●2. bölüm[en büyük düşmanım]●

567 101 35
                                    

Aradan 1 hafta geçmişti Seungmin okula ve yapılan zorbalıklara alışıyordu ve Chan Seungmin ile uğraşmaya bayılıyordu.
________________________________________

... Seungmin yine her zaman olduğu gibi okula gelmiş sınıfına çıkmıştı. Çantasını koyup arkadaşlarının yanına gitti.

"Günaydın Seungmin"

"Günaydın Felix, neden buradasınız"

"Seungmin duymadın mı Minhom dün burada bir çocuğu döveceğini söylemişti onu izlemeye geldik"

"Changbin'de gelcekti"

"ve Hyunjin'de gelcek daha doğrusu Chan hyung her zamanki gibi arkadaşlarıyla birine zorbalık yapacak bazen çok kötü olabiliyorlar"

Seungmin Chan'in zorba olduğunu zaten anlamıştı, çok acımasız olabileceğini düşünmüyordu ama Felix'in sözleri Seungmin'i ürpertmeye yetmişti.

Birde Chan'ın o çocuğu dövmesini görmesiyle baya korkmuştu ama Chan Seungmin'e zorbalık yapınca Seungmin'de karşılık vermeye çalışıyordu.Seungmin Chan'in oyuncağı gibiydi Chan istediği zaman Seungmin ile uğraşır onu sinir ederdi.Sınava çalışmaz Seungmin'den kopya çekerdi.Hem ne de olsa Seungmin okuldaki kendi yaşıtlarından daha zekiydi.Her notu 100 olan Seungmin'i tabiki kullanırdı.Ama Seungmin'den nefret ederdi.
Seungmin'de ondan...

Birgün yine Chan sınavda kopya çekerken Seungmin dayanamayıp Chan'i hocaya şikayet etti.Chan buna sinirlenmişti hemde çok çok...
Tabikide Chan'in bir planı vardı.
Seungmin ile herkezin arasını bozup onun yalnız kalmasını sağlamak...
Seungmin derste telefonunu bırakıp lavaboya gitmek için izin alır,Chan kimse görmeden Seungmin'in telefonunu alır.Seungmin geldiğinde telefonun yokluğunu hiç fark etmez bile.

                                   *

Öğle arası olmuştu Chan Seungmin'in telefonunun şifresini bildiği için kolayca açmış 4 arkadaş grubuna bir sürü kötü söz yazmıştı.Sonra telefonu aldığı yere geri koymuştu.Yemeğini yemeye gitti.Çoktan arkadaşları mesajı görmüştü.Felix iyi biriydi ama kendisine yapılanın 1000 katını karşı tarafa yapardı.Seungmin'e bir sürü iftira atmış dedikodusunu çıkarmıştı.Chan Felix'in aşırı tepkisine biraz şaşırmıştı.Seungmin ortalarda yoktu.Chan Seungmin'i buldu ve şu sözleri söyledi;
"İntikam acı değil mi ayağını denk al ezik"
Bunu söyleyip Seungmin'i ittirdi.Seungmin'de ittirdi ama biraz ağır karşılık vermişti.

"Chan neden bu kadar acımasızsın?"

"Beni nasıl itersin!?"

Dedi Chan ve Seungmin'e yumruk atıp kavga başlattı.Seungmin kendini tutamıyordu.Sonunda ikiside kan içindelerdi.Disiplinlik olmuşlardı.iki tarafında ailesine haber verilmişti.Sonunda yola çıkmışlardı.Ama Seungmin hâlâ ağlıyordu.

"Of Seungmin bebek gibisin neden bu kadar çok ağladın"

Seungmin aşırı sinirli gözüküyordu.

"Sen ne yaptığının farkındamısın ben ne yapıcam şimdi ailem eğer bir daha kavgaya karışırsam beni okutmayacaklarını söylediler"

Chan bir an kendi ailesini hatırladı...

