"Chan bir gelebilirmisin birşey diyeceğim de"
"Tamam evet dinliyorum"
"Benimle sevgili olur musun?"
"Hayır zaten var"
"Kim?"
"Kore'de"
"Düzgün cevap ver"
"Kes sesini senden hoşlanmıyorum şansını her gördüğün erkekte deneyip sevgili oluyorsun iğrençsin!"
"Ne olurdu kabul etseydin sanki çok sıkıcısın hem birden fazla sevgilin olamaz mı bu normal bir şey" dedi
Chan anlamsızca kızın yüzüne baktı ve sonra kaba bir şekilde "Hayır normal değil" dedi
"Öyle aldatılırsın sende çok safsın ya bak gör Kore'de ki sevgilin seni nasıl aldatacak"
kendi kendine trip atarak giden kıza hiç bakmadan Chan da gitmişti
Bak Seungmin sen yokken kimsenin bana yaklaşmasına veya sevgili olmasına izin vermeyeceğim senden
başkasını asla sevmeyeceğim ama sende öyle yapacaksın değil mi?
____________________________________Seungmin:
Kapı zili çaldı bende hemen koşup açtım.
"Hoşgeldiniz arkadaşlar"
"Hoşbulduk" dediler.
"Ee hadi içeri geçin"
İçeri geçtiler.Sonra oturup birbirlerine baktılar.
"Seungmin annen söylemiştir belki buraya geliş amacımız senin Chan'i unutmanı sağlayıp üzülmemen"
"Çok teşekkür ederim ama gerek yok ben unuttum bile"
"Seungmin bize yalan söylemezdin Chan yüzünden çok değiştin.
Zayıfladın, muhtemelen saatlerce ağladın, saatlerce düşündün ama Chan bunları yapıyormu? Hayır kendini bu kadar yıpratma ne olur""Tamam Chan'i unutamadım ama olmuyor unutamıyorum Hyunjin anladın mı?"
"Seungmin insanlar yapmak istediklerini yapar, yapmak istemediklerini yapmazlar peki sen Chan'i unutmak istiyormusun?"
Seungmin'in gözleri dolmuştu.
Başını "hayır" anlamında salladı."Bak sorun da bu sen onu unutmak istemiyorsun bizde o zaman unutmak istemeni sağlarız Felix şu C-D'yi getirirmisin lütfen"
"Tamam"
Takıp çalıştırdılar.Bu bir filmdi bu mu işe yarayacaktı yaani?
"Bu ne?"
"Film romantik bir film içinde bir kızdan bahsediyor orayı boşver de sevdiği çocukla kavuşup çok güzel bir hayat yaşıyor"
"Eee"
"Eee si işte izleyelim"
İzlediler.Film Seungmin'e sinir bozucu gelmişti.Çünkü çok güzel bir çift vardı. Seungmin hayallerini hatırladı...
"Seungmin gördünmü ne kadar tatlı bir çift sen de Chan ile böyle olabilirdin ama o seni sevmedi.
Artık geriye kalan tek şey senin başka birisini sevip onunla çıkman mutlu olmak istiyorsan""Evet mutlu olmak istiyorum ama kimse ile sevgili olmadan ben Chan'i bekleyeceğim belki bir gün ge-"
"Seungmin saçmalama Chan gitti artık Chan yok bir daha gelmeyecek"
"Ama ya gelirse"
"Hayır gelmeyecek gelse bile yüzüne bakmayacaksın o seni çok üzdü onu sevmeyeceksin o sana zorbalık yaptı o seni hiçbir zaman sevmedi anla artık"