Vyrušil nás můj zvonící mobil. ,,Zlato klidně můžeš zůstat u mě.",,Díky."
,,Ano mami."
„Kde jsi? V kolik přijdeš?"
,,Neboj jsem ve škole můžu spát u Amy. Prosím. Dlouho jsme se neviděli."
„Dobře a zítra nejedu do práce takže se můžeš zdržet klidně do soboty."
,,Jo já někdy přijdu, už musím dobrou."
„Dobrou."
,,Jdeme?",,Jasně, Zlato." to zlato to je tak milé. Chytla jsem ho za ruku rozloučili jsme se a vydali jsme se směrem k jeho autu. ,,Co budeme dělat?",,Co chceš.",,Hmm, něco mě napadlo." mrkl a nasedl do auta. Napodobila jsem ho zapla si bezpečnostní pás. Jack mi dal ruku na stehno a jako zamilovaný pár jsme jeli k němu domů.
Jeho dům byl moderní velký a hezký, ale na první pohled bylo poznat že ho navrhovala žena. V chodbě jsem se vyzula popadl mě za ruku a táhl někam do naznáma. Dovedl mě do jeho pokoje byl bílé barvy a tmavé černé.
Sedla jsem si na postel a moje první věta byla:,,Ta postel vypadá pohodlně." povzvedl obočí. ,,Můžeme ji vyskoušet." svůdně jsem se usmála.
Začala jsem kraťasy a potom triko. Ještě že jsem si dnes vzala krajkované spodní prádlo. Viděla jsem jak bojuje sám ze sebou aby po mě hned neskočil. Došla jsem k němu a vlnila boky. Obešla jsem ho a vypla světlo.
Potom jsem se přisála na jeho rty začal spolupracovat. Dala jsem mu nohy kolem pasu. Donesl nás do postele kde si lehl na mě tak že rozkrok měl mezi mými nohy. ,,Dokonalé.",,Zlato, máš oblečení." začala jsem se smát. ,,Ale brzy ho mít nebudu.",,Ne protože jdeš do sprchy.",,A ty se mnou.",,Hmmm. Ne."Na nic nečekal přehodil si mě přes rameno a nesl do koupelny kde měl velký sprchový kout. Položil mě na nohy do sprchového koutu. Vyslékl si triko a potom rifle. ,,Zlato.",,Musíš mi pomoct." otočila jsem s na něho zády a čekala až mi rozepne podprsenku. Když jsme měli všechno oblečení dole pustili jsme teplou vodu. Otočil mě k sobě a začali jsme se líbat. Natlačil mě na studené kachličky a začal líbat na krku.
,,Stop." zastavila jsem ho rukou a dřív než se vzpamatoval jsem v bílém ručníku vyběhla z koupelny. Chvíli tam zůstal asi poslechl moji radu aby se osprchoval. Ručník jsem si ovázala těsně nad prsy aby mi nespadl. Vyšla jsem na balkón, který měl výhled na noční oblohu plnou hvězd. ,,Emily." když jsem uslyšela že mě volá rozběhla jsem se zpátky.
Tentokrát na mě byl připravený a v té tmě v pokoji mě chytil a hodil na postel. Oba jsme byli jen v ručníku takže jsme se nemuseli dlouho svlékat. Když jsme byli nazí tak na nic nečekal abych mu zase nezdrhla a vjel do mě. Ještě že nikdo nebyl doma, protože by neusnul. Celým domem se ozývalo moje vzdychání. ,,Zlato, vzdycháš moc hezky, ale máme otevřené okno a vedle jsou sousedi.",,Stejně už budu." hned jak jsem to dořekla a udělala se. ,,Dnes jsem vyhrál.",,Protentokrát." leželi jsme vedle sebe a koukali se na film.
ČTEŠ
Mámou v šestnácti
Ficção AdolescenteMožná nejsem první ani poslední holka která měla v šestnácti dítě. Nikomu to neříkám vlastně to ví jenom moje nejlepší kamarádka Amy a mamka. Co když se jednou objeví někdo kdo ho bude brát jako opravdového syna? Upozornění: V téhle knížce se budou...