ℳ𝓇𝓈 𝒜𝒹𝒶𝓂 𝒟𝒶𝓇𝓌𝒾𝓈𝒽 3

10 2 0
                                    

[Adam's]

"AHHHHHH!!!"

Aduhhh,manusia dari mana pulak yang dok terjerit-jerit macam nampak hantu ni.

Aku dengan dramatiknya berdiri kerana ingin melihat gerangan manusia yang menyebabkan wajah tampan lagikan handsome aku ni terjelupur ke lantai.

Anddd,oops, perempuan tu lah.

"Ahhhhhhhhh,pencuri,peragut,perompak,penyamun,pencabul,penceroboh"

Dan bermacam-macam lagi pekerjaan yang tidak halal keluar dari mulut perempuan tu.

Kalau ye pun agak-agaklah.Muka idaman golongan hawa ni dipanggil pencabul.Ish,ish,ish tak patut,tak patut

"Woi kalau ye pun janganlah jerit macam kau tu nampak hantu!"
Aku menyergah perempuan tu

Eh,lupo pulak yang aku ni hantu

"KAU BUAT APA DALAM RUMAH AKU HAH!" Umairah mencampakkan kasutnya ke arah Adam,namun,malangnya,kasut tu menembusi badan Adam.

"Hahahaha tak kene,tak kene" Adam mentertawakan Humairah.

Humairah pula?

Dah pengsan.

"Lah pengsan pula dah perempuan ni. Apa aku nak buat sekarang ni haish,menyusahkan and menyebalkan and Shibal"

Disebabkan saya ni baik hati,saya membiarkan saja perempuan tu pengsan kat sana sebab mana boleh aku sentuh dia,bukan mahram okayy.

Aku pun dengan selamba badaknya pergi ke dapur dan masak maggie ayam perempuan tu muahahha.

[Humaira's]

Kepala aku terasa berat sangat-sangat. Aku cuba bangun dan aku terbangun hahah.

Ehh kenapa aku baring kat sini pulak?? Tempat letak kasut pula tu.

Dan tanpa sengaja, insiden petang tadi TERflashback di ingatanku.
Tak sewenangnya aku berteriak dan terus berlari ke bilikku.

"WOI APA TERIAK-TERIAK TU HAH?!"
Kedengaran suara garau seorang lelaki yang berteriak sambil mengetuk-ngetuk pintu ku.

𝐎𝐮𝐫 𝐅𝐨𝐫𝐛𝐢𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐋𝐨𝐯𝐞Where stories live. Discover now