Habis je aku makan, aku masuk balik bilik aku dan pakai blouse warna biru cair,seluar putih dan tudung shawl warna putih.
Bagi melengkapkan lagi look aku untuk hari pertama pengajian ku,aku memakai lipgloss dan foundation kat muka,biar nampak pretty skit.
Sedang aku pakai kasut,aku dengar bunyi paip air kena pasang.
Eh aku lupa nak off air ke??
Aku pun pergi ke dapur untuk tengok. Tak-tak ada jembalang tengah masak ke, cik sweet candy masak maggie ayam aku ke hmmm..
Andddd takde ape-ape pun.
Aku pun just shrug it off and continue whatever i am doing before.
Aku memulakan perjalananku ke universiti yang hanya mengambil 5 minit kerana apartment aku dekat jee.
Later...
Hmm,sekarang ni aku sedang questions life aku.
Kenapalah aku ambik jurusan sains? Kan tak pasal-pasal kena suruh cari katak nak bedah. Hmm...sabar ngedapin lonte.
Loceng berbunyi menunjukkan yang sudah tiba waktunya untuk beta mengisi perut muahahah.
Meanwhile....
[??'s]
Yeay!! Akhirnya hilang jugak perempuan tu. Dahlah aku lapar.
Lelaki itu menuju ke dapur dan membuka peti ais.
"What the frickin chicken is this! Ahh my heaven!"
Dia melompat kegirangan apabila melihat sebekas ais krim yang terletak elok di freezer.
Dengan rakus,dia mengambil bekas itu dan terus menghabiskan isinya.
"Hmm,uweerkk! Kenyang aku. Tapi kan,macam mana boleh ada ais krim dalam peti sejuk tu??"
Dia menggaru kepalanya yang tidak gatal.
Eh,mesti perempuan tu punya kan. Aku dah elok-elok sembunyi dalam stor semalam,nasib dia ada ais krim. Kalau tidak sia-sia je aku tidur dalam stor tu.
Eh,lupa aku ni Adam Darwish lah.
Akan melakukan apa sahaja asalkan dapat makanan.Aku mati pun sebab makanan.
Hmm,apalah nasib.
Hmm apa!? Hantu tak boleh makan kau kata!
Ni akulah,Adam Darwisyah. Semua benda boleh buat.
Tak kiralah hantu ke tak hantu ke,food is my safe place.
Elok-elok aku duduk kat sofa tengok tv, tiba-tiba muka aku mencium lantai.
"AHHHHHHHH"
YOU ARE READING
𝐎𝐮𝐫 𝐅𝐨𝐫𝐛𝐢𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐋𝐨𝐯𝐞
Romance-𝐎𝐮𝐫 𝐅𝐨𝐫𝐛𝐢𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐋𝐨𝐯𝐞- Setelah lama tinggal dengan hantu yang bernama Adam Darwish, hati Hanani Humairah mula berpaut kepada dia. Namun, tanpa dia ketahui,Adam mempunyai kisah silam yang erhh susah digambarkan dengan kata-kata. "Kau ma...