Seungmin:
"Yahh neden sanal arkadaşımı engelledin?"
"Sanal değil gerçek bulmak için hahaha"
"Hayır istemiyorum o hesap beni kendine çekiyordu."
"Sen şimdi o acaba Chan'midir diye de düşünürsün"
"Hayır o kibar Chan kaba ve kötü Chan'den nefret ediyorum.
Keşke onu hiç tanımasaydım.
Bir daha onunla asla karşılaşmayacağımı düşünüyorum karşılaşırsak ondan nefret ettiğimi ona söylerim"_________________________________
6 yıl sonra
Seungmin sabah kalkıp elini yüzünü yıkadıktan sonra kıyafetlerini giyip saçlarını düzeltti ve kahvaltı için aşağı indi.
"Günaydın anne"
"Günaydın Seungmin"
Merhaba zaten biliyorsunuz ki ben Seungmin şuan 23 yaşındayım ve çok değiştim.
Ben bile anlayamıyorum eski Seungmin'e ne oldu?
O artık yok yeni Seungmin var.
Hayalim de doktorluk vardı sizce olabildim mi?Evet tabii ki oldum çok başarılıyım.
Ama babam istifa etmemi istiyene kadar.Babamın her dediğini yerine getirmeye çalışıyorum ama bu çok zor bir şey di neden istifa edeyim ki neden...
Kahvaltı için aşağı indim ve babam bana bir konu hakkında konuşmak istediğini söyledi.
Dediğim gibi istifa etmemi istedi. Şirketinin başına beni geçirecekmiş.
Aaaa doğruya size ondan bahsetmedim.Babam artık mafyalığı bıraktı.
Bir şirketi var önceden de varmış ama benim haberim yoktu.*
"Baba olmaz ben şirket falan istemiyorum çok sıkıcı hem doktorum ben""Seungmin! Sözümü dinle şirketin büyümesi lazım ve bu senin sayende olacak madem herşey de başarılısın bu konuda da yeteneklerini göster bakalım"
Seungmin hiçbir şey söylemeden yanlarından ayrılıp odasına gitti.
"Nefret ediyorum sizden beni işimden alıkoyuyorsunuz"
Seungmin aynada gözlerinin dolmaya başladığını görünce kendini ağlamamak için tuttu.
Bir Kim asla ağlamazdı aynı bir Bang'in ağlamayacağı gibi...Chan:
"Chan uyan artııık hadi işe gideceksin ilk iş günün!"
"İlk iş günü derken benim tatil günüm bugün?"
"Hayır şirketi devralıyorsun"
"NE?!"
"Çabuk hazırlan şirkete gideceksin"
"İyi de ben Coğrafya öğretmeniyim zaten"
"İstifa etmen isteniyor"
23 yaşında reşit değil gibi her istediklerini yaptırdıkları yorgun aşk acısı çeken varlık.
Kendimi tanımladım Chris ben ya da Seungmin'in hitap ettiği gibi Chan.
Evet Seungmin'i hâlâ unutamadım.
Umarım o da beni unutmamıştır...
Neyse konuya dönelim az önce konuştuğum hizmetçim Minji.
Benim için ailemin bir üyesi ablam.Hazırlanıp kahvaltıya indim.
"Chan Minji söylemiştir işlerini hallet şirkete gel sana orada herşeyi göstereceklerdir çabuk öğrenirsin"
"Tamam baba"
Chan dışarıda işlerini bitirdi ve şirkete geçti.
"Merhaba bay Bang ben sizin asistanınız Seojun"