Uraz Kesim
Telefonumu elime alıp oyalanmaya başladım.Onlarla konuşmak gibi bir niyetim yok çünkü...
Onlar sohbet etmeye başlamışlardı bile...
Kafamı telefondan kaldırıp etrafıma baktım.Asmin bağdaş kurmuş,Duru yu dinliyordu Berk ise kaşları çatık bir Duru'ya bir Asmin'e bakıyordu.
Telefondan sıkıldım şunları dinliyim bari...
"Arda senin geldiğini duyunca çok sevinmiş,beni aradı ve seninle buluşmak istediğini söyledi"
Arda kim?
"Ee ne diyorsun,buluşucakmısın?"
"Hayır buluşmayacak" bunu söyleyen Berk ti ve konuşmaya devam etti."onla ayrıldınız ve bitti Asmin"Duru Berk'e döndü "sen karışma Berk, en azından kız denesin" "denesin mi? Çok saçma"
Duru dönüp Asmin'i gösterdi "bu kız evde mi kalsın?!"
Bu yaşta evlenmek mi?
Berk kaşlarını çattı "Duru yine başlama Asmin evlenicek yaşta mı?"
çocuk çok haklı...
"Hem bu çirkine kim bakar?" Asmin gözlerini büyüttü.
Berk denilen çocuk hiç haklı değil... Maalesef Asmin güzel bir kız.
"Ben çirkin değilim yalancı,bana herkes bakar" Asmin Duru ya döndü "Duru Arda ile buluşucam sen ayarla"
Kaşlarımı çatıp onları izlemeye devam ettim "öyle bir şey yapma,o çocuğu sevmiyorum" Asmin omzunu silkti "banane buluşucam Berk"
Ayrıca inatçı ve çocuk gibi...
Berk bana döndü "sen ne diyorsun,sonuçta onun abisisin" Asmin bana bakıyordu
"Senden pek hoşlanmasam da bu konu hakkında konuş bence" benden hiç hoşlanmamış ben senden çok hoşlandım ya...
"Asmin, siz ve konuştuklarınız umrumda değilsiniz.Asmin in abisi falanda değilim,ondan nefret ediyorum"
Asmin'in gözleri doldu. Berk in eli yumruk olmuştu tam ayağa kalkıcakken Asmin onu durdu. Ve hem kırgın hem de kızgın bakan gözleriyle gözlerime bakıyordu.
"Benim abim değilsin ve olmayacaksında bunu sen de ben de çok iyi biliyoruz.Bana olan nefretine de gelirsek senin aksine ben sana hiç bir şey demedim ve yapmadım ne diye benden nefret ediyorsun?"
Bende bilmiyorum...
Gerçekten ondan neden nefret ettiğimi bilmiyorum.Aslında nefret değil sadece ona alışamadım ve fazla güvenmiyorum.ve haklıydı o bana bir şey demiyor ben soğuk davranıyorum...
Ona öylece baktığımı görünce kafasını aşağı yukarı salladı "tahmin etmiştim hiç bir şey diyemiyorsun"sesli bir şekilde güldü "neyse şu an bunları konuşmayalım"
Diğerlerine döndü "odama çıkalım hadi" dedi ve bana bakmadan içeri girdi.Arkasından duru ile Berk sinirle bana baktı ve eve girdiler.
Asmin Kesim
Sinirle yatağıma oturdum."takma onu sana daha alışamadı " dedi Duru yanıma otururken.
"Yine de ondan nefret ettiğini söylemesine gerek yoktu." "Bana olanları bilmiyor Berk"
"Asmin, bu olayla yaşadığın o olayın bir alakası yok bu kadar takma. Sadece 'nefret ediyorum' dedi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abim
Teen FictionAnnesi ve babası ayrı olan Asmin annesinin yanından ayrılıp Türkiye 'ye babasının yanına gider. Babasının evli olduğunu ve üvey abisinin olduğunu biliyor... Asmin üvey abisinden hoşlanmasa da babası için iyi davranmaya çalışır...