"Aayhh ödüm koptu Seungmin neden konuşmamızı dinledin ki"
"Yanlışlıkla olduu sen ne canını sıktı onu söyle"
"Şeyy yani sadece.."
Kai'yi gebertirim deyip kaçsam mı heh arkadaşlarıma sinir oldum diycem
"Arkadaşlarım bensiz okuldan kaçtığı için sinir oldum"
"Tamam"
Dedi Seungmin ve aklına gelen şey ile Sana'nın yanına koştu Sana çıkışta Seungmin ile konuşmak istiyordu.
Acaba ne diyecek kötü bir şey mi yaptım acaba yoo yapmadım neyse birşey soracaktır herhalde...
_____________________________________
"Sana hadi geldim ne diyceksen de hemen"
"Şeyy Seungmin benimle şuraya gelir misin?"
"Neden?"
"Şu ağacın orada söyliycem özel de"
Seungmin ile birlikte oraya gittiler
"Sen tam bir eziksin Chan'den uzak dur o seni sevmiyor o beni seviyor sana asla bakmaz haahahaa"
Sonra Sana ıslık çaldı ve bir sürü üst sınıflardan çocuk geldi ve Seungmin'i dövmeye başladılar.
Seungmin her yeri kan içinde bir ses duydu.Bu ses de neydi çok tanıdıktı.
Kai...
Sana burnu kanıyor yerde yatıyor diğerleri ise zaten daha beterdi."Sevgilim ben geldim hadi kaldırayım seni ve evine gidelim"
"Aah kolum çok acıyor"
"Tamam sevgilim dikkatli olucam seni evine götürelim hadi"
Seungmin'in elini omzuna koydu ve arabalarına doğru yürümeye başladılar.
Bindirirken de sürekli moral veriyordu Kai.
"Dayan sevgilim arabaya seni bindirdikten sonra evine gidelim"
"Kai iyi ki senin gibi bir sevgiliye sahibim sen olmasan ben ne yapardım asla senin gibi bir sevgilim olmayacak kimseyi senden daha çok sevmiycem"
Üzgünüm Kai ama maalesef aslında senden daha çok sevdiğim birisi var
"Benimde olmayacak sevgilim"
Chan'in gözü önünde birbirlerine iltifat ediyorlardı Chan ise onları öylece izliyordu.
"Aah Seungmin keşke o manyakların hepsini benim dövüp öldürecek hale getirdikten sonra Kai'nin beni durdurduğunu bilseydin.
Kai'ye seni benim kurtardığımı söylememesi için uyardığımı öğrenseydin acaba bana da böyle iltifat edermiydin, sevgili olurmuyduk seninle ben bunu çok isterdim sana sarılmayı elini tutmayı...
ama olmadı belki de hiçbir zaman olmamalı ben gidiyorum Seungmin
Avustralya'ya yeniden gidiyorum bir daha hiçbir zaman dönmemek üzere
Seninle sadece 1 haftam var."*
Chan artık depresyondaydı kimse Chan'i odasından dışarı çıkaramıyordu.
Changbin Han Minho Jeongin Hyunjin Felix ve Sana kimse çıkaramıyordu.Seungmin şansını deneyerek Chan'i aradı
Aranıyor...
Çalıyor..."Alo?"