Yataktan gerinerek kalktım.Komidinin üstündeki telefonu açıp saatin dokuz buçuk olduğunu görmemle yataktan kalktım dün hazırladığım kıyafetleri giyinip saçlarımı açık bıraktım hafif bir makyaj yaptıktan sonra hazırdım...
(Asmin in kıyafetini böyle düşünebilirsiniz)
Çantamı omzuma astım bavulumu ve telefonumu elime alıp odadan dışarı çıktım.Mutfağın önünden geçerken annemle bedalaşmadan kapıyı çarparak evden çıktım...
İlk olarak bir kahvaltıcıya girip kahvaltımı yaptım. Saat şu an onbir buçuktu bir taksi bulup havaalanına doğru gitmeye başladım.
Neredeyse 2 senedir Türkiye 'ye gitmiyorum.inşallah bir sorun çıkmazda sağ salim giderim...
Telefonuma gelen bildirim sesini duymamla telefonu açmam bir oldu Berk mesaj atmıştı...
Berkcim: Buna çok sevindim geldiğin an parti yapıyoruz havaalanından seni kim alacak?
Asmin: Bilmiyorum babamla konuşayım.
Berkcim:konuş ona göre haber ver belli değilse ben seni gelip alırım
Asmin:tammam dikkat et kendine görüşürüz
Berkcim:görüşürüz Asmin
WhatsApp ı kapattıktan sonra babamı aradım. "Alo kızım havaalanında mısın?" "Birazdan oradayım" "anladım" "baba beni almaya gelicekmisin?yoksa ben taksiyle mi geliyim?" "Abin gelicek Asmin"
Bir anda abin diyince bir garip oldum..
"Adı ne üvey abimin"
Üveyi bilerek bastırarak söyledim çünkü abimin olmasını pek istemiyorum.
Neyse...ön yargılı olma Asmin
"Uraz..adı Uraz ona kötü davranma... eminimki o da sana kötü davranmaz,arabasıyla seni alacak evimize getirecek sonra ailecek oturup sohbet ediceğiz"
Ne kadar aile olabilirsek artık...
Havaalanında durduğumuzda taksiciye parayı ödeyip aşağı indim taksicide inip bavulumu verdi.Yavaşça içeri doğru girdim daha yarım saatim vardı. Oturup beklerken Berk'e üvey abimin alıcağı mesajını yazdım.
....(biraz değil çok hızlı geçiyorum Asmin şu an Türkiye'de uçaktan indi)
Üç buçuk saatin ardından şu an Türkiye'deydim uçaktan indim.
Oh canım memleketim...
Uçakta yemek yediğim için çok aç değildim havaalanınında dışına çıkıp beklemeye başladım.
Burda bekliyorum ama hangi araba olduğunu nasıl anlıyıcağım...
Babamı aradım. "Ben şimdi indim ama hangi araba nereden anlıyıcağım?" "Araba siyah renkte plakası 34 DFT 324 (belli bir anlamı yok attım)" "tamam baba"diyip telefonu kapattım.Etrafıma bakmaya başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abim
Teen FictionAnnesi ve babası ayrı olan Asmin annesinin yanından ayrılıp Türkiye 'ye babasının yanına gider. Babasının evli olduğunu ve üvey abisinin olduğunu biliyor... Asmin üvey abisinden hoşlanmasa da babası için iyi davranmaya çalışır...