Sixteen

21 3 0
                                    

Pohled Emily
Neměla jsem na nic náladu takže hned po snídani jsem se šla zabalit. Když tam mě vyrušilo klepání na dveře. ,,Ano?!" Zvolal jsem, ale nikdo neotevíral. Si ze mě vážně všichni dělají srandu. Dál jsem to neřešila, ale zase někdo zaklepal. Už jsme to nevydržela a otevřela. ,,Ahoj?",,Ahoj Emily, je tu Amy?",,Ne, není." dokončila jsem svoji větu zabouchla mu před obličejem a obličej zabořila do polštáře. Usla jsem, ale někdo si sedl na postel.

Myslela jsem si že to je Amy, protože ta to dělá aby se mi blbě leželo. ,,Amy!" zařvala jsem do polštáře. ,,Promiň, ale já nejsem Amy." zasmál se dotyčný. Když jsem poznala že to Amy nebude tak jsem se posadila. ,,Ahoj.." moje věta se ztratila v hlubokém polibku.  Když jsme se od sebe odthli nenapadlo mě nic lepšího než se zeptat kolik je. ,,Kolik je hodin?",,Asi deset. Všichni šli na nějakou procházku.",,Aha."

Do řekla jsem to a zase jsme se libali.
Potom mi vjel rukama pod kroptop a rozepl mi podprsenku. Teď jsem nepila alkohol, ale asi ho mám ráda.

Když jsem měla kroptop dole sundal mi aji podprsenku. Instkně jsem se schovala peřinou. ,,Ale noták! Včera si byla tak nadržená a teď." ,,Na to si budeš muset zvyknout." usmála jsem se a sedla si mu do klína.

Když jsme uslyšeli že se někdo vrací tak jsem se oblékla. Vypadali jsem jako bychom jen seděli na posteli a povídali si. Prostě jako normální lidi.

Mámou v šestnáctiKde žijí příběhy. Začni objevovat