"Ya boşver bence yalan söylediler senin kadar inek ve ezik öğrenci gibisi yok bu dünyada ahahhaha"

Seungmin kendine vuran ile baya korkmuştu.
Bu Felix'ti aslında acıtmamıştı vuruşu...

"Seungmin eğer birdaha bana ve arkadaşlarıma yaklaşırsan seni gebertirim"

Seungmin'in duran ağlaması yeniden başlamıştı.Seungmin oysaki hiç birşey yapmamıştı.

"İlk kez arkadaşlarım olmuştu ne kadar mutluydum biliyormusun Felix
Ben bu okula geldiğimde bana diğer okulumdaki gibi zorbalık yapmazlar sanmıştım ama yanılmışım"

Seungmin bunları deyip evine koşarak gitti.
Tabiki gitmeden önce Chan'e ondan nefret ettiğini söylemişti.
Chan'de "bende sana bayılıyordum sanki" dedi. Ama Seungmin için üzülmüştü yaptığından pişmandı...

                             *

Seungmin eve gelmişti babası Seungmin'e çok kızmamıştı ama yinede dövmüştü.

"Sen nasıl benim en büyük düşmanımın oğlu ile kavga edersin neyse şimdilik affettim ama senmi onu dövdün o mu seni??"

"Şey aslınd-"

"Neyse derslerin çok iyiymiş aferin"

Chan:
Pek bir fark yoktu.Babası Chan'i dövmüştü.

"Chan bir daha düşmanımın oğluyla kavga ettiğini görmiycem birde kopya çekmişsin utanmaz"

"Baba ne zaman beni seviceksin?"

Chan tokat yemişti ve Seungmin'i anlamıştı...
Odasına çıktı ve kapıyı kilitledi telefonundan Seungmin'in instagram hesabı varmı diye baktı evet vardı.

@min_00
Takipçi:25.000
Takip ettikleri:20
gönderi:380
~hayat zorluklarla dolu tek yapman gereken katlanmak ve sabretmek~▼⁠・⁠ᴥ⁠・⁠▼

Seungmin'in instagramındakileri fake hesabından beğenmişti ve Seungmin'i takip etmeye başlamıştı.Ama tüm resimlerdede tatlı çıkmıştı.Seungmin'in resmi üzüntüsünü yatıştırmaya yetmişti ama hâlâ neden içinde garip bir his var anlayamıyordu...

Annesinin odanın kapısını tıklamasıyla irkildi ve hemen telefonu bırakıp kapıyı açtı.Annesi içeri girdi ve Chan'e yüzünün çok acıyıp acımadığını sordu.Chan'in cevabı hayır oldu.Ama aslında çok acımıştı...

"Anne babam beni neden sevmiyor?"

Annesi bu soruyu cevaplamak istemiyordu ama cevabı seviyor oldu.
Chan'in inandığı söylenemezdi.Annesi Chan'in saçlarını okşayıp ona sarıldı.Chan zorba olsa bile çok zayıf yönleri vardı.Sarılmak bunlardan bir tanesiydi...
Annesi Chan'e sıkıca sarıldı bu Chan'in çok hoşuna gitmişti.

"Oğlum bugün neden böylesin bir sorunmu var durgun ve üzgün görünüyorsun normalde baban öldüresiye dövse bu kadar üzgün olmazdın"

Chan aslında pişmandı nedenmi Seungmin'e zorbalık yaptığı için...

"Anne nasıl söylesem bilemiyorum-"

"İstemiyorsan söyleme hazır olunca söylersin ben senin hep yanındayım"

"Tamam teşekkürler"

Annesi Chan'i yatağa yatırdı ve iyi geceler deyip gitti.Chan o sırada Seungmin'i düşünüyordu...

Umarım beğenmişsinizdir kendinize iyi bakın hoşçakalın🖤💗

-DEVAM EDECEK-

Jealousy-ChanMin !DÜZENLENECEK!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin