●4. bölüm[kıskançlık]●

452 85 77
                                    


"Jisung bir gelsene birşey konuşmamız gerekiyor!!"
_________________________________________
...
"Ne olduu"

Seungmin "Lee know sana söylemem için birşey söyledi" dedi.

*Jisung'ın iç ses: Ayy kesin benden hoşlanıyor belkide başka birşeydir*

"Okulun arka bahçesi" diye devam etti Seungmin.

Jisung hiçbirşey anlamamıştı ama okulun arka bahçesine gitti.Çok sessizdi ve kimsecikler yoktu sadece Lee know vardı. Masaya oturmuş telefonuna bakıyordu.

"Merhaba Minho"

"Aah merhaba Jisung bende seni bekliyordum"

Daha önce kimse Lee know'a Minho dememişti ve Han'ada Jisung...

"Sana Minho dememde bir sakınca yok değilmi??"

"Sorun yok bana Minho diyebilirsin"
"Tamam"

"Ben seni aradım ama bulamadım sonra seni Felix miydi ne işte şu civciv ile gördüm ama sonra sizin konuşmanızı bölmek istememiş gitmiştim"

"Eee neden beni buraya çağırdınki"

"Şey Jisung günlüğün spor
salonundaydı kimse okumadan aldım ama ben okudum yanlışlıkla oldu sadece yazılara kaydı gözüm"

"Minho o günlükten ne kadar okudun!"

"Şey yani belki bir kaç sayfa olabiliir..."

"Minho doğruyu söyle"

"Hepsini okudum"

"Ne nasıl yani kaç senedir yazdığım yazıyı hiç sıkılmadan 1 günde okuyup bitirdin yani helal olsun sana, biz en çok Seungmin'i yazılara meraklı sanardık ama sen daha meraklı çıktın"

"Jisung benden hâlâ hoşlanıyor musun?"

"B-ben bilmiyorum neyse ben gidiyorum-"

"Dur bekle cevap?"

"Bak Minho sen bana bakmazsın ben seni bırakayım gideyim işte"

"Bunu hangi Minho'ya söylüyorsun çünkü ben senden hoşlanan Minho'yum da Jisung benim sevgilim olur musun?"

"Eveet"

Artık sevgili olmuşlardı...

Changbin ve Jeongin bu aralar acayip iyi anlaşıyorlardı hatta onlarda çıkıyorlardı.

Onlar öyleyken biz gelelim Chan ve Seungmin'e sevgili değillerdi ama arkadaşda değillerdi ama düşmanda değillerdi. Birbirleri ile konuşamıyorlardı bile Chan artık Seungmin'e hiç zorbalık yapmıyor kopya çekmiyordu ama Chan artık ailesinden daha çok şiddet görüyordu.

Annesi Chan'ı savunamıyor koruyamıyordu.
Chan artık her gece yalnız ağzı burnu kan içinde olmak istemiyordu.Seungmin'in ailesinin Chan'ın ailesinden farkı yoktu. Chan eve gelmişti babası evde değildi yine kimin kafasına sıkmaya gitmişti Allah bilir...

Chan yatıp uyumadan önce Seungmin'in yeni bir resim atmışmı diye instagramını kontrol etti.Hiç birşey atmamıştı.
Uyudu sabah olmuştu kahvaltıya inerken birşey duydu.
Bu babasının sesiydi.

"Aah merhaba ben Bang heechul evimizin kameraları bozulmuş ne zaman halledersiniz acaba evet evet tamam yarın akşam gelin o zaman iyi günler"

Bu demek oluyordu ki Chan bir günlüğüne evde rahatça dolaşacaktı...
Kahvaltı yapıp okula geldi yeni 2 kişi gelmişti sınıfımıza bir tanesi Seungmin'e garip bir şekilde gülümseyerek bakıyordu.

Tenefüste garip bakışlının ve yanındakinin ismini öğrendim.
Garip bakışlı Kai diğer yanındaki Yeonjun. Seungmin'i sürekli izliyordu hemde gülümseyerek bu neden Chan'ı sinirlendirmiştiki.

Jealousy-ChanMin !DÜZENLENECEK!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin