Seungmin Chan olmadığı için çok üzgündü Chan'i çok özlüyordu.
Kai ile de ayrıldı çünkü Kai'de bir an da Kore'den gidiyordu."Jisung olmadı Ona onu sevdiğimi söyleyemedim"
"Telefondan söyleseydin"
"Numarası değişmiş"
"Senin için çok üzüldüm Seungmin"...
__________________________________Seungmin artık kendini çok yalnız hissediyordu.
Chan Avusturalya'ya gitmişti.
Seungmin Chan yokken düzgün düşünemiyor sürekli intihar etmek istiyordu.
Seungmin'in psikolojisi bozulmuştu.
Yemek yemiyor,gülümsemiyor,ağlamıyor,gülmüyor ve hatta sinirlenmiyordu.
Dersleri de iyice kötüleşmişti.
Ailesi durumu fark edip Seungmin'i psikoloğa götürdüler.
Ama herhangi değişen birşey yoktu.
Arkadaşları Seungmin'in bu halde olmasına çok üzülüyor ama ellerinden birşey gelmiyordu.*
Sabah olmuştu.
Yatağımda doğruldum ve saate baktım 09.24'dü saat.
Tatil olduğu için geri yattım.Chan'i düşünmeye başladım.
Acaba şuan napıyor?, yeni arkadaşları ile arası nasıl?, beni özlüyor mu? aaah ne saçmalıyorum Chan beni sevmiyor...
Eğer sevseydi beni bırakıp gitmezdi.
Daha fazla düşünmeden kıyafetlerimi çıkartıp duşa girdim.
Suyun sıcaklığını önemsemeden duş aldım ve çıktım.
Odamda kıyafetlerimi giydim ve masadan kitabı alırken yanlışlıkla bardağı kırdım.
Cam parçaları ne kadar güzel görünüyordu öyle.
En keskin gözükeni aldım ve kolumun üstüne C♡S yazdım çok güzel durdu.
Sonra kollarımın başka yerlerine de çizikler attım çok hoşuma gitmişti.Artık en sevdiğim renk kırmızı çünkü çok güzel görünüyor.Neyse canım sıkılınca cam parçalarını toplayıp çöpe attım.Sonra balkona çıktım ve dışarıyı izlemeye başladım aslında çokta yüksek gözükmüyor du atlasam ne olabilirdi ki? Muhtemelen ölürdüm, acaba ölüm nasıl birşey? belki çok güzeldir şuan yaşadığım acılar biter.Chan'i unutamıyorum.Ama unutmam gerek o beni çoktan unutmuştur bile..."Seungmiiin!!!"
"Ne var?"
"Odandan dışarı çık ve hemen yanımıza gel"
Seungmin odasından çıkmadan önce ailesinin yaralarını görmemesi için kollu kazak giydi.Sonra annesinin yanına gitti.
"Seungmin hava sıcak çıkar tişört giy"
"Bumuydu diyeceğin?
"Hayır, hadi tişört giyinde gel"
"Giymeyeceğim
"Neden?"
"Canım istemiyor"
"Amaan neyse"
"Oof anne ne diyecektin sen??"
"Senin derslerin niye öyle düştü?"
"Ne bileyim ben"
"Seungmin bana güvenebilirsin anlat"
"Olmaz"
"Neden?"
"Babama söylersin"
"Ne zaman söyledim?"
"Bilmiyorum işte senin hoş karşılayacağını düşünmüyorum"
"Neyi?Anlat anlatacağın şeye göre değişir"
"Tamam anlatıyorum ben Chan'den hoşlanıyordum ama Sana diye bir kız bana Chan'e yaklaşmamamı söyledi tamam yaklaşmadım sonra Chan depresyona girince telefonla arayıp yanımıza çağırdım ve doğum gününü kutladık ve Chan ile akşama kadar gezdik sonra Chan ertesi gün bana Avusturalya'ya gideceğini söyledi ben birşey diyemeden Chan gitti"