Yeni üye Roronoa V. Akira!

426 31 100
                                    

Akira, " kabul ediyorum ancak sadece annemi kurtarana kadar. Ondan sonra kendi zamanıma dönmem lazım" dedi.

Luffy devasa bir sırıtış yapıp Sanji'ye dönüdü, " Sanji yeni -geçici- üye için bir ziyafet yap!"

Sanji iç çekti. Kollarını sıvayarak mutfağa doğru yürüdü. Tüm tayfa az sonra mutfaktan mükemmel kokular geleceğini anlamıştı.

......................................

Sanji'nin ona özel yaptığı pamuk şeker yüzünden ağzının etrafında pembelik olması hasebiyle tatlılığına tatlılık katan chopper, parti boyunca şaklabanlık eden luffy, saçma sapan hikayeler anlatan Usoop, şarkı söylemekten ses telleri kopmak üzere olan ( gerçi onun ses telleri yok çünkü o bir iskelet. İskelet şakası! Sanırım) Brook, partiye yemek yetiştirmekte zorlanan Sanji , sake içmiş ve şarkı söylerken Brook'a eşlik etmiş olan Franky ve son olarak parti boyunca sadece sırıtarak durmuş olan Robin dahil saydığım herkes uyuyordu.

Ancak Nami, Zoro ve yeni -geçici- üye olan Akira uyumamıştı.

Zoro yukarıda nöbette idi. Nami'nin tahminine göre 15 dakika içinde eğer antreman yapmazsa o da uyuyacaktı.

Bu yüzden Nami bu şansı Akira'ya soru sormak için kunlandı.

" Akira-kun sence annen kimdir?"

Akira son günlerde ona sürekli soru soran Nami den biraz sıkılmıştı. Ancak ona olan saygısından ve küçükken ona karşı olan tatlı tavırndan dolayı sorularına cevap vermeye karar verdi.

" Fikrim yok ancak muhtemelen güçlü biridir."

Nami durdu. Bir süre düşünmeye başladı. Aklından isimler geçiyordu.

En sonunda parmağını şıklattı ve bir gülümsemeyle, " acaba şu sürekli kaçtığı kızmı?" Dedi.

Akira ilgilenmeye başlamış gibi görünüyordu. " Babam birisinden mi kaçıyor?"

Başını sallayan Nami, " denizcilerden birisi. Neden ondan kaçtığını bize hiç söylemedi ama adı Tashigi ve aslına bakarsan iyi biri." Dedi.

Akira Nami'ye tatlı bir kahkaha attı, " Tashigi-san mı? Onu tanıyorum ve kesinlikle benim annem değil."

" Nasıl onu tanıyorsun ki!? "

" İki yıllık süre boyunca çok fazla insanla tanıştım. Tashigi-san da bunlardan biri."

" Peki neden annen olamasın?"

" Bunun birden fazla sebebi var. Birincisi o zaten birisi ile yaklaşık 18 yıldır evli ( gayet belirgin bir ship muhtemelen kim olduğunu bilirsiniz)"

" İkincisi Babamın kimseden hoşlanmadığı konusunda yalan söylediğini düşünüyorum ve eğer Tashigi-san dan hoşlansa bunu söylerdi."

"Yalan?"

" Babam- hayır Zoro yalan söylüyor çünkü dediğim gibi annemi uzun zamandır tanıyor olması lazım. Sebebi hikayeye bakınca 1 yıl bile doğru düzgün konuşmamışlar 3 aylık bir süreçte olmuş herşey ve sürenin yarısında annem kaçırılmış"

Nami elini çenesine koydu ve düşünmeye başladı.

Düşünen ifadesi yerini kurnaz bir gülümsemeye bıraktığında Akira babasının Nami hakkında dediği "cadı" ifadesinin doğru olabileceğini düşünmeye başladı.

Nami Akira'nın yanına yaklaştı ve düşündüğü şeyi anlattı.

____________________________

Tayfa Nami'nin " Ada!" Diye bağırması ile uyandı.

Heyecanlanan Luffy hemen kalkıp adanın bir et adası olmasını diledi.

Koşup, Sunny'nin en ucuna geldi.

" Ooo bu ada çok büyük!!" Dedi heyecanla kaptan.

Gerçekten de çok büyük bir adaydı burası. Yaklaşık olarak Dressrosanın 2 katıydı.

Ancak yarısı ormanla kaplı olduğundan şehir adanın her yerini kaplamıyordu.

Nami'ye dönüp " Nami, Nami! Hadi oraya coup de busrt ile hızlıca gidelim! Et istiyorum! Et adasına gitmek istiyorum!" Dedi.

Nami Luffy'nin kafasına hızlı bir combo attıktan sonra " mal mısın Luffy?" Dedi. " Normal hızımızla gideceğiz."

Ancak Nami'nin yanına gelen Chooper da aynı şeyi istiyor gibiydi, " Nami gerçekten daha hızlı gidebilir miyiz? DNA testi için eksik olan bazı malzemeler var ve bende hemen bu araştırmayı tamamlamak istiyorum."

Nami Chooper'a dikkatke baktıktan sonra yumuşak bir ses ile, " aşırı acelesi yoksa bu hızda gitmeliyiz Chooper biliyorsun kolayı boşa harcayamayız." Dedi.

Chooper başını salladı. Açıkça biraz morali bozulmuştu.

Ancak arka taraftan gelen " yemek hazır! Üstelik krepte yaptım!" Sesi sayesinde tatlı birşeyler yeme hayali ile hemen tayfanın geri kalanı ile birlikte mutfağa girdi.

__________________________

Evet evet yine bir hafta geçti ama yapabileceğim birşey yok çünkü kendi kitabım üzerine çalışıyorum. ( Fanfic değil bildiğin benim)

Herneyse umarım yeni yılı iyi geçirirsiniz. Aslında yılbaşı için birşeyler yazacaktım ama aklıma zerre fikir gelmedi.

Okuduğunuz için teşekkürler!

Luffyden bile daha fazla ödülü var adamın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Luffyden bile daha fazla ödülü var adamın.

Luffyden bile daha fazla ödülü var adamın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yılbaşı fanartı.

611 kelime



Geçmişi KurtarmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin