Chan artık herşeyi anlamıştı ama iş işten geçmişti...
"A-ama nasıl olur Seungmin beni kurtardımı yani?"
"Chan daha neyi anlamıyorsun Seungmin seni kurtardı şuan muhtemelen seni en büyük düşmanı olarak görüyordur neyse ben Seungmin ile biraz daha yakın olursam sevgili olucaz hahaha"
Dedi ve gitti Kai...
_________________________________________
Seungmin ne yapacağını bilmiyordu...
Kai ile takılıyordu Chan ve Chan'i hatırlatan hiç birşey istemiyordu.
Kai sonunda gelmişti."Ne oldu ne dedi o??"
"Hiiç boşver boşmusun birlikte gezer dolaşırız"
Seungmin reddedemezdi.Bu yüzden kabul etti.
"Olur tabiki"
Kai birden bir şey hatırlarmış gibi bir ses tonu ile"Ha bu arada numaranı verebilirmisin konuşuruz"
"Tabiki veririm"
Seungmin Kai ile takılmak istemesede başka çaresi yoktu...
Kai'ye uyum sağlaması gerekiyordu.Chan Seungmin'den nasıl özür dileyecek hiç bilmiyordu.Kai'inin bir şeyler söyleyip bağırdığını duydu.Kai çok mutlu gözüküyordu.
Yoksa yoksa... gerçekten sevgili olmuşlarmıydı.
Kai üstündeki bakışları hissetti.Bu Chan'di.Ne kadar sinirli gözüküyordu öyle.
Derse geçtiler Seungmin Chan ile göz göze gelmek istemiyor sürekli gözlerini kaçırıyordu."Hocam ben Kai'nin yanına geçsem sorun olurmu?"
"Sorun olmaz Seungmincim geçebilirsin"
"Teşekkürler hocam"
Chan gerçekten bu duruma sinir olmuştu.
Anlamıyordu neden Seungmin'i kıskanıyordu neden...
Çıkışta Seungmin ve Chan geç kalmıştı.İkiside aynı Anda çıktılar ama arabaları henüz gelmemişti.
Seungmin'in muhtemelen babası yine kimi öldürmeye gitmiştiki sorun vardı.Chan'in babası da aynıydı.
Seungmin başının döndüğünü gözünün karardığını hissetti.Birden yere yığıldı."SEUNGMİİİİN!!!!"
Chan hemen Seungmin'i kaldırıp kucağına aldı.Chan'in arabası gelmişti.
Ne yapacaktı..."Hey sen şoför eğer babama bundan bahsedersen seni öldürürüm yapmam sanma senin hayatını mahvederim"
"Efendim olurmu öyle şey kimseye birşey söylemem tabii ki"
"Her zaman böyle olda maaşını ikiye katlasınlar"diye mırıldandı Chan.
Sonra Seungmin'i arabaya bindirdi.Seungmin'i kucağında eve getirdi.Kameraların bozuk olması nedeni Chan'a çok büyük avantaj sağlamıştı...
Seungmin'i odaya çıkarırken bir ses duydu.
"Bang Christopher Chan!"
Bu bayan Bang'in sesiydi.
"Uuh anne ne oldu?"
"Asıl ona ne oldu yine birisinimi dövdün?!"
"Hayır anne sana herşeyi anlatıcam"
Dedi ve Seungmin'i odasına çıkardı.
Seungmin hâlâ ayılmamıştı.Baygındı...
Annesi odaya girdi."Hadi anlat bakalım"
Chan okul çıkışı Seungmin'in bayıldığını ve Chan'in Seungmin'i getirdiğini söyledi.
"Peki iyi yapmışsın ama adı ne bir yerden hatırlıyorum ama..."
"Boşver anne ne yap-"
"Bu Seungmin Sooyoung'un oğlu baban eğer onu tanırsa yaşatmaz ama hiç görmedi birşey olmaz herhalde"