Pikeyi üstümden itip yataktan kalktım kapıya doğru gözlerimi ovuşturarak ilerledim.
En son Uraz ın odasından çıkıp odama girmiştim ve telefonumla oynadığım için geç uyumuştum...
Uykusuzluktan ölüceğim...ve tuvaletim var...
Odamın olduğu kattaki tuvaletin önüne gidip kapının kolunu aşağı indirdim ama açılmıyordu.Hızla indirmeye devam ettim "Tuvalette insan var" Uraz ın sesini duyunca kapının kolunu indirmeyi bıraktım...
"Uraz abi işini hızlı bitirirmisin?" "Neden?" "Altıma yapıcağım çünkü"sifon sesini duyduğum için içimden sevindmiştim ta ki
"Hiç çıkamam kardeşim biraz daha bekle" diyene kadar..Yalancı, bilerek yapıyor ...
"Bende aşağıda ki tuvalete girerim"diyip merdivenlere doğru döndüm zorlukla merdivenlerden iniyordum.
Ve son beş basamaktan yuvarlanıp yere düştüm. Kafamda ki acıyla tuvaletimi bile unuttum şu an.
Yukarıdan kapı açılma sesi geldi.Çıktı Allah ın belası... "Asmin!" Aşağı doğru hızla inerken onu süzdüm...
Altında ki siyah eşofmanı üstünde bol siyah tişörtü ve dağınık saçlarıyla mükemmel bir uyum içerisindeydi... Ama bu pislik olduğu gerçeğini değiştirmiyor...
Yerde beni görünce kaşlarını çatıp yanıma çömeldi "düşmeyi nasıl becerdin"
Kaldırıcağına ne diyor... Allah'ım sen bana sabır ver.
"Merdiven çelme taktı,Uraz abi,beni burdan kaldırmayı düşünüyor musun acaba?" "Böylede iyi gibisin"
Gözlerimi kapatıp açtım "Uraz abi!" "Bekle geliyorum" diyip yukarı çıktı bir müddet gelmiyince kalkmaya çalıştım belim ağrısıyla olduğum yerde kaldım.
"Uraz abi!" "Geldim" Uraz abi merdivenlerden inmeye başladı "şükü-" elindeki şeyi görmemle sustum... Fotoğraf makinesi?
Kaşlarımı çattım "onunla ne yapacaksın?" "Kafana koymak için buz ,kızım bununla ne yapılır... fotoğrafını çekicem heralde"
"Sakın öyle bir şey yapma, bak sakın dedim!" Sırıttı ve fotoğraf makinesinin sesi kulaklarıma geldi...
Cebinden telefonunuzda çıkardı "hadi gülümse" "ya çekme dedim!" ben bağırırken bir daha çekti.
Fotoğraf makinesini kenara bırakıp elini bana uzattı "Uraz abi sence kalkabilsem kendim kalkmazmıydım?"
Ellerini saçlarından geçirdi "o zaman" diyip aniden sağ kolunu bacaklarımın altından sol kolunu sırtımın arkasına doğru koydu...kısaca kucağına aldı.
Düşmemek için ellerimi boynuna doladım.Uraz beni koltuğa bıraktı."tam olarak neyin var" "belim ağrıyor"
Belime doğru eğildi "burası mı?" Belime dokunmasıyla bağırdım "acıyo dokunma!" "Bu böyle olmayacak" telefonunu açıp kulağına götürdü
"Alo, buraya gelmen gerek,çünkü Asmin merdivenden düştü ve beli ağrıyor,doktor muyum ben oğlum!?, Tamam bekliyorum ,çabuk ol çünkü bununla uğraşamam"
Telefonu kapattı "hey, bununla derken,benim bir adım var Uraz abi hem de konuştuğun kişi kimdi?"
"Asmin çok konuşma ve bu kadar meraklı olma gelince görürsün" mutfağa doğru gitti ve buzluğu açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abim
Novela JuvenilAnnesi ve babası ayrı olan Asmin annesinin yanından ayrılıp Türkiye 'ye babasının yanına gider. Babasının evli olduğunu ve üvey abisinin olduğunu biliyor... Asmin üvey abisinden hoşlanmasa da babası için iyi davranmaya çalışır...