Twenty-four

15 3 1
                                    

,,Večer budeš taky pryč?",,Ano mi se s Amy budeme koukat na film.",,To je super."
Možná bych jí mohla někdy napsat.  ,,Tak si to užijte, my jdeme ven.",,Dobře, Ahoj." rozloučili jsme se a já šla do garáže a následně nastartovala a vyjela černým BMW k Jackovi. Ani jsme nezvonila rychle se vyzula a utíkala do pokoje. Když jsem ho tam našla s nějakou blondýnou dostala jsem druhý infarkt.

Ne kecám ještě spal. Lehla jsem si vedle něho a pozorovala jak spí. Byla to nuda takže za chvíli jsem usla. ,,Emily jak ses tu?",,To mě nemůžeš nechat spát!" hodila jsem po něm polštář. ,,Mám hlad." ,,A co já s tím.",,Pojď." tahal mě za ruku z postele.

,,Kdy naposledy jsi byl nakoupit?",,Než mamka odletěla takže asi před dvěma týdny.",,Okey. Ale co mám vařit?",,Tak já namažu rohlíky.",,Ne díky už jsem jedla.",,Tak jo.",,Ne, nejez to!",,Proč.",,Je to plesnivé.",,Nic jiného tu nemám.",,Tak se převleč.",,Zvu tě na rande.",,Okey." šla jsem do koupelny zkontrolovat make-up. V chodbě jsem si dala černé boty na vysokém podpatku.

Sedla jsem si do auta a čekala než přijde zatím jsem zápalka klimatizací jinak bych se uvařila. ,,Můžeme jet.",,Jo. A kam?",,Nech se překvapit." mrkl a upřel pohled na silnici.
Dál jsem se k tomu nevyjádřovala.

Mámou v šestnáctiKde žijí příběhy. Začni objevovat