık yok?" Diye sordu.

Akira az önce yaptığı sanki hiç bir şeymiş gibi " doğuştan beri böyle." Dedi.

" Babam bu yeteneklerimi kunlanmamam gerektiğini söylerdi ancak bence bunlar harika! Yani baksana saçımın teli bile bu yüzden kopmuyor."

Tayfa da ki Sanji hariç herkes rahatlamış iken Sanji yine sordu ancak bu sefer garip bir ses ile;

" Başka bir özelliğin var mı? Yoksa sadece derin mi sert?"

Akira bir süre durdu ve düşündü. En sonunda hayır anlamında başını salladı.

Sanji rahat bir nefes verdi. Nedenini bilmiyor ama o çocuğun Germa ile ilgisi olduğu hakkında küçük bir şüpheye düşmüştü.

Ancak sanırım alakası yok...

_____________________________

Pekii bir bölüm daha geldi işte!

Şuanda biraz gelişme kaydettik ancak artık daha aksiyonlu kısımlar gelmeli. O yüzden tayfa ile biraz haşır neşir olsun size aksiyonu tattırabileceğim.

Okuduğunuz için teşekkürler!

Okuduğunuz için teşekkürler!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tatlı resim.

591 kelime

Geçmişi KurtarmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin