Duru'yu aradım telefon bir süre çaldıktan sonra açıldı. "Alo" "Alo napıyorsun Asmin" "ne yapıyım sakatım,oturuyorum"
"Daha fazla abartamazdın" dedi Atlas gülerek.
"İyi misin? neren sakat? ne oldu?" "Merdivenden düştüm" "ne merdivenden mi? Hemen geliyorum" "kızım saki-" al işte kapattı...
"Ne oldu gelmiyor mu arkadaşın?" Telefonu kenara koyup Uraz'a baktım "gelicekmiş"
Bir süre kimse konuşmadı,ama ben sessizliği sevmiyorum ki! Çok sıkıcı
Sessizliği Atlas bozdu "ee Asmin var mı sevgilin?" Kafamı olumsuz anlamda salladım "yok"
"Sen mi sevgilisi olacaksın yoksa?" Dedi Uraz bir şeyi çözmek ister gibi Atlas 'a bakarak "senin kardeşin benim kardeşimdir Uraz"dedi Atlas tahminimce oda benim gibi Uraz'ın bu tepkilerini anlamıyor...
Uraz beni göstererek "o benim kardeşim değil" dediği şeyle kaşlarım havalandı "bana neden kardeşim diyorsun o zaman" "lafın gelişi söylenmiş bir şeydi,senden hala hoşlanmıyorum"
Ben sana aşığım zaten Allah Allah
"merak etme bende senden hoşlanmıyorum " "niye bana abi diyorsun o zaman?""Benden büyük olduğun için olabilir mi?" Uraz hiç bir şey demeden telefonunu açtı ve tahminimce oyalanmaya başladı.
Kapı zilinin duyulmasıyla Atlas ayağa kalktı "ben bakayım"
Duru Ezer
Asmin'in düştüğünü duyunca hızla telefonu kapatıp Berk'i aradım "alo" sesi boğuk geliyordu... Kesin yeni uyandı.
"Alo Berk çabuk yataktan kalk çünkü Asmin merdivenden düşmüş ve galiba sakat kalacak" "ne! Çabuk evine gidiyoruz" telefonu suratıma kapattı.
Tamam yani birazcık abartmış olabilirim...Ne sizde abartmıyor musunuz? Herkes bir şeyleri biraz abartır
Çok konuşuyorum... hemen hazırlanmam lazım.
Dolabın kapağını açtım ne giysem...düz sade bi elbise
Hızlıca elime aldığım elbiseyi giydim saçlarımı açık bıraktım ve aynadan son kez kendime baktım.Oldu,oldu heralde ya
Çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım. Merdivenlerden üçer üçer indim "Anne ben çıkıyorum" mutfaktan çıkan annem beni süzdü "nereye kızım?kahvaltı yapsaydın" "Asmin çağırdı anne" yanağına öpücük kondurdum "tamam kızım dikkatli ol" "tamam anne"
Evden çıkıp mavişime bindim...kendisi arabam olur.
...
10 dk nın ardından Asminlerin evinin önündeydim.Arabadan indim ve kapıyı kapattım. Berk daha gel-... Geldi bile Berk arabadan indi ve kapıyı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abim
Teen FictionAnnesi ve babası ayrı olan Asmin annesinin yanından ayrılıp Türkiye 'ye babasının yanına gider. Babasının evli olduğunu ve üvey abisinin olduğunu biliyor... Asmin üvey abisinden hoşlanmasa da babası için iyi davranmaya çalışır